Hesarin juttu Himoksen juhannuksesta - suomalaiset on näköjään edelleen ihan täyttä junttikansaa
Kunnon junttimeininkiä Himoksella. Penisrenkaita, 95 mm-jääkiekkopaitoja, kossua.. eikä edes ironialla, vaan täysin tosissaan! Luulin, että nuoret olisi nykyään "siivompia", mutta ihan samanlaisia ne on näköjään kuin 30 vuotta sitten. Rahaa taitaa olla käytössä vaan enemmän. Hesarin toimittaja on tehnyt piinallisen kuvailevan jutun, tuskin ihan sattumalta.
Kommentit (105)
Juu, kyllä mä oon mieluummin yksin himassa, kuin tuolla jengin seassa. Noh, sanotaanko näin, ettei taas vedetä herneitä nenään, että se musiikki ratkaisee ja tämä ei ole edes samalla planeetalla mun kanssa, niin en osallistu. Itse painan syksymmällä ulkomaille viikon festareille, koska ei niitä täällä järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret aikuiset haluaa pitää hauskaa. Ketä se loukkaa jos jollaki on Leijonien 1995 paita? Sehä on hauska
Mullon Rauma Blues -96 t-paita ja käytän vieläkin, jopa töissä.;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret aikuiset haluaa pitää hauskaa. Ketä se loukkaa jos jollaki on Leijonien 1995 paita? Sehä on hauska
En oo kuullu semmosesta jääkiekkojoukkueesta. Joskus oli semmonen ku Espoon Blues
Vierailija kirjoitti:
Siellä on monenlaisia ihmisiä. Eivätkä kaikki ole juovuksissa.
Jep. Hesalaiset ovat siellä pilvipäissään tai vahvemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullu semmosesta jääkiekkojoukkueesta. Joskus oli semmonen ku Espoon Blues
Musiikkifestari Raumalla.
Junttihullu ei lepää juhannuksenakaan.
Otan osaa jos JVG edustaa sellaista mistä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Wt-naikkosia kuvissa 😂
Mikä sä olet ketään arvostelemaan!
Sieviä nuoria naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hauskalta. Kivoja nuoria ihmisiä pitämässä hauskaa. Totta kai tuollaisessa väkimäärässä joitakin kisapäivä ja ääliöitä.
Varmaan on hauskaa, en epäile. Mutta karsealta junttimenolta näyttää silti.
No millä lailla Hänen Korkea-arvoisuutensa sitten viettää juhannusta. Lasi kädessä purjeveneessä puhumassa paskaa samanlaisille tärkeilijöille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt-naikkosia kuvissa 😂
Käykö kateeksi kun oma kroppa ei kestä pukeutua samalla lailla.
Kyllä mun kroppa kestää, omaan timmin urheilijan vartalon. Osaan myös pukeutua ja käyttäytyä tyylikkäästi.
Onko Sanna ja jauhojengi jo siellä?
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa jos JVG edustaa sellaista mistä maksaa.
Et edes lukenut juttua kun jo moitit!
Yks tyyppi sanoi että ihan sama kuka soittaa kunhan soittaa! Ei siellä istuta kädet ristissä kuuntelemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hauskalta. Kivoja nuoria ihmisiä pitämässä hauskaa. Totta kai tuollaisessa väkimäärässä joitakin kisapäivä ja ääliöitä.
Varmaan on hauskaa, en epäile. Mutta karsealta junttimenolta näyttää silti.
No millä lailla Hänen Korkea-arvoisuutensa sitten viettää juhannusta. Lasi kädessä purjeveneessä puhumassa paskaa samanlaisille tärkeilijöille?
Olen eri mutta todellakin viettäisin mielummin kuohuviinilasi kädessä, kauniissa satamassa purjeveneessä juhannusta kuin täpötäysillä festareilla :D En ole ikinä ollut festareiden tai ihmismassojen ystävä. Itsellä ei tosin varaa pitää purjevenettä...
Sinänsä hupaisaa, että nämä nykynuoret nimittelee neli-viisikymppisiä ties miksi boomereiksi jotka ei tajua yhtään mitään yhtään mistään mutta eivät itse tajua sitä että ne nykyiset neli-viisikymppiset keksi tuon saman pyörän jo ysärillä.
Nämä nykynuoret tyytyy todellisuudessa kopioimaan vaikka ovatkin omasta mielestään ah niin uniikkeja ja innovatiivisia.
Helsingin Sanomat ja Himos festivaalia järjestävä Nelonen Media Live kuuluvat Sanoma-konserniin.
Yllättävän tylsä juttu ilman liian paljastavaa hehkutusta. Kuvat kertovat enemmän kuin toimittajan tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rauma Blues on vuosittain heinäkuussa Raumalla järjestettävä blues-musiikin festivaali.
Festivaalin järjestää aatteellinen yhdistys Rauma Blues '86 r.y, joka perustettiin vuonna 1986 ensimmäisen konsertin onnistumisen myötä."
2024
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hupaisaa, että nämä nykynuoret nimittelee neli-viisikymppisiä ties miksi boomereiksi jotka ei tajua yhtään mitään yhtään mistään mutta eivät itse tajua sitä että ne nykyiset neli-viisikymppiset keksi tuon saman pyörän jo ysärillä.
Nämä nykynuoret tyytyy todellisuudessa kopioimaan vaikka ovatkin omasta mielestään ah niin uniikkeja ja innovatiivisia.
Kyllähän toi festari-konsepti keksittiin jo 1967 Montereyssä, tropit vain oli hieman erilaiset. Ja musiikki musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tuota on tehnyt :D Jokainen nuori polvi kuvittelee keksineensä pyörän uudestaan. Ja me vanhemmat ollaan nii-in ulkona kaikesta coolista. Niin se on aina mennyt ja tulee aina menemäänkin.
Sen kun menet. Vastahan se alkoi.