Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras self-help kirja, jonka olet lukenut?

Vierailija
20.06.2024 |

AP ei ole vielä lukenut yhtäkään, mutta ajattelin ostaa Eckhart Tollen Läsnäolon voima -kirjan. On tosi suosittu ja mua kiinnostaa kaikki hengelliset asiat ja itsensä kehittäminen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka luuseri täytyy olla, että lukee self-help kirjoja?

"A wise man knows that he knows nothing, while a fool thinks he knows everything."

Vierailija
62/64 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louise Hay: Muuta ajatuksesi, muutat elämäsi.

Tämä on aivan huippu, yksinkertainen ja helppolukuinen teos. 

Se on julkaistu yli 40 vuotta sitten, ja vaikutti minuun suuresti.

Muutkin Hayn teokset kannattaa lukaista, kun vauhtiin pääsee.

Lämmin suositus 💗

Kyllähän ne kirjat olivat ihania, helposti luettavia ja antoivat motivaatiota myönteisiin ja rakkaudellisiin ajatuksiin. Perusasiasta olen samaa mieltä. On tärkeää rakastaa itseään.Se ei ainakaan tee hyvää jos me aina olemme negatiivisia, katkeria, syytämme, vihaamme ja kannamme kaunaa. Välillä vaan mietin että veikö hän sen ajattelun jo liian pitkälle niin että siitä tuli henkistä pseudotiedettä? Sairauksia aiheuttavat perimä, ympäristö, virukset ym. Jokin lapsena sairastettu tauti voi edesauttaa myöhempää vakavaakin sairastumista. Ei kaikki ole omaa syytä josta pitää ottaa vastuuta. Ei asiat ole kuitenkaan niin yksinkertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Kuusela: Mielenmaisemia. Tätä olen juuri lukemassa. Ottaisin kirjan mukaan matkalle koska sopivan pieni mukaan vietäväksi.

Vierailija
64/64 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että kaunokirjallisuuden lukeminen on hyödyllisempää. Terapiakirjat toistavat paljon samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme