22-vuotias tyttäreni seurustelee nelikymppisen miehen kanssa, en voi hyväksyä
Miten saan tytön eroamaan miehestä? Tyttö ei näe tuossa ikäerossa mitään tavatonta.
Kommentit (41)
Haha. Täällähän jatkuvasti katkerat palstamammat ulisee, ettei nuoret naiset olisi kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Olin mäkin pari vuotta sitten muutaman kuukauden 20-vuotiaan naisen kanssa, joka kertoi äitinsä olevan mun kanssa samanikäinen.
M42
Vierailija kirjoitti:
4-kymppinen saa nuorta ja kiihkeää pilua..
Varmaan antanu paljaalla heti ekana iltana, kun ollut niin kiimassa. Kokemusta on.
Ei kuulu sinulle mitenkään . Toivottavasti tytär katkaisee välit kun häiritset hänen elämää . Anna tytöt nauttia kokeneesta kullista.
Mitä hittoa noin nuori näkee jossain geriatrisen osaston äijässä?
Ihan kamalaa. Ja mitkä riskit kun haluaa erota.
Onko miehellä teinipor**fantasioita? Yök
No et mahda asialle mitään. Toisaalta kyllä se tyttö kohta tulee järkiinsä ja jättää sen papan kun on ensin höpsöltä höynäyttänyt riittävästi tavaraa.
Arvaan, onko se mies sellainen "nuorekas, farkku-huppari-tyyppi"? Ei ole vielä löytynyt suuntaa elämässä ja elää kun teini. Joko tyttö kyllästyy tai tulee yksinhuoltajaksi jossain vaiheessa.
Jos et saa tyttärellesi järkeä päähän, niin sumpli/juonittele tyttäresi selän takana mieheltä rahat Itselles. Sellaisina viattomina pyyntöinä esim. Voisiko se sinun miehesi antaa minulle rahaa tähän upeaan takkiin, kun itselläni on tiukkaa.
Kokeile, voi toimiakin jos mies haluaa äidin hyväksynnän. Niin jossain vaiheessa kun tyttäresi kyllästyy ja jättää miehen niin mies jää ilman tyttöä ja rahaa.
Mutta joo, tossa on jotain pahasti vialla. Ei ole normaalia tuo. Kannattaa vaan toitottaa tytöllesi että kyllähän ne aikuiset miehet osaa kertoa kaikkea kaunista esim. Silmäsi on kuin tähdet, en ole koskaan tavannut mitään kauniimpaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa. Ja mitkä riskit kun haluaa erota.
Onko miehellä teinipor**fantasioita? Yök
Ihan varmasti on. Ei tuo ole normaalia, että otetaan itseään reilusti nuorempi. Mieti, se mies on ollu joku 18.v kun tyttö on syntynyt. Ei todellakaan ole ok.
Ei niillä voi olla muuta yhteistä kuin seksi. 20 vuoden ikäero etenkin tuossa iässä on kamalan paljon. Yhteiselo kun tuosta jatkuu niin on se hauskaa sittenkin, kun se mies on 55 ja sun tytär 35.
Pasi, sulla ei ole tytärtä ja olet sairas, keski-ikäinen pedofiili.
Vierailija kirjoitti:
Jos et saa tyttärellesi järkeä päähän, niin sumpli/juonittele tyttäresi selän takana mieheltä rahat Itselles. Sellaisina viattomina pyyntöinä esim. Voisiko se sinun miehesi antaa minulle rahaa tähän upeaan takkiin, kun itselläni on tiukkaa.
Kokeile, voi toimiakin jos mies haluaa äidin hyväksynnän. Niin jossain vaiheessa kun tyttäresi kyllästyy ja jättää miehen niin mies jää ilman tyttöä ja rahaa.
Mutta joo, tossa on jotain pahasti vialla. Ei ole normaalia tuo. Kannattaa vaan toitottaa tytöllesi että kyllähän ne aikuiset miehet osaa kertoa kaikkea kaunista esim. Silmäsi on kuin tähdet, en ole koskaan tavannut mitään kauniimpaa jne.
Tyypillinen katkera kanttura, heti kusettaminen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, ensin ehdotat että äiti käytännössä parittaisi omaa tytärtään jonain sugar babyna, ja sitten aloitat jonkun moraalisaarnan.
Noinhan luonto on asian tarkoittanutkin. Ihana nuori nainen ja kokenut itsevarma herrasmies <3