13-18-v tytöt on nykyään täysin klooneja toisistaan
Kommentit (54)
👧🏻 mä rakastan😻 kaikkee korelaist!
Eikö ennen sitten muka laittauduttu samalla tavalla? Kyllä laittauduttiin.
Niin on pojatkin. Ja tuoksuvat naiselta hinttarimaisine hajusteineen.
Tuntuu että minkä ikäiset vaan. Ovatko samoissa ryhmissä tai someissa. Ja tv yms. Missä on oma persoona.
Vierailija kirjoitti:
- pitkät suorat hiukset, jakaus keskellä
- yhyy joku kiusaa
Parempi nykyään nuo luonnolliset hiukset kuin joskus aikoinaan värjäämiset ja kynimiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ennen nuoret olleet silkkoja kopioita toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yhyy joku kiusaa
Parempi nykyään nuo luonnolliset hiukset kuin joskus aikoinaan värjäämiset ja kynimiset.
Ei ole.
Niin me oltiin ennenkin. Kun katson vanhoja kuvia, niin kaikilla on samanlainen hiustyyli ja samantyyliset vaatteet. Nykyään on sentään enemmän vaihtelua.
Ulkonäkökysymys on yhdentekevä mutta nykynuoret ovat vajaaälyisiä kaikenmaailman idioottimaisine somehaasteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan, että monella oli täysin sama tyyli. Toki oli kaikkia emoja, fruittareita, pissiksiä jne., mutte he omissa "lokeroissaan" olivat toistensa kopioita. Nykyäänkin on eri tyylilajeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yhyy joku kiusaa
Ei ole.
No, kyllä on. Mitä parempaa on tuhota omat hiuksensa?
Pitää olla yksilöllinen samalla lailla kuin kaikki muutkin. Koskee muunkin ikäisiä kyllä kuin teinejä...
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökysymys on yhdentekevä mutta nykynuoret ovat vajaaälyisiä kaikenmaailman idioottimaisine somehaasteineen.
Aiemmin oli ryhmäpaine, porukan käskyttäjät ja tottelijat.
Mua harmittaa, ettei pitkät hiukset olleet muotia silloin kun olin nuori, sillä mun äiti pakotti mut leikkaamaan lyhyemmäksi. Mulla oli vielä todella paksut ja hyväkuntoiset pitkät hiukset, jotka näyttivät lyhyessä leikkauksessa aivan karvahatulta. Kukaan kampaaja Suomessa ei ole ikinä osannut leikata mulle nättejä lyhyitä hiuksia, kun mulla on normaalia paksummat hiukset. Jos tuolloin olisi ollut muotia pitkät suorat hiukset, niin en taatusti olisi leikannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yhyy joku kiusaa
Ei ole.
No, kyllä on. Mitä parempaa on tuhota omat hiuksensa?
Jotka eivät enää kasva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 80-luvulla teini ja ihan täysiä kopioita oltiin toisistamme. Muistan kun yhteen väliin kaikilla oli vain etuhiuksissa permanentti, kaikilla arabihuivit tai tietyt farkut. Kun joku asia tuli muotiin, niin se oli ihan kaikilla.
Miksi olet niin kiinnostunut mitä 13-18 vuotiaat tytöt puuhailee?
On ne nykytytöt myös todella pitkiä ja hoikkia. Olen katsellut että helposti saisi joka kaupungista koottua Miss Suomi -kisan 10 kaunista tyttöä. Mutta kun ne ei nykyään mene sinne, niin taso on mitä on, ja kadulla tallustaa monia paljon kauniimpia.
- yhyy joku kiusaa