Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on tämän maailman ruhtinas, josta Jeesus puhuu?

Vierailija
22.06.2024 |

Onko se paholainen? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tämän maailman ruhtinaita missään. Ihan ovat kouluttamattoman väestön osan hallitsemiseksi kehitettyjä tarinoita.

Niin, tiedän kyllä että totuus=Jeesus olisi sosiaalinen itsemurha teille "ylimystölle"

Vierailija
22/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Ruhtinas on myös sukunimi, tätini on kai sitten ruhtinatar...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei puhu mistään mitään, kyseessä on fiktiivinen hahmo.

Vierailija
24/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on homo gustavo porista

Vierailija
25/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄN MAAILMAN RUHTINAS ON YLPEYS.

Vierailija
26/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin juuri jonkun jeesukseksi kutsun puheen aiheesta pariin kertaan, mutta ei tuo asia siitä oikein selviä, Ei taida ukko enää elää, jotta voisi kysyä tarkemmin?

Vierailija
27/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana on pomo, vielä hetken.

Vierailija
28/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholainen.

Vierailija
29/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.. tunnustan... se olen minä!👸

Vierailija
30/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄN MAAILMAN RUHTINAS ON YLPEYS.

"Maailman ystävyys" = Ylpeys

Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"? Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon". Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee. Jaak. 4:4,7

Ja minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, sano Tyyron ruhtinaalle: Näin sanoo Herra, Herra: Koska sinun sydämesi on ylpistynyt ja sinä sanot: 'Minä olen jumala, jumalain istuimella minä istun merten sydämessä', ja olet kuitenkin ihminen, et jumala, vaikka omasta mielestäsi olet jumalan vertainen  ja katso, viisaampi sinä oletkin kuin Daniel, ei mikään salaisuus ole sinulta pimitetty; viisaudessasi ja ymmärtäväisyydessäsi olet hankkinut itsellesi rikkautta, hankkinut kultaa ja hopeata aarreaittoihisi,  ja suuressa viisaudessasi olet kaupankäynnillä kartuttanut rikkautesi, ja niin sinun sydämesi on ylpistynyt rikkaudestasi sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska omasta mielestäsi olet jumalan vertainen, sentähden, katso, minä tuon sinun kimppuusi muukalaiset, julmimmat pakanoista; he paljastavat miekkansa sinun viisautesi kauneutta vastaan ja häpäisevät sinun ihanuutesi. He syöksevät sinut alas kuoppaan, ja sinä kuolet, niinkuin kaadetut kuolevat, merten sydämessä. Vieläköhän sanot surmaajasi edessä: 'Minä olen jumala', kun kuitenkin olet ihminen, et jumala, kaatajaisi käsissä?  Niinkuin kuolevat ympärileikkaamattomat, niin sinä kuolet muukalaisten käden kautta. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra." Hes. 28:1,10

Vierailija
31/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa??

Vierailija
32/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Pirre. Kumarra Jumalaasi Pirreä tai joudut kuohituksi.

mun kissa on Pirre

Vierailija
34/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat varmaan raamatunjakeeseen 1.Joh 14:30. Raamatussa on joka jakeessa pienellä kirjoitettu lisätiedot, joka johtaa samaan asiaan lisäselvennyksenä on Joh.12:31, Joh. 16:11 ja Ef.2:2.  Esim. Lisätietoa jakeesta Ef.2:2 löytyy Joh.8:44, 14:30, Ef.6:12. Kol.1:13, 3:6,7. Tiit.3:3. Jne.

Kannattaa lukea raamatusta vastauksia koska oikeat vastaukset löytyy sieltä. Paholainen temmattiin maapallolle taivaasta ja sillä ei ole paljoakaan aikaa ja se yrittää että kukaan ei kääntyisi pelastukseen. Sillä on rajattu aika hallita maapallolla ja sitten joutuu ikuiseen tuleen.

Jos haluat kuunnella syvemmin raamatunkohtia ja opetuksia niin:

https://sansa.fi/rkk/kuuntele/?fwp_rkk_testamentti=ut&fwp_raamatun_kirj…

Vierailija
35/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viittaat varmaan raamatunjakeeseen 1.Joh 14:30. Raamatussa on joka jakeessa pienellä kirjoitettu lisätiedot, joka johtaa samaan asiaan lisäselvennyksenä on Joh.12:31, Joh. 16:11 ja Ef.2:2.  Esim. Lisätietoa jakeesta Ef.2:2 löytyy Joh.8:44, 14:30, Ef.6:12. Kol.1:13, 3:6,7. Tiit.3:3. Jne.

Kannattaa lukea raamatusta vastauksia koska oikeat vastaukset löytyy sieltä. Paholainen temmattiin maapallolle taivaasta ja sillä ei ole paljoakaan aikaa ja se yrittää että kukaan ei kääntyisi pelastukseen. Sillä on rajattu aika hallita maapallolla ja sitten joutuu ikuiseen tuleen.

Jos haluat kuunnella syvemmin raamatunkohtia ja opetuksia niin:

https://sansa.fi/rkk/kuuntele/?fwp_rkk_testamentti=ut&fwp_raamatun_kirj…

Siis korjaan https://sansa.fi/rkk/kuuntele/ . Tossa edellisessä jumittui oudosti

Vierailija
36/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin raamattu on hävinnyt niin löytyy https://www.raamattu.fi/ . Kuitenkaan tässä ei ole Lisätietoa muihin samantyyppisiin jakeisiin joka selventäisi kutakin jaetta 

Vierailija
37/37 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin raamattu on hävinnyt niin löytyy https://www.raamattu.fi/ . Kuitenkaan tässä ei ole Lisätietoa muihin samantyyppisiin jakeisiin joka selventäisi kutakin jaetta 

Korjaan, valitse luku ja jae, sitten paina mukautettu ja sieltä löytyy "Näytä rinnakkaispaikkaviitteet" ja painamalla sitä löytyy ne 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan