Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.

Vierailija
20.06.2024 |

Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.

Kommentit (297)

Vierailija
41/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinulla mitään rahaa ole muutenkaan, joten ketään ei kiinnosta sinun boikottisi.

Niinpä. Ja ikävää on ap-juopon elämä kun Alkokin tukee Prideä.

Viinakset saa helposti tilattua saksasta ihan kotiovelle, Alkoa en tarvi mihinkään

Vierailija
42/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pride-hössötys vaan mun mielestä korostaa, että erilaiset ihmiset ovat jotain friikkejä, joiden hyväksymiseen tarvitaan isot kampanjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarihössötys on turhaa 

Tämä onkin tavoitteena, että se tulisi turhaksi ja ei olisi enää tarvetta sille.

Vierailija
44/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?

En halua sortaa, olkoot rauhassa. Tätä friikkisirkusta ei vaan kaipaa kukaan.

Et halua sortaa, haluat vain että he eivät ole olemassa.

No jos niin käsket. Painukoot sitten sukupuolenvaihtelijat syvälle komeroihinsa.

En käske, mutta siltähän se vaikuttaa. Miksi et vain salli ihmisten olevan sitä mitä ovat? Miten se on sinulta pois?

Miksi laitat sanoja toisten suuhun? Miksi ainoastaan sinun kelpuuttamasi tapa hyväksyä on ainoa oikea tapa hyväksyä nämä ihmiset? 

Minäkään en jaksa sateenkaaria. Kyllästyttää tämä tuputus. 

Minulle on, ja on aina ollut ihan sama, mitä kukin tekee, tai millainen on. Kohtaan ihmiset ihmisinä. Ihan jokaisen. 

Mutta koen, että minua naisena ja heterona mitätöidään ja pienennetään tämän sateenkaariväen toimesta. 

On unisex vessat, olen synnyttäjä, en nainen, jne  ja kokoajan, jos sanon mielipiteeni, asia käännetään niin, etten hyväksy. 

Pride vain ärsyttää. Miksi he tekevät itsestään numeron? 

Vierailija
45/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinulla mitään rahaa ole muutenkaan, joten ketään ei kiinnosta sinun boikottisi.

Viinakset saa helposti tilattua saksasta ihan kotiovelle, Alkoa en tarvi mihinkään

Posti tukee Prideä. 🤷

Vierailija
46/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Pride-hössötys vaan mun mielestä korostaa, että erilaiset ihmiset ovat jotain friikkejä, joiden hyväksymiseen tarvitaan isot kampanjat.

Sinun päässäsi ovat korkeintaan. Oletko koskaan avannut silmiäsi sille, millaista kohtelua sateenkaariväki on kohdannut? Miksi joskus piti touhuta salaa metsässä, kun riski oli niin iso?

Vierailija
47/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän boikottiin kaikki firmat jotka ottavat kantaa poliittisiin kantoihin eli sateenkarijutut,ilmastonmuutoshömppä,ukrainansota tai venäjä.

Miksi sitä politiikkaa pitää tunkea kaikkialle, mitä aivopesua tämä on?

Vierailija
48/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmiin tarvitaan lisää rahaa ja hoitopaikkoja. Ei miehestä tule naista vaikka joka viikko operoitaisiin. 

Vierailija
49/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi islamin vaikutus voimistuu ja kasvaa jatkuvasti. Tulevaisuudessa pride on menneisyyttä

Vierailija
50/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pride vain ärsyttää. Miksi he tekevät itsestään numeron? "

Tämmöiset lausunnot jättävät vahvan epäilyksen, että todellakin olisit sitä mieltä, että hyväksyt ihmiset sellaisenaan. Etkö itse juuri tee itsestäsi numeron, kun koet, että muiden ihmisten hakema hyväksyntä ja näkyvyys on sinulta pois? Miksi heidän pitäisi olla piilossa kaapissa? Kukaan ei halua kieltää sinua olemasta nainen tai hetero.

Vierailija
51/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun päässäsi ovat korkeintaan. Oletko koskaan avannut silmiäsi sille, millaista kohtelua sateenkaariväki on kohdannut? Miksi joskus piti touhuta salaa metsässä, kun riski oli niin iso?

Mulla on paljon sateenkaariväkeä tuttavapiirissä, eikä heillä ole ollut mitään ongelmia. Heterot ovat kaikkein kovimpia Pride-hössöttäjiä.

Vierailija
52/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se saksalaisfirma taatusti homovastainen? 

Vierailija
53/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti tukee Prideä. 🤷

Hahaha, on ihan hyvää ja tervettä viettää juhannus selvin päin 

Vierailija
54/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon sateenkaariväkeä tuttavapiirissä, eikä heillä ole ollut mitään ongelmia. Heterot ovat kaikkein kovimpia Pride-hössöttäjiä.

Ja pidät heitä friikkeinä? Haluat että he ovat kaapissa?

Vierailija
55/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne firmatkaan haluaa noin typerää asiakasta.

Vierailija
56/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se saksalaisfirma taatusti homovastainen? 

Saksassa kun tunnetusti ei ikinä olla homosteltu

Vierailija
57/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin tavoitteena, että se tulisi turhaksi ja ei olisi enää tarvetta sille.

No mitä ongelmia nykyään on ko asiaan liittyen? Miksei kukaan koskaan vastaa tähän kunnolla? Öyhötetään vaan, että näköjään vieläkin Pridea tarvitaan öyhöyh. 

Vierailija
58/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti tukee Prideä. 🤷

No eihän niitä viinalavoja nyt postin kautta tilata, Haloo.

Vierailija
59/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarivärit vauvapalstalle niin päästään eroon roskajoukosta! 🎉🎉🎉

Tuo olisi kyllä hyvä!

Vierailija
60/297 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreät elää ja toimii rasismista. Vihervasemmisto tarvitsee rasismia, jotta saadaan pidettyä vastakkainasettelua tärkeimpänä aiheena. Tällä tavoin he saavat äänestäjiä. Jos ongelma nopeasti ratkaistaisiin, se olisi vihervasemmiston loppu, kun pitäisi keskittyä talouteen ja muihin tärkeisiin aiheisiin.