Hesarin juttu Himoksen juhannuksesta - suomalaiset on näköjään edelleen ihan täyttä junttikansaa
Kunnon junttimeininkiä Himoksella. Penisrenkaita, 95 mm-jääkiekkopaitoja, kossua.. eikä edes ironialla, vaan täysin tosissaan! Luulin, että nuoret olisi nykyään "siivompia", mutta ihan samanlaisia ne on näköjään kuin 30 vuotta sitten. Rahaa taitaa olla käytössä vaan enemmän. Hesarin toimittaja on tehnyt piinallisen kuvailevan jutun, tuskin ihan sattumalta.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on monenlaisia ihmisiä. Eivätkä kaikki ole juovuksissa.
Kuka siellä on selvinpäin ellei ole töissä?
Minä. Ei kiinnosta alkoholin nauttiminen tippaakaan. Parista menee jo yöunen laatu huonoksi. Ei kiitos.
Kai sitä pitäisi kakkia kadunreunassa intialaisten tapaan ettei olisi "juntti" lol
Eiköhän anneta jokaisen juhlia niin kuin itse parhaaksi näkee. Ja mistä ihmeestä on tullut luulo että meidän pitäisi olla jotain muuta kuin "juntteja" olemme ikivanha metsäkansa duh.
Samaa ihmettelin. Ja tilastojen mukaan nuorten alkoholinkäyttö on vähentynyt huomattavasti mutta ei tämän jutun mukaan sitä kyllä huomaa. Onneksi en ole lähelläkään tuota paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hupaisaa, että nämä nykynuoret nimittelee neli-viisikymppisiä ties miksi boomereiksi jotka ei tajua yhtään mitään yhtään mistään mutta eivät itse tajua sitä että ne nykyiset neli-viisikymppiset keksi tuon saman pyörän jo ysärillä.
Nämä nykynuoret tyytyy todellisuudessa kopioimaan vaikka ovatkin omasta mielestään ah niin uniikkeja ja innovatiivisia.
Jep! Huvittaa mm. se että takatukka/mulletti on tullut muotiin. Tässä on tosin se hyvä puoli, että noille voi mm. kaupitella tuota vintage-krääsää hyvillä hinnoilla. Myin juuri yhden jenkki-urheilutakin 80-luvulta 200 eurolla 😀
Toisaalta, kaikkihan olivat joskus nuoria. Ja pitivät vanhempia sukupolvia noloina.
Loistavia Gen Z -nimiä kyllä artikkelin henkilöissä 😅
En lähtisi kultakehää kiillottamaan. Kukin tyylillään, lisäksi festareilla se oma tyyli varmasti jää, ja tuolla irrotellaan vähän erilailla kuin muutoin. Jahka ei satuta ketää tai itseään
Vierailija kirjoitti:
10000 euron polttaribudjetti laitetaan sileäksi himoksella.
Ehkä olen vähä tiukkis, mutta mulle ei olisi Ok, että minun tuleva sulhanen menee polttareita viettämään festareille ja budjetti on 10 000 €. Kuka käyttää polttareihin noin paljon rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä mä oon mieluummin yksin himassa, kuin tuolla jengin seassa. Noh, sanotaanko näin, ettei taas vedetä herneitä nenään, että se musiikki ratkaisee ja tämä ei ole edes samalla planeetalla mun kanssa, niin en osallistu. Itse painan syksymmällä ulkomaille viikon festareille, koska ei niitä täällä järjestetä.
Minä olisin, jos olisin nuorempi. Nyt ei en kiinnosta, kun tuli remutta 20 ja 30v läpeensä. Mutta kauhulla kaipaan sitä tunnetta mikä siellä oli :)
Ei ole älyllisesti kestävää puhua tuosta juhlakansasta tai nuorisosta yhtenä toimijana, joka on vastuussa jonkun nuorisoon kuuluvan typeryyksistä.
Luulin yhdeltä nuorelta että kaikki fiksut menee nummirokkiin.
Miesporukat juhlii keskenään ja naisporukat juhlii keskenään... Kyllä on villiä menoa.
Junttejahan nämä ovat, toistensa klooneja, lauma lampaita, jotka seurailevat toisiaan ja kaikki pukeutuvatkin ihan samalla tavalla. Korostetaan, että kuulutaan porukkaan. Ollaan niin villejä ja uniikkeja.
Ja ei en ole kateellinen, en haluaisi viettää juhannusta himoksella. Mielummin viettäisin juhannuksen siellä purjeveneessä merellä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on festareiden yläikäraja? Kolmikymppinen festareilla rymyämässä on jo aika noloa 🙈
Kauhea kohtalo tuo, rymytä vielä kolmikymppisenä 😂
Hesari metsästää juhlijoita ja nimittää ne junteiksi ja persuiksi tietenkin.
Nahkasaappaat ja -takit 20+ asteessa? Siinä saa kyllä henkeään pidätellä, kun tuollainen seurue sattuu lähelle.
Eihän tuolla oikeasti kellään ole hauskaa. Vedetään kännit, tehdään huonoja päätöksiä, on hyväksikäyttöä ja osalle jää putki ikuisesti päälle. Lähinnä säälittää, että tällaista tapahtumaa mainostetaan musiikkifestivaalina, kun musiikki on oikeasti vain tekosyy päästä sikailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on festareiden yläikäraja? Kolmikymppinen festareilla rymyämässä on jo aika noloa 🙈
Käyppä Nummirockissa. Siellä keski-ikä on yli 30. Paikalla on 50-vuotiaitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyppä Nummirockissa. Siellä keski-ikä on yli 30. Paikalla on 50-vuotiaitakin.
Ja nuorisolle tiedoksi, Nummirock on järjestetty jo vuodesta 1987 lähtien. Yksi Suomen pitkäikäisimpiä festareita.
😂😂😂
Onneksi ei tarvitse olla tuolla!
Komppaan. Onneks pääsee vaihtoehtona Ibizan clubeille.
Olenko ainoa, jonka mielestä toimittaja piruilee jutussaan näille juhlijoille ja tapahtumalle rivien välistä koko ajan?
Emmää sano notta se väärin ois.
SE ei ole nuorilla tarkoitus, "käyttäytyä tyylikkäästi" Vanhana pieruna sitte kerkee!
Muistan kun ittekki koluttiin, joo ei meistä tule mitään tärkeilijöitä...Eipä tullut ei...ahhahaha joo, tuli kuin tulikin. Oispa vielä festarei-ikäinen nuori!