Pistän boikottiin kaikki firmat, jotka laittaa logonsa sateenkaaren väreihin tms.
Mulle on sinänsä ihan sama, kuka ketäkin panee, mutta en vaan jaksa tätä moraaliposeerausta.
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarihössötys on turhaa
Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?
En halua sortaa, olkoot rauhassa. Tätä friikkisirkusta ei vaan kaipaa kukaan.
Et halua sortaa, haluat vain että he eivät ole olemassa.
Tampereen kaupungin sateenkaarilipussa on jotain 16 eriväristä raitaa. Että kyllä hävettää olla tamperelainen.
Sateenkaarivärit vauvapalstalle niin päästään eroon roskajoukosta! 🎉🎉🎉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenvertaisuus ei ole turhaa vaan ihmismäistä ja rehellistä. Miksi haluatte sortaa niitä jotka eivät ole kuten te itse, tai jotka ovat kuten itse haluaisitte olla mutta ette uskalla?
No jos niin käsket. Painukoot sitten sukupuolenvaihtelijat syvälle komeroihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmemaa Oz boikottiin.
Se oli ennen satenkaarifasismin aikaa.
Niin, kaikenlaista fasismia vastustetaan, mutta sateenkaarifasismi pitäisi sitten sallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos niin käsket. Painukoot sitten sukupuolenvaihtelijat syvälle komeroihinsa.
En käske, mutta siltähän se vaikuttaa. Miksi et vain salli ihmisten olevan sitä mitä ovat? Miten se on sinulta pois?
Sateenkaarilippu tänä päivänä edustaa mm. lasten steriloimista vastivaa ideologiaa (hormoniblokkerit), joten sietääkin boikotoida.
Ei ole kyse enää homojen oikeuksista (heiltä ei puutu enää mitään muutenkaan) vaan itseasiassa päinvastaisesta. Pride nykyisellään pyrkii eheyttämään homot.
Semmoista ihanaa ihmisoikeusaktivismia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikenlaista fasismia vastustetaan, mutta sateenkaarifasismi pitäisi sitten sallia.
Tiedätkö mitä fasismi on?
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää käydä tuoteluettelot ehkä läpi koska osa myy sateenkaarituotteita ja paljon listoilla niitä. Paitsi jos se viittaa muuhun kuin siihen.
Hyvä vihje. Teen niin.
Jätin Raeibow-tuotteet kauppaan Prismassa. Onneksi tilalle tulee Coop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käske, mutta siltähän se vaikuttaa. Miksi et vain salli ihmisten olevan sitä mitä ovat? Miten se on sinulta pois?
Saavat olla. Lehtien ei tarvitse joka päivä tehdä juttuja näistä ihmisistä ja yrittää normalisoida näitä ihmisiä. Uskon että suurin osa heteroista on kypsynyt tähän toitottamiseen.
"ihan sama", "kyllästyttää" ja silti ollaan itse vouhottamassa ja aloittamassa ketjuja asiasta?
Boikotoin itsekin. Rasittaa, kun tuota prode-aatetta tungetaan joka suunnasta kokonaisen kuukauden ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaipaa kukaan? Miksi sitä sitten on joka puolella? Minusta vaikuttaa siltä että tätä kaivataan paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinulla mitään rahaa ole muutenkaan, joten ketään ei kiinnosta sinun boikottisi.
Niinpä. Ja ikävää on ap-juopon elämä kun Alkokin tukee Prideä.
Jopa MobilePaylla on sateenkaari! Hah!