Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet palstalla juhannuksena? Miten vietät?

Vierailija
21.06.2024 |

Itse olen 2 vanhuksen omaishoitajana ja pidän vaan taukoa. Kohta on iltapesun aika. 

Itse menen ehkä vielä saunaan, jos aikaa jää. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies mököttää eikä puhu mitään. Taidan tehdä drinksun ja sitten menen saunaan. Katson telkkaria ja välillä olen pihalla ja nautin kauniista kesäillasta. 

Upea, aikuinen suhde.

Vierailija
42/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään kenen kanssa viettää juhannusta, vappua, uv:ta, synttäreitä tai mitään muutakaan, joten ihan tavallinen päivä tämäkin. Palstalla siksi, että olisi edes jotain juttelukaveria. 

Ei minullakaan ole ketään koska olen yksinäinen. Kaikki juhlapäivät olen yksin ja olen ikisinkku. 

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona. Mietin ihmissuhteita ja kaikenlaista niihin liittyvää. Soittelen joillekin jotka hekin yksin kotona. Kaikki tuntuvat olevan sairaina tai siipi maassa - eivät jaksa edes vaihtaa muutamaa sanaa vaan olla vain yksikseen. Jos se on oikeaa masennusta niin kamalaa - olen täysin voimaton sellaisen edessä.

Paha flunssa ollut ja vieläkin sairaana. Sitten tuli jälkitautina joku ihan hirvittävä niskaongelma johon ei auta mikään muu kuin pitää pää tyynyssä.

Nyt kyllä laitan kunnon drinkin.

Hyvää illanjatkoa kaikille!

Mulla alkoi vuosi sitten flunssan (tai mikä lie) jälkeen jumittuneet niskat. En tiedä liittyykö toisiinsa. Siitä lähtien öisin täytyy pitää kaulahuivia ja pipoa lämpimän paidan lisäksi ettei hartiat ja niska jumitu sekä nukkua selällään pään alla niskatyyny. Alkoholia en sen jälkeen ole pystynyt juurikaan juomaan. Seurauksena armoton päänsärky. No, toisinaan suon itselle yhden oluen. Toisinaan päänsärky jysähtää päälle vähästäkin alkoholista tai en ole varma onko alkoh syynä. Voi olla että sulla ei samaa kuin mulla mut tuli oma tapaus mieleen. Tänäänkin olen ottanut lääkettä päänsäryn vuoksi, niskat jumissa ja juhannusjuomana pelkkää vichyä. 

Vierailija
44/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja täällä on ihan tavallinen perjantai, lopettelen vasta duuneja tältä päivältä.

Vierailija
45/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies mököttää eikä puhu mitään. Taidan tehdä drinksun ja sitten menen saunaan. Katson telkkaria ja välillä olen pihalla ja nautin kauniista kesäillasta. 

Miksi mies mököttää?

Vierailija
46/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään veneseuralle pitämään yövahtia klo 22-05 ja sen jälkeen karautetaan mökille (reilu 5min venematka) nukkumaan.

Vierailija
47/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson elokuvan Midsommar

Vierailija
48/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juhannusta pitäisi viettää??

Olen kotona ja lueskelen ja vietän viikonloppua kuten tavallisestikin.

Vierailija
49/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jalkapalloa ja välillä täällä. 

Vierailija
50/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä eikä sukulaisia, ei ketään kenen kanssa viettää juhannusta. Te olette mun juhannusseura.

Vierailija
51/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten että menet järven rantaan tai vesistön äärelle ja ryyppäät. 

Vierailija
52/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin reissusta päivällä. 

Mies kotona puhelimella, kämppä sotkuinen, ei ruokaa jääkaapissa. 

Siivosin pikaisesti, kävin kaupassa ostamassa vähän herkkuja. Mansikoita, salaattia, limsaa, juustoja. 

Sitten mies kysyy että mitä suunnitelmia olis. Vastasin että MINULLA on suunnitelmia mutta en tiedä hänen suunnitelmiaan. 

Aina sama juttu. 

Hän ei ikinä ole oma-aloitteinen minkään asian valmistelussa tms.

Vierailija
53/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fête de la Musique -lava kotikadulla ja jalkapallokisat asuinmaassa takaa semmosen taustanauhan että palstailu on vaativinta mihin kykenee.

Vierailija
54/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Juhannusta täällä tänään, mutta sunnuntaina on vähän jotain sinnepäin. Kaupungilla on sunnuntai-iltana elävää musiikkia. Maanantai on kuitenkin normipäivä, joten mitään suurempaa juhlaa ei tule.

Olen nyt sisällä, koska ulkona on liian kuuma. Huomenna on tarkoitus mennä mereen uimaan heti aamusta. 

Hyvää keskikesän Juhlaa sinne entiseen kotimaahan!

Vierailija
55/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten että menet järven rantaan tai vesistön äärelle ja ryyppäät. 

Jaa. Eikö mitään muuta?No en sitten vietä juhannusta koska en tee noin. Kuulostaapa se ankealta.

Vierailija
56/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies mököttää?

Ei se ole mies eikä mikän jos se mököttää, alkamaista touhua tollaset murjottamiset ja mykkäkoulut.

Vierailija
57/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies mököttää?

Ei se ole mies eikä mikän jos se mököttää, alkamaista touhua tollaset murjottamiset ja mykkäkoulut.

*akkamaista

Vierailija
58/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän juhannusta ihan niinkuin muitakin päiviä. Kävin kävelyllä, pyyhin pölyjä pöytien päältä, vaihdoin puhtaat pyyhkeet, tulin juuri kaupasta. Ja selaan välillä nettiä.

Vierailija
59/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioi tasonsa parisuhdemarkkinoilla, siinä on minun juhannus.

Vierailija
60/75 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kieriskelly alasti olohuoneessa vihreällä matolla, koska piha ja kadut on asfaltoitu eikä nurmikoita ja nyt swaippailen tinderiä, jos näkis sieltä mun tulevan suhasen kuvan, onhan juhannus.