Mulla on synttärit tänään, ja työpäivä. Olen aika yksinäinen.
Tuossa se on otsikossa. Voisiko joku onnitella noin niinkuin aihe vapaa -viran puolesta?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Synttärisankarina tarjoot kahvit töissä Eikö vain?
Ja toivottavsti älysit leipoa kakun!
Hyvää syntymäpäivää!💝
Hemmottele itseäsi työpäivän päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan ap.
Siellä töissähän se juhannusaatto kuluu mukavasti.
Huomata kannattaa, että varsin monet ovat töissä koko juhannuksen. Sairaaloissa, pelastuslaitiksilla, vesu-ja sähkölaitoksilla. Tehtaissa. Kaupoissa klo 22 asti. Ravintoloissa, pubeissa.
Ja laulajat orkestereineen tanssilavoilla. Suuret nimet tekee duunia keikoillaan, ympäri Suomea.
Kaikilla ei todellakaan vapaata juhannuksenakaan.
Noissa töissä ei olla yksinäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää!! 🎂 Ja onnea siitä, että on töitä! Et ole yksin, meitä on muitakin & olet yksi meistä!
Onhan se etuoikeus, että on töitä. Ja olen ihan vapaaehtoisesti tänään, että joku perheellinen voi sitten viettää juhannusta. Vaikka epäilen kyllä, että työpäivä olisi mulle tullut ilman vapaaehtoistumistakin.
Paljon onnea 18-62-vuotissyntymäpäivän johdosta! Kakku- ja tötteröhymiö.
Mikä hieno päivä juhlia! Ei pääty ollenkaan, joten ei kannata harmitella vaikka työpäivä venyisi. Päivä ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole ketään kelle tarjota. Eikä kukaan tiedä juhlapäivästäni. Kotona leivottuja ei saa edes tuoda tarjolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää!💝
Hemmottele itseäsi työpäivän päätteeksi.
Kiitos! Kyllä mä jotain vähän tavallisesta poikkeavaa teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä?
En viitsi sanoa, mutta olen ainoa työntekijä. Lähinnä siis valvontaa. Pomo on, joka välillä käy katsomassa, että sujuu.
Sun pitää keskittyä siihen valvontaan nyt. Sääliä kerjäät täällä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää!! 🎂 Ja onnea siitä, että on töitä! Et ole yksin, meitä on muitakin & olet yksi meistä!
Etkö voisi vain onnitella ilman lisäyksiä "meitä on muitakin"? Kyllä ap sen tietää, ilman että onnentoivotus pitää kääntää syyllisyyttä tuntevaksi.
Onnea ap Kaikkea hyvää päivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työnantaja tykkää siitä, että kirjoittelet omia juttujasi työaikana?
En ajatellut kysyä. Varsinkaan näin syntymäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä on aikaa kirjoitella tälle palstalle?
Sivusta: Töissä on kylläkin kahvi-ja ruokatauot. Monet hiljaiset ihmiset näpräävät tauoilla puhelinta, eivätkä puhu kelleen mitään.
Joissakin paikoissa käydään tauolla yksin, silloin kun jossakin välissä tauolle pääsee.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea 18-62-vuotissyntymäpäivän johdosta! Kakku- ja tötteröhymiö.
Mikä hieno päivä juhlia! Ei pääty ollenkaan, joten ei kannata harmitella vaikka työpäivä venyisi. Päivä ei lopu.
Kiitos! Itseasiassa nyt on yö melkein kuin sinä yönä kun synnyin: taivaalla aurinko ja täysikuu. Siksi musta varmaan tuli yökukkuja. Tykkään sun kyvystä nähdä valoisat puolet asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole ketään kelle tarjota. Eikä kukaan tiedä juhlapäivästäni. Kotona leivottuja ei saa edes tuoda tarjolle.
Tietää kun kerrot niille, senkin tollo!!
Ei ihme että tommonen aivoton lapanen on yksin. Odotan passiivisena että joku muu tekee sulle elämän!
Lyön vetoa että väniset muissa ketjuissa kun et koulussa saanut sitä ja tätä. Sua ei voi auttaa, olet toivoton.
Hyvää synttäriä! Pidä itsestäsi huolta, olet arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työnantaja tykkää siitä, että kirjoittelet omia juttujasi työaikana?
En ajatellut kysyä. Varsinkaan näin syntymäpäivänä.
Mitä virkaa on valvojalla töissä joka ei hoida työtään, vaan lässyttää keskustelupalstalla alvariinsa inisten yksinäisyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi vain onnitella ilman lisäyksiä "meitä on muitakin"? Kyllä ap sen tietää, ilman että onnentoivotus pitää kääntää syyllisyyttä tuntevaksi.
Onnea ap Kaikkea hyvää päivääsi.
No mutta nythän sä syylistit minut tällä? Ja vielä toisen ihmisen synttäriketjussa, huh huh. Millä lailla "olet yksi meistä" saat käännettyä huonoksi, olet kyllä ilkeä ihminen
Kiitos kaikille. Pitää taas keskittyä työntekoon. Sain niin monta kivaa onnittelua, että kyllä näillä taas vuoden pärjää. Ensi vuonna näyttääkin osuvan synttärit lauantaille, joten jos hengissä olen, niin eiköhän taas juhannus kulu töissä.
Kiitos kaikille! Ja jos joku synttärisankari osuu lukemaan, niin onnea!
Ihan liian paljon ollakseni näin yksinäinen syntymäpäivänä.