Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eutanasia olisi laillinen niin ottaisitko armokuoleman?

Vierailija
20.06.2024 |

Minä menisin varmasti heti hakemaan armokuoleman, itse en uskalla itse omia päiviäni päättää. Syy jos pitäisi kertoa miksi sen haluaa niin sanoisin että en halua elää tyhmien,ilkeiden ja epärehellisten ihmisten kanssa. Karkuun ei pääse kun kaikkialla on muita ihmisiä ja yhteiskunta valvoo.

Ottaisitko sinä armokuoleman ja jos ottaisit niin miksi? Pitäisikö eutanasia laillistaa niin me halukkaat pääsisimme pois täältä?

M28

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia pitäisi laillistaa mahdollisimman nopeasti mutta kommarit vastustaa sitä aina.     Suoli on täys niitä.

Kai nyt kun vasemmistolta loppuisi äänestäjät, kun menisivät piikille. 

Vierailija
162/188 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole lapsia eikä niitä tule ja sisaruksetkin ovat mua selvästi vanhempia. Jos elän yli 80-vuotiaaksi, niin tulen omaan siinä vaiheessa yksin. Mieluummin teen omasta kuolemastani oman päätöksen kuin jättäydyn yhteiskunnan armoille, tietyssä vaiheessa oma kunto heikkenee ja se alkaa rajoittamaan elämää niin paljon, ettei elämä ole enää elämisen arvoista. En muutenkaan ole ymmärtänyt pitkän iän ihannointia, ei se vuosien määrä vaan vuosien laatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siinä vaiheessa, kun olen jo niin vanha ja huonokuntoinen, että minusta ei enää ole hyötyä valtiolle, niin minulle saa antaa eutanasiaruiske. 

Vierailija
164/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Siinä vaiheessa kun en vessaan pääse yksin hoitamaan asioita niin tänne kiitos.

Vierailija
165/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja kristityt kansanedustajat vastustavat lain etenemistä eduskunnassa. Ja jos se laki joskus tulee, se rajaa ulkopuolelle kaikki muut kuin kuolemaisillaan olevat potilat joiden elinaika on muutenkin vähissä.

Vierailija
166/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko joku ihan oikeasti, että on syntynyt tähän maailmaan vain ollakseen valtiolle hyödyllinen? Olen samaa mieltä siitä, että jos ei enää itse pääse vessaan ja hoitamaan itsensä puhtaana pitämistä tai joutuu istumaan/makaamaan koko ajan, niin on aika lähteä. 

Vierailija
167/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä omista kommenteistasi päätellen itsekään mukava ole.

Vierailija
168/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolta saattaa tulla sellainen eläkepäätös 20 vuoden päästä jotta postissa odottaa paketti kiitoskirjeellä ja eutanasia laitteella. 🤣

Vierailija
169/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sukulaiselta lopetettiin loppuvaiheessa nesteytys. Eli kidutetaan ja odotetaan, että toinen kuolee janoon, mutta armeliasta lopetusta ei voi tehdä. Miten tämä voi olla mahdollista edes? Kärsivä eläinkin tulee lopettaa välittömästi.

No kun pitää kärsiä, että kirkkaamman kruunun saat. Kristittyjen itseruoskinta ja joukkopsykoosi vaikuttaa vieläkin yhteiskunnan asenteisiin...

Vierailija
170/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Tietyissä tilanteissa todennäköisesti kyllä.

Vierailija
171/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
172/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mikäli sairastuisin als-tautiin, parantumattomaan syöpään tai esim neliraahahalvaantuisin

Vierailija
173/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
174/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eläimet armahdetaan kivusta ja tuskasta  ja saavat armokuoleman, mutta ihmiset ei. 

Vierailija
175/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan välittömästi. Todellakin.

Vierailija
176/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, jos olisin kuolemansairas. Ihmisellä tulisi olla oikeus kuolla asiallisesti

Vierailija
177/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä valmis kuolemaan. Lähestyn 80-v syntymäpäivääni, olen täysin terve, ympärilläni on vain ihania ihmisiä, kivoja harrastuksia jne. Olen tyytyväinen. MUTTA, jos iskee kuolemaan johtava kivuloinen sairaus, ajattelen toisin ihan varmasti.

Vierailija
178/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eutanasia toisi muutaman vuoden aikaa lisää elämääni. Ei tarvitsee tappaa itseään hyvissä ajoin, jotta ei joudu sairaalaan petipotilaaksi. Sairaalassa päätösvalta on lääkärillä tällä hetkellä.

Vierailija
179/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eutanasia" on Suomessa täysin laillinen!

Meillä se on perinteisesti suoritettu itse ja näin sen tulee olla myös jatkossa!

Eutanasiassa ei tule käyttää tuliaseita, sillä vihavasemmisto kirjaa jokaisen tuliaseisiin liittyvän kuoleman sellaiseen sarakkeeseen tilastoissaan, jota se yrittää käyttää kaikkien tuliaseiden kieltämiseen maassamme ja siten maamme turvallisuuden ja elintason romahduttamiseen!

Helppoja, varmoja ja miellyttäviä tapoja jää silti käytettäväksi yllinkyllin!

Vierailija
180/188 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eutanasia" on Suomessa täysin laillinen!

Meillä se on perinteisesti suoritettu itse ja näin sen tulee olla myös jatkossa!

Eutanasiassa ei tule käyttää tuliaseita, sillä vihavasemmisto kirjaa jokaisen tuliaseisiin liittyvän kuoleman sellaiseen sarakkeeseen tilastoissaan, jota se yrittää käyttää kaikkien tuliaseiden kieltämiseen maassamme ja siten maamme turvallisuuden ja elintason romahduttamiseen!

Helppoja, varmoja ja miellyttäviä tapoja jää silti käytettäväksi yllinkyllin!

Hyvin sanottu!

Miksi ihmeessä nämä vassarivässykät rutisevat ja valittavat täällä, kun homma olisi heiltä ohi puolessa minuutissa yhden ainoan, nopean ja kivuttoman puukonviillon jälkeen?! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän