Te jotka kehuskelette ajavanne bemarilla, niin tiedoksenne etta ei ole mikaan varakkaiden ihmisten statussymboli, ainakaan Tampereella. Taalla nimittain kebab-ravintolan
turkkilainen työntekijä, ei omistaja, ajaa todella hienolla ja kalliilla bemarilla. Ja on aivan oma, ei liisattu, tiedän sillä asun naapurissa, ja puhelen aina heiän kanssaan.
Muuta hassua jutussa ole, mutta kun bemarin omistajat aina leveilevät tuloillaan ja hienoudellaan :)
Kommentit (18)
Hintansa väärti on tuo auto joten miksi vaihtaisimme merkkiä kun olemme tyytyväisiä tuohon?
Vierailija:
Joten jos se pitsamies sellaisella ajelee, niin joko sillä on kallit pitsat tai jotain pimeetä bisnestä.
Heidän pitseriassa käteisasiakkaiden rahat jää kuittaamatta kassaan.
Mutta kyllä on ihanaa ajella! Ton hintaluokan autoon meillä ei ole varaa (vielä?), vaikka uusi auto onkin tulossa ensi viikolla ja on talot ja veneet ym.
Eli jos on varaa ostaa bemari (ei mitään liisattua) niin on aika hyvätuloinen, eihän siitä mihinkään pääse. Mutta muistakaan, että lainaa saa kyllä mihin vaan, lainan " omistaminen" ei tee kenestäkään rikasta tai hienoa. Mistä sitä tietää miten veloissa se pitsakaveri on.
9 v naimisissa turkkilaisen miehen kanssa ja useita kymmeniä turkkilaisia tuttavia/ystäviä on opettanut sen minulle.
Auto on mitä todennäköisimmin liisattu, eivät vain kerro sitä sinulle =) Tai sitten se on ostettu ottamalla hitonmoinen laina pankista.
Vierailija:
turkkilainen työntekijä, ei omistaja, ajaa todella hienolla ja kalliilla bemarilla. Ja on aivan oma, ei liisattu, tiedän sillä asun naapurissa, ja puhelen aina heiän kanssaan.
jos joku sellaisella ilmoittaa ajavansa? ;)
Vierailija:
9 v naimisissa turkkilaisen miehen kanssa ja useita kymmeniä turkkilaisia tuttavia/ystäviä on opettanut sen minulle.
Auto on mitä todennäköisimmin liisattu, eivät vain kerro sitä sinulle =) Tai sitten se on ostettu ottamalla hitonmoinen laina pankista.Vierailija:
Tuskin ihmiset huonoa uutta autoa ostaa jos voi ostaa uuden ja hyvän?
Auto kun ei ole hyvä invetointi ja saa rahalle enemmän hyotyä muualta. Ja ei ole tarvetta brassailla eikä edes yrittää tehdä vaikutus ihmisiin joista et pidä.
Tiedän koska tunnen muutaman jotka ajavat vanhaa autoa.
Ei sitä bemariakaan ihan persaukinen saa allensa, pitää olla kredittiä sen verran että sitä pystyy kuukausittain maksaa.
En aja itse bemarilla. Mun mielestä se on hyvä auto, mutta jotenkin niin maskuliininen.
Vierailija:
Auto kun ei ole hyvä invetointi ja saa rahalle enemmän hyotyä muualta. Ja ei ole tarvetta brassailla eikä edes yrittää tehdä vaikutus ihmisiin joista et pidä.Tiedän koska tunnen muutaman jotka ajavat vanhaa autoa.
Ei harmainta aavistusta. Mutta tunnen paljon varakkaita perheitä ja kyllä niissä perheissä ajetaan uusilla autoilla.
Turvallisuus ja ajomukavuus on ensisijalla monella joka autoa on hankkimassa. Ja vanhassa autossa ne ovat aika olemattomat. Merkillä myös on väliä. Ja sorry, kyllä ne ovat mersu, jaguar, bemari ym. statusmerkit joita varakkaat hankkivat.
T: Autokaupan omistajan vaimo.
Vierailija:
T: Autokaupan omistajan vaimo.
Siinä on lapsillekin työpaikat valmiina jos kiinnostaa. Poikaa ainakin nyt kovasti kiinostaa, mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa.
Voitko sinä olla miehestäsi ylpeä? käykö se edes töissä?
Vierailija:
Siinä on lapsillekin työpaikat valmiina jos kiinnostaa. Poikaa ainakin nyt kovasti kiinostaa, mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa.Voitko sinä olla miehestäsi ylpeä? käykö se edes töissä?
Miehellä hyvä duuni, mutta ylpeämpi olen siitä, että itselläni on hieno työpaikka eikä tarvitse päteä miehen kautta :)
Mua jotenkin vaan niin huvittaa nää autoihin liittyvät keskustelut, kun äidit aina kertovat, mitä heidän MIEHENSÄ ovat asiasta mieltä, kai naisilla on omatkin mielipiteet? Aina mainitaan erikseen, että mies on autonasentaja tai autokauppias tms. So? Reilusti vaan annatte omat mielipiteenne, ihan yhtä huomionarvoisia ne on vaikkei autoalan ihminen niitä olisi hyväksynyt.
Onhan se ehkä typerää laittaa joku " titteli" sinne perään, mutta toisaalta kun pääsee näkemään ja kuulemaan aitopaikalta asiaa, niin pakkohan se on jotenkin tuoda esiin. Mä olen autokaupassamme itsekin töissä, teen paperihommia.
Joten jos se pitsamies sellaisella ajelee, niin joko sillä on kallit pitsat tai jotain pimeetä bisnestä.