Hesarin juttu Himoksen juhannuksesta - suomalaiset on näköjään edelleen ihan täyttä junttikansaa
Kunnon junttimeininkiä Himoksella. Penisrenkaita, 95 mm-jääkiekkopaitoja, kossua.. eikä edes ironialla, vaan täysin tosissaan! Luulin, että nuoret olisi nykyään "siivompia", mutta ihan samanlaisia ne on näköjään kuin 30 vuotta sitten. Rahaa taitaa olla käytössä vaan enemmän. Hesarin toimittaja on tehnyt piinallisen kuvailevan jutun, tuskin ihan sattumalta.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt-naikkosia kuvissa 😂
Käykö kateeksi kun oma kroppa ei kestä pukeutua samalla lailla.
Kyllä mun kroppa kestää, omaan timmin urheilijan vartalon. Osaan myös pukeutua ja käyttäytyä tyylikkäästi.
SE ei ole nuorilla tarkoitus, "käyttäytyä tyylikkäästi" Vanhana pieruna sitte kerkee!
Muistan kun ittekki koluttiin, joo ei meistä tule mitään tärkeilijöitä...Eipä tullut ei...ahhahaha joo, tuli kuin tulikin. Oispa vielä festarei-ikäinen nuori!
Kävin eilen indie-festareilla. Siellä näki kaiken ikäisiä. Jokunen 6-kymppinen ukko oli kännissä matkan varrella. Ei juuri muut.
Mikäs tässä pistää alapeukuttamaan...näin oli eilen. Ei ne kaikki tapahtumat ja festarit ole samanhenkisiä. Etenkin kulttuuriin ja pienempiin ilmiöihin perustuvat eivät kerää ördääjiä.
Siideripurkki käteen aivot eteiseen. Munat näkyviin
Vierailija kirjoitti:
Wt-naikkosia kuvissa 😂
Helppoa pesää. Sitten kotiin vaimon luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on festarilippuihin, kännäämiseen ja vuokramökkeihin. Paljonko viikonloppu tuolla maksaa keskimäärin? Monet koluavat useammat festarit kesässä. Sitten sama jengi valittaa ettei ole varaa opiskella.
Eiköhän nuo ole ihan maaseutupersujen lapsia, jotka ei välttämättä ole ihan köyhiä. On metsäomaisuutta, on mönkkäriä, on autoa, on kulutusta, kulutusta ja vielä kerran kulutusta. Suomi on lopulta aika varakas maa.
Ei ole. Silmään pisti, että tuolla paljon myymättömiä festarilppuja. Vähemmän myytyjä lippuja kuin viime vuonna.
Se on rpromillen puolikas nuorista, jotka tuilla viettää juhannusta. Enemmistöllä ei ole sen enempää rahaa kuin kiinnostusta.
Ainahan ne on olleet tuollaisia yäk-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on festarilippuihin, kännäämiseen ja vuokramökkeihin. Paljonko viikonloppu tuolla maksaa keskimäärin? Monet koluavat useammat festarit kesässä. Sitten sama jengi valittaa ettei ole varaa opiskella.
Eiköhän nuo ole ihan maaseutupersujen lapsia, jotka ei välttämättä ole ihan köyhiä. On metsäomaisuutta, on mönkkäriä, on autoa, on kulutusta, kulutusta ja vielä kerran kulutusta. Suomi on lopulta aika varakas maa.
Ei ole. Silmään pisti, että tuolla paljon myymättömiä festarilppuja. Vähemmän myytyjä lippuja kuin viime vuonna.
Se on rpromillen puolikas nuorista, jotka tuilla viettää juhannusta. Enemmistöllä ei ole sen enempää rahaa kuin kiinnostusta.
Siis se on vähemmistö, jotka tuolla viettää juhannusta, piti kirjoittamani.
Vierailija kirjoitti:
Anna jo olla, olet vanha. Meni jo. Muutut vitsiksi.
Jep, niin olen, mutta luuletko, että annan typerän kommenttisi haitata tahtia? Lennot varattu, kämppä varattu ja festariliput taskussa. Kohta mennään taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna jo olla, olet vanha. Meni jo. Muutut vitsiksi.
Jep, niin olen, mutta luuletko, että annan typerän kommenttisi haitata tahtia? Lennot varattu, kämppä varattu ja festariliput taskussa. Kohta mennään taas...
No tämä on toki ihan oikea asenne.
Jotenkin ahdistavaa luettavaa koko juttu. Mua ahdisti jo nuorena noi sikailufestarit, mutta pakko oli aina mennä kun en halunnut olla yksin koko juhannusta. Muistan, mikä helpotus oli kun sunnuntaina pääsi kotiin omaan rauhaan.
Nykyään (olen 43) vietän juhannukset aina kotona ja ai että, kun nautin. Saunaa, uimista, hyvää ruokaa. Alkoholia en ota ollenkaan. Voittaa tuhatkertaisesti kaikenmaailman himosfestit.
Siellä uroot paidattomina esittelee muskeleitaan ja vientiä riittää, lukee jutun lopussa.
Mutta eikös se palstan mukaan ollut, että paidattomuus ja lihasten esittely on täysi turn off?
No, he saavat, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Siellä uroot paidattomina esittelee muskeleitaan ja vientiä riittää, lukee jutun lopussa.
Mutta eikös se palstan mukaan ollut, että paidattomuus ja lihasten esittely on täysi turn off?
No, he saavat, minä en.
Ainahan se on ollut noin. Lihasten esittely, sikamainen käytös, kenties tappelu toisen uroon kanssa ja voitto siinä takaavat hyvän saannin naisten suhteen. Näin se on aina ollut ja näin se on aina oleva.
Vielä enemmän junttia se meno on tuolla iskelmä-festivaaleilla. Katsokaa vaikka noita "Iskelmätarinoita"- ohjelmia Yleltä.
Tuolla näyttää käyvän pelkästään weetee-porukka. En menisi vaikka maksettaisi.
Ei kuulemma ole väliä, mitkä artistit esiintyvät festareiila kunhan yleisö saa ryypätä 3 päivää. Aivan järjetöntä. Mikseivät sitten ryyppää kotonaan vaan maksavat kalliit festariliput?
nelikymppinen naapurin wtnainen oli siellä röökiä vetämässä ja kännejäkin. Kertoo juurikin kaiken siitä miksei noihin junttikansan juhliin kannata mennä
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ahdistavaa luettavaa koko juttu. Mua ahdisti jo nuorena noi sikailufestarit, mutta pakko oli aina mennä kun en halunnut olla yksin koko juhannusta. Muistan, mikä helpotus oli kun sunnuntaina pääsi kotiin omaan rauhaan.
Nykyään (olen 43) vietän juhannukset aina kotona ja ai että, kun nautin. Saunaa, uimista, hyvää ruokaa. Alkoholia en ota ollenkaan. Voittaa tuhatkertaisesti kaikenmaailman himosfestit.
Onneksi en ole koskaan ollut niin lammasmainen ja epätoivoisen seurankipeä, että olisin suostunut lähtemään tuollaiselle roskafestarille, jotta en olisi "yksin" juhannuksena. Olen samanikäinen kuin sinä.
Joku porukka panee kymppitonnin haisemaan noilla festareilla, No mikäs siinä, kukin tavallaan. Itse panisin kymppitonnin ennemmin vaikka kahteen meno-paluu kaukolentoon business-luokassa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Ja tilastojen mukaan nuorten alkoholinkäyttö on vähentynyt huomattavasti mutta ei tämän jutun mukaan sitä kyllä huomaa. Onneksi en ole lähelläkään tuota paikkaa.
festarit on luotu nimenomaan päihderiippuvaisia varten. niillä ei onneksi käy se järkevin ihmismassa. Voi sitten katsoa festarikuvista junttikattauksen
Tuonne menevät vain ne kaikkein yksinkertaisimmat ja humalahakuisimmat ihmiset. Kaikki naiset näyttävät halvoilta ja toistensa kopioilta ja kaikki miehet näytävät omaavan alle 90 pisteen älykkyysosamäärän.
Festariporuka on iästä, taustoista ja muista tekijöistä riippumatta ihmiskunnan sakkaa.
Ei siihen papereita tarvita.
Miten ihmeessä joku voi saada kiksejä ryynäämisestä?