Mulla on synttärit tänään, ja työpäivä. Olen aika yksinäinen.
Tuossa se on otsikossa. Voisiko joku onnitella noin niinkuin aihe vapaa -viran puolesta?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työnantaja tykkää siitä, että kirjoittelet omia juttujasi työaikana?
En ajatellut kysyä. Varsinkaan näin syntymäpäivänä.
Mitä virkaa on valvojalla töissä joka ei hoida työtään, vaan lässyttää keskustelupalstalla alvariinsa inisten yksinäisyyttään?
No on sillä vissiin ainakin virka. Tai työ.
Onneksi olkoon!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synttärisankarina tarjoot kahvit töissä Eikö vain?
Ja toivottavsti älysit leipoa kakun!
Onneksi ei ole ketään kelle tarjota. Eikä kukaan tiedä juhlapäivästäni. Kotona leivottuja ei saa edes tuoda tarjolle.
Tietää kun kerrot niille, senkin tollo!!
Ei ihme että tommonen aivoton lapanen on yksin. Odotan passiivisena että joku muu tekee sulle elämän!
Lyön vetoa että väniset muissa ketjuissa kun et koulussa saanut sitä ja tätä. Sua ei voi auttaa, olet toivoton.
Sivusta: Sinua ei ainakaan kahvikesteille kaivata, pysy poissa!
Aloittajalle Onnittelut!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synttärisankarina tarjoot kahvit töissä Eikö vain?
Ja toivottavsti älysit leipoa kakun!
Onneksi ei ole ketään kelle tarjota. Eikä kukaan tiedä juhlapäivästäni. Kotona leivottuja ei saa edes tuoda tarjolle.
Tietää kun kerrot niille, senkin tollo!!
Ei ihme että tommonen aivoton lapanen on yksin. Odotan passiivisena että joku muu tekee sulle elämän!
Lyön vetoa että väniset muissa ketjuissa kun et koulussa saanut sitä ja tätä. Sua ei voi auttaa, olet toivoton.
Sivusta: Sinua ei ainakaan kahvikesteille kaivata, pysy poissa!
Aloittajalle Onnittelut!!
Ei ap pidä kestejä kun ei oo sukua ja on yksinäinen.
Paljon onnea vaan. Minä tulin juuri töistä ja ole yksin myös ja avasin oluen. Nyt ryyppään loppu illan ja soitan eksälle että tulee kylään ja sitten vonkaan siltä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea vaan. Minä tulin juuri töistä ja ole yksin myös ja avasin oluen. Nyt ryyppään loppu illan ja soitan eksälle että tulee kylään ja sitten vonkaan siltä.
Kuulostaisi kivalta. Mun entisellä tapauksella on uusi tapaus, joten ei onnistu.
Sympatiat asianajajalle, joka vietti käräjillä synttärinsä.
Ja kekkereitä ei tosiaan ole, kun ei oikein ole sukua. Ystäviä ja kavereita on muutama, mutta hehän ovat kaikki juhannusta viettämässä.
Ihmettelijöille työaikana netissä roikkumisesta: pissatauolla kävin (kahvia kuluu tässä työssä, yritän pysyä energiajuomista erossa). En siis naputtele pöntöltä, vaan käsidesin vierestä.
Mullapa on huomenna synttäripäivä, joten juhannuksen lapsia ollaan molemmat. Sain tänään ystävältä onnittelut ja sitten pahoittelut että onnitteli vääränä päivänä. No ei haittaa. Juhlimme tavallaan eilen äitini luona synttäreitä, koska kauppaan meno ei onnistu juhannuksena kovin hyvin. Vanha äitini pääsi samalla kampaajalle mitä oli kaivannut kovasti. En kärsi yksinäisyydestä, mutta aloittajalle toivon hyvää syntymäpäivää ja sitä kaveria. Ehkä se siitä ilmestyy, vaikka heinäpellolta jos käyt kukkia siellä poimimassa tai alasti kieriskelemässä.
Paljon onnea, hyvää syntymäpäivää ja työpäivää!
Oikein hyvää syntymäpäivää ap! Et ole yksin <3
Hei! Ap tässä. Kiitos kaikille. Työpäivä meni ihan mukavasti ja nyt olen jo kotona sushin ja leivoksen äärellä. Musta on aika ihanaa, että juhannusaattona löytyi niin monta hyväntahtoista ihmistä, jotka onnittelivat. Kyllä tämä vähän juhlalta jo tuntuu.
Kasveja on kerätty tyynyn alle. Toivottavasti tulisi jokin uni, jossa olisi jokin uudenlainen ajatus.
Hyvää juhannusta!
Ap
Hyvää syntymäpäivää ap:lle! Juhannusaatto on samanlainen päivä kuin muutkin päivät, ja varsinainen juhannus eli Johannes Kastajan syntymäpäivä on vasta maanantaina eli 24.6.