Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu synnytyksen aikana?

Vierailija
20.06.2024 |

Saako odottava äiti valita synnytystavan itse ja valita mukavan kätilön? En halua synnytykseen äkäistä tai pelottavaa kätilöä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytystuskissa keskittyy vain omaan kipuunsa. Ei väliä ketä on paikalla. Kaikki kivunlievitys mitä saa ja toivoo parasta.

Ei synnytys aina satu joten ei kannata pelotella.

Synnytys kyllä sattuu ihan aina. Yleensä pahin kipu, jonka elinaikanaan joutuu kokemaan.

Pahinta on synnyttää alakautta oksitosiinilla ja siihen vielä imukupilla revitään lapsi ulos kun olet naisena kärsinyt usemman päivän. Ai saatana ei naurata.

Kolme kuukautta sitten oma synnytykseni käynnistettiin ballongilla ja vauhditettiin oksitosiinilla. Käynnistys ei sujunut ihan niin kuin piti vaan pitkittyi, ja lopulta lapsi vedettiin ulos imukupilla. Olen kuitenkin todella yllättynyt siitä, kuinka vähän synnytys sattui. Kyllähän se nyt tuntui, mutta todella, todella kaukana olivat mitkään helvetilliset tai sairaat kivut, joita olin odottanut.

Vierailija
62/67 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytystuskissa keskittyy vain omaan kipuunsa. Ei väliä ketä on paikalla. Kaikki kivunlievitys mitä saa ja toivoo parasta.

Synnytys kyllä sattuu ihan aina. Yleensä pahin kipu, jonka elinaikanaan joutuu kokemaan.

Pahinta on synnyttää alakautta oksitosiinilla ja siihen vielä imukupilla revitään lapsi ulos kun olet naisena kärsinyt usemman päivän. Ai saatana ei naurata.

Kolme kuukautta sitten oma synnytykseni käynnistettiin ballongilla ja vauhditettiin oksitosiinilla. Käynnistys ei sujunut ihan niin kuin piti vaan pitkittyi, ja lopulta lapsi vedettiin ulos imukupilla. Olen kuitenkin todella yllättynyt siitä, kuinka

Tätä juuri en tajua en sitten millään että miksi äidin annetaan kärsiä tuntikausia saati päiviä eikä lasta oteta heti ulos. Miksi hemmetissä? En arvosta kätilöitä en sitten yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista oli ennen.. pieraistiin lapsi ulos ja lähdettiin tunnin päästa töihin.

Niin kuin sinutkin on sinun äitisi pieraissut, ja tuollainen paska sieltä tuli.

Vierailija
64/67 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kuukautta sitten oma synnytykseni käynnistettiin ballongilla ja vauhditettiin oksitosiinilla. Käynnistys ei sujunut ihan niin kuin piti vaan pitkittyi, ja lopulta lapsi vedettiin ulos imukupilla

Miten se lapsi sieltä otetaan ulos silloin kun SINÄ haluat, kerro minullekin? Luuletko että olet synnytyssairaalan ainut prinsessa?

Vierailija
65/67 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on pitkä lista asioita joita hän ei halua, mutta juuri koskaan synnytys ei mene niin kuin haluaa.

Vierailija
66/67 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset on kaikki erilaisia. Ei hirveästi kannata kuunnella miltä muista tuntui. Luota kroppaasi, olet osa pitkää naisten ketjua. Suomessa on kuitenkin turvallista synnyttää. Itse olen kolme synnyttänyt, ja menisin mielelläni vielä uudestaan synnyttämään jos lapsia haluaisin/ saisin lisää. Minulle ne olivat mahtavia kokemuksia. Tärkeintä on rauhoittua ja luottaa omaan kehoon.

Vierailija
67/67 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista oli ennen.. pieraistiin lapsi ulos ja lähdettiin tunnin päästa töihin.

Niin kuin sinutkin on sinun äitisi pieraissut, ja tuollainen paska sieltä tuli.

Niin kuin sinäkin niin olemme kaikki yhtä arvokkaita paskoja äiti vain on eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä