Miksi olet palstalla juhannuksena? Miten vietät?
Itse olen 2 vanhuksen omaishoitajana ja pidän vaan taukoa. Kohta on iltapesun aika.
Itse menen ehkä vielä saunaan, jos aikaa jää.
Kommentit (75)
Menkkakivut särkylääkkeestä huolimatta + flunssa ja ilmeisesti alkava silmätulehdus. EI tämä palstailukaan innosta, muttei toisaalta ole kesäisen hehkeä olo, joka houkuttaisi juhannuksen viettoon. Menihän tämä lyhyt kesälomajakso näinkin.
Olen ylpeä kun olen selvä enkä kuulu siihen laumaan joka ryyppää aivonsa pihalle. Tsillaan ja aistin tunnelmaa. Luen hyvää kirjaa ja pelaan taskubiljardia.
En vietä tuulipukujen juhlapyhiä.
Koska olen reilusti kasvanut irti siitä että pitäisi lähteä kärventämään pihviä hyttysien sekaan ja olemaan samalla rännissä.
Kotona. Mietin ihmissuhteita ja kaikenlaista niihin liittyvää. Soittelen joillekin jotka hekin yksin kotona. Kaikki tuntuvat olevan sairaina tai siipi maassa - eivät jaksa edes vaihtaa muutamaa sanaa vaan olla vain yksikseen. Jos se on oikeaa masennusta niin kamalaa - olen täysin voimaton sellaisen edessä.
Paha flunssa ollut ja vieläkin sairaana. Sitten tuli jälkitautina joku ihan hirvittävä niskaongelma johon ei auta mikään muu kuin pitää pää tyynyssä.
Nyt kyllä laitan kunnon drinkin.
Hyvää illanjatkoa kaikille!
Olen yksinäinen pitkäaikaissairas. Mitä muutakaan sitä tekisi?
Ei ole ketään kenen kanssa viettää juhannusta, vappua, uv:ta, synttäreitä tai mitään muutakaan, joten ihan tavallinen päivä tämäkin. Palstalla siksi, että olisi edes jotain juttelukaveria.
Mies leikittää lasta ennen iltatoimia, joten saan hetken itselleni. Huomenna mummolaan.
Vierailija kirjoitti:
Senikäinen olen ettei tarvi enää kulkea missään jussina vaan voi istua kiikkustuolissa ja rapsuttaa vuorollaan meidän kolmea kissaa
Ihanaa. Minulla samaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin retkieväiden syönnin ohessa kattoo onko puppa aloituksia ym hassua. :D
Eväsretkivasu on täynnä karuskia, retkeilijä voi joutua sokerihumalaan, ei kestä vasu koko juhannusta, vasu pois?
Ai onko tänään juhannus? Minulla alkoi eilen kesäloma töistä.
En vietä juhannusta oikeastaan millään tapaa kuten en myös mitään muutakaan juhlaa.
Tänään nukuin pitkään, kävin isovanhemmilla, kävin kaupasta ja juuri suihkusta tulin tähän koneelle.
M33
Olen palstalla juhannuksena koska mä voin.
Kalsarikännejä vetelen kotisohvalla, sen verran sateista täällä pohjoisessa että tälläkertaa näin. Yritän ihan piruuttani juoda itseni älyllisesti persujen tasolle, jos siitä saisi vaikka hyvät naurut, mutta tuskin onnistun, sammun ennen sitä. Pitäisi vissiin olla joku ihan fyysinen vamma tuolla korvien välissä, että niin alas kykenisin vajoamaan.
Eipä tämäkään kommentti varmaan ihan sieltä älykkäimmästä päästä enää ole, mutta ei vielä persutasoa sentään. Siinä vaiheessa kun yhdyssanat alkaa tökkimään, ollaan edes sinne päin. Jatketaan harjoituksia! Kippis & hyvät jussit kaikille! Kyllä, myös persuille!
Piti mennä perheen kanssa mökille, mutta lapsi sairastui, tuli juuri reissusta toissapäivänä kotiin. Jäätiin sitten kaupunkiin, menee tämä näinkin hyvin, nukuttu pitkään, olen lukenut ja kokkaillut.
Viimeinen kuukausi on ollut aika hektinen, pari ulkomaanreissua, sairaalareissu ja miehellä työpaineita. Ilolla otetaan vasta pieni hengähdystauko.
Katselen futista ja datailen samalla. Tämä ei ole mulle normipäivää kummempi muuten kuin että ei ole töitä tänään.
En vietä juhannusta. Tulin töistä tunti sitten, kävin suihkussa ja nyt syön tässä samalla iltapalaa. Ajoissa nukkumaan, koska töissä pitää olla taas aamulla klo 5.
Olin eilen mökillä, mutta tulin kipeäksi, joten lähdin kotiin potemaan. Harmittaa, kun on noin hieno ilmakin, mielellään sitä olisi uinut, saunonut ja vetänyt valkkaria. Nyt olen viltin alla ja ajattelin woltata vähän karkkia niin saa edes jotain iloa iltaan. Jos huomenna edes pystyisi käymään terassilla, kun on koko päivän levännyt.
Rakas kissani kuoli muutama päivä sitten. Juhannustunnelmasta ei ole tietoakaan, yritän vain selvitä surun kanssa. Juuri tällä hetkellä olen mieluiten yksin, juhannus tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään kenen kanssa viettää juhannusta, vappua, uv:ta, synttäreitä tai mitään muutakaan, joten ihan tavallinen päivä tämäkin. Palstalla siksi, että olisi edes jotain juttelukaveria.
Hyvää juhannusta meille yksinäisille!
Mies mököttää eikä puhu mitään. Taidan tehdä drinksun ja sitten menen saunaan. Katson telkkaria ja välillä olen pihalla ja nautin kauniista kesäillasta.