Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röyhkeää toimintaa lapseni haudalla

Vierailija
21.06.2024 |

Voitteko kuvitella. Menin eilen istuttamaan lapseni haudalle kukkia, niin joku oli jo istuttanut sinne useita kukkapuskia ja tuonut nurmikolle ison kasan multaa. Ihmettelin, että onko seurakunta vahingossa laittanut, mutta kyseessä olikin selvittelyn jälkeen puolituttu henkilö, joka tunkee nokkansa joka asiaan. En siis edes tunne kunnolla koko ihmistä. Ihan vaan moikkaustuttu. Kyllä ihmiset ovat outoja! Nyt mietin, että kehtaanko repiä ne pois sieltä..Ennen oli kaunis nurmikko kiven edessä ja nyt se multakasa ja puskat. En ole tuonut multaa siihen maahan ennen vaan laittanut isoon purkkiin tai koriin kukkia, kun ei ole istutuslaatikkoa. Siisti niin. Kukat maljakossa olisin vielä ymmärtänyt, mutten tätä. Pistää vihaksi. Kuka menee toisen haudalle sorkkimaan ja vielä kysymättä!?!? 

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12v lapsesta kyse. Ja puolituttu vaan saman kaupungin asukas jolle sanon hei jos tapaan. Ei sukua tai mitään. Siksi outoa. Terv. aloittaja

Mistä sait tietää että juuri tämä puolituttu?

Vierailija
22/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimakalla hautausmaa, niin käyn monesti lannottamassa hautoja öisin kun olen tulossa kotiin baarista!

kovin ystävällistä

piristätkö myös hautausmaan asukkaita tanssimalla haudoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesä turpaan mokomaa öykkäriä. Luulisi oppivan yhdestä kerrasta.

Vierailija
24/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12v lapsesta kyse. Ja puolituttu vaan saman kaupungin asukas jolle sanon hei jos tapaan. Ei sukua tai mitään. Siksi outoa. Terv. aloittaja

Mistä sait tietää että juuri tämä puolituttu?

koska minulla ei ole elämää, jäin hautakiven taakse vaanimaan viikoksi

Vierailija
25/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hyrrä?? Terv. Ap 

Kyselin somessa, että kuka ollut asialla niin sitten laittoi viestiä että hän kävi istuttamassa. En oikein osannut sanoa mtn. Pitää varmaan laittaa suoraan, että lopettaa moisen. Nyt saan lähteä sinne siivoamaan niitä pois.

Vierailija
26/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luuli että se ilahduttaisi.

Vierailija
27/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hyrrä?? Terv. Ap 

Kyselin somessa, että kuka ollut asialla niin sitten laittoi viestiä että hän kävi istuttamassa. En oikein osannut sanoa mtn. Pitää varmaan laittaa suoraan, että lopettaa moisen. Nyt saan lähteä sinne siivoamaan niitä pois.

Niin soitat. Ja vietät juhannuksesi hautausmaalla. Sinne minäkin olen tänä iltana menossa. Viha tekee hyvää.

Vierailija
28/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla yksinkertainen ihminen jos ajattelee että moinen ilahduttaa. Minäkin menen maalaamaan naapurin mustan auton keltaiseksi. Kirkas väri ilahduttaa. :D

Vierailija
29/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hyrrä?? Terv. Ap 

Eli ei varmaan pahaa tarkoittanut. Kysyitkö miksi teki tuon? Taitaa olla niitä, jotka ei ymmärrä sosiaalisia tilanteita.

Vierailija
30/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin että sehän on voinut jopa kaivaa siihen maahan kolon kukille. Apua. Kohta itken. Pitääkin lähteä sinne. Ja minä kun olen vaalinut sitä nurmikkoa. Tosi surullinen olo. 

Vierailija
31/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap on näyttänyt siltä, että haudalle ei ole tänä kesänä kukaan laittanut kukkia

Sillä hyvin myöhään olet kesäkukkia lapsen haudalle viemässä.  

Täällä päin hautakukat laitetaan heti  kesäkuun alussa.   Sinä olet viemässä kesäkukat vasta NYT, juhannuksen alla.

Ja kyllä, kyllä haudoille myös istutetaan kukkia maahan, esimerkiksi mm. ruusut. Ja ne kukkii upeasti koko kesän.

Tosin kastella tietenkin täytyy.

Vierailija
32/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tuo aloitus.  Paskaa tarjoilee ap juhannusaattona palstalaisille.

Vierailija
33/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänä päivänä löytyy näköjään ihmisiä joka lähtöön. En ikinä kehtaisi mennä istuttelemaan kenenkään vieraan haudalle mitään. Tulisi ikinä mieleenkään. Ja aika harvalle tulisi mieleen toimia niin. Lähinnä superoutoa. 

Minä laitoin sukulaisen haudalle kukkia kun luulin että hauta hoitamaton. Joku oli repinyt kukkani pois. Ja vienyt omat. En enää tuonut kukkia. Kynttilöitä vien.

Voit kysyä lähiomaiselta, idiootti.

Minä olen tosi tyytyväinen, kun vanhempieni haudalle joku muukin käy laittamassa kukkia ja kynttilöitä. Tosi positiivista vain. Eri

Vierailija
34/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Siellä siis toki kukkia aina isossa purkissa ym. En ole halunnut maahan istuttaa. Olin nytkin viemässä uusia kukkia purkkeihin. 

Ja plus. Oli siellä mitä tahansa. Se ei oikeuta vieraita ihmisiä sorkkimaan sinne mitään! 

Vierailija
35/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänä päivänä löytyy näköjään ihmisiä joka lähtöön. En ikinä kehtaisi mennä istuttelemaan kenenkään vieraan haudalle mitään. Tulisi ikinä mieleenkään. Ja aika harvalle tulisi mieleen toimia niin. Lähinnä superoutoa. 

Minä voisin istuttaa, etenkin jos hauta lapsen hauta, eikä siihen ole kukkia tuonut koko koko kesänä.

Tyhjä lapsen hauta hautuumaalla näyttää, niin surulliselta ja hyljätyltä.

Vierailija
36/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eihän se muille kuulu mitä toisten haudalla on!!!!!!!! 

Vierailija
37/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moneen kertaan sanottu, HAUTA EI OLLUT TYHJÄ/HOITAMATON. Päinvastoin. On ollut kaunis ja hyvin hoidettu. . Nyt ruma, kiitos tämän yhden ihmisen. 

Vierailija
38/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja otat pois. On kyllä kummallinen ihminen tämä puolituttu. 

Vierailija
39/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Jopas on röyhkeää. Itselleni tulisi mieleenkään istutella kenenkään vieraan ihmisen haudalle mitään. Saatikaan lapsen haudalle. Jotenkin vielä intiimimpi asia ja vain lähiomaisten asia. Toki jonkun ruusun tai kynttilän voisin viedä ja ilmoittaisin, että vein. 

Vierailija
40/131 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolituttu lapsen isä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan