Miksi olet palstalla juhannuksena? Miten vietät?
Itse olen 2 vanhuksen omaishoitajana ja pidän vaan taukoa. Kohta on iltapesun aika.
Itse menen ehkä vielä saunaan, jos aikaa jää.
Kommentit (75)
Koska olin jo päivällä riennoissa. Illaksikin olisi ollut seuraa tarjolla, mutta ei huvita enää
Oon päivystyksessä, korkea kuume, antibioottitippa kädessä odottelen siirtoa osastolle.
Kipeenä täälläkin,hyvä kun jaksaa jotain kirjoitella. Futista katselen ja köllöttelen vaan. Tällainen juhannus tällä kertaa.
Surullinen ja yksinäinen juhannus : (
Vierailija kirjoitti:
Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioi tasonsa parisuhdemarkkinoilla, siinä on minun juhannus.
Ettet vaan itse olisi yliarvioinut omaa tasoasi - taas kerran!
Yksin kotona ja mietin, miten voisin hillitä yltyvää miesvihaa. Neuvoja?
Kalasta tulin just kämpille syömään ja nukkumaan, ni aattelin kurkata palstalle.
en vietä juhannusta, ihan normaali tylsä vapaapäivä vaan, mielummin olisin töissä mutta meillä hyvin harvoin viikonlopputöitä.
Juhannuksen juhlinta ei ole koskaan ollut mun juttuni. Palstailen, koska flunssaisena en jaksa tehdä mitään hyödyllistä. Mieluummin olisin kyllä pihalla puuhailemassa.
Olipa ihana rauhallinen Juhannus tai on se sitä vieläkin. Ei tarvinnut passata ketään, söin kun oli nälkä. Olisi ollut painajaista järjestää isolle porukalle jotain juhlia ja käyttää kaikki aika ruuan laittoon tms.
Nukuin kun nukutti, talo tyystin hiljainen. Sai herätä oman rytminsä mukaan, mukavaa. Ei örveltäviä ihmisiä lähimaillakaan.
Teen tänään mitä mieleen juolahtaa tai olen tekemättä, jos siltä tuntuu. Tästä tykkään, on vapaus olla ja tehdä. Saa olla itsekäs ja huomioimatta muita, aikaisemmin elämässä joutunut menemään muiden pillin mukaan. Tästä omasta vapaudesta en hevillä luovu.
Mukavaa juhannuksen jatkoa kaikille.
Vietetään miehen kanssa kotijuhannusta.
Grillattiin monipuolisesti herkkua pöytä täyteen ja istuttiin ulkona myöhään juttelemassa ja kuuntelemassa musiikkia. Oli melko viileää, mutta pihakeinussa viltin alla tarkeni. Nyt juon kahvia ja odottelen, että mies herää ja lähdemme koirien kanssa kiertämään läheistä luontopolkua.
Kaaduin ja mursin kaksi kylkiluuta. Pakko yrittää olla aloillaan että ne paranee.
Tulin etsimään puppaa täältä kun puppaketjut on poistettu.