Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?
Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.
Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.
Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Mailman seksikkäin mies ehdokkaita.
Tom Cruise n170cm.
Daniel Craig 175-178cm
Clooney 178-180.
James Dean 171.
Marlon Brando 175.
Johnny Depp 178.
Matt Damon 178.
Elijah Wood 168.
Daniel Radcliffe 165cm.
Jostain syystä hyvä naama kypsyy vain noin 170cm miehille. Isommat on sellaisia hessuhopoja tai iigoreita.
Mieheni on 17cm pituinen ja hän riittää koska osaa taidot.
On toki plussaa, jos nainen olisi ainoastaan korkokenkien kanssa enintään yhtä pitkä kuin minä (182 cm), mutta tämä ei ole millään lailla dealbreaker.
Riittää kun mies on sen 15-20 cm pidempi kuin minä, ettei tunnu kuin seurustelisi pikkuveljen kanssa.
t nainen 155 cm
Olen lyhyt nainen. Miehen pituudella ei ole merkitystä. Nykyinen on myös lyhyt, eksä oli pitkä.
Enemmän on merkitystä sillä, että miehen kanssa viihtyy.
Naiset valitsee pitkiä miehiä sen takia koska useimmilla lyhyillä miehillä on napoleon-kompleksi. On tatuointia, hihatonta paitaa, kaljua, bodaamista, isoa koiraa, isoa autoa ja ärhentelevä aggressiivinen olemus. Pitemmät miehet on lepposampia.
Olen 164cm nainen, enkä ole koskaan kiinnittänyt huomiota pituuksiin.
Olen vasta jälkikäteen tajunnut, kun olen näistä pituus vaatimuksista kuullut, että ensimmäinen poikaystävä nuoruusvuosilta oli oikeasti aika pitkä. En koskaan kysynyt pituutta, mutta suudellessa minä olin varpaillani, niskassa tuntui ja hän kumartui. Arvioisin että varmaan 190cm kieppeillä.
Mieheni on 177cm pitkä, ja se on ihan ok pituus. Jalat ovat meillä melkein saman pituiset, mikä osaltaan helpottaa tiettyjä asioita.
Tarkoittaako se naisten "pitkä mies" jotain senttimäärää vai sitä että mies olisi naista pidempi?
Oma mieheni on 173 ja juuri sopivan pituinen mielestäni minulle. Kuitenkin olisi voinut olla lyhempi/pitempi eivätkö tunteeni siitä olisi muuttuneet. Tuskin olisin edes huomannut 5 cm heittoa suuntaan/toiseen. Eli ei tärkeä.
Joskus kivikaudella oli järkevää, että mies on iso ja vahva. Nykyisin se ei merkitse turvallisuuden kannalta mitään. Ymmärrän kyllä, että miehen pituus saattaa herättää tuntemuksia. Mutta sitä en, miksi juuri tämän ominaisuuden herättämille tunteille jotenkin täytyisi olla eksplisiittisen lojaali. Kuvittelisi muidenkin ominaisuuksien herättävän tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee pitkiä miehiä sen takia koska useimmilla lyhyillä miehillä on napoleon-kompleksi. On tatuointia, hihatonta paitaa, kaljua, bodaamista, isoa koiraa, isoa autoa ja ärhentelevä aggressiivinen olemus. Pitemmät miehet on lepposampia.
Juuirkin tämä. Lyhyt mies joka on sinut itsensä kanssa voi olla olla todella seksikäs. Ainakin minuun iskee.
Eipä se miehen pituus markkaa mitään
Itse oon 190 cm nainen ja aika urheilullinen en mikää kukkakeppi niin kyllä 170 cm kanssa tunnen itseni aika jätiksi eli mieluiten yli 180 cm saisi mies olla
Vierailija kirjoitti:
Miehen pituus: tärkeä
Miehen munan pituus: erittäin tärkeä
Onko sulla sitten normaalia pidempi pimpero? Onko se luonnollinen vai lääkärin kaivama?
On pituus miehessä viehättävää, monelle todella tärkeä ominaisuus. Minulle se ei ole erityisen tärkeää, voisin seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa (olen itse 175 cm). Mikään hyväntekijä en siis ole, miehellä pitää kyllä olla muita fyysisiä ominaisuuksia joista en ole valmis joustamaan.
Pituus on tärkeä, mutta toisaalta, mikään ei estä rakastumasta pätkään, jos sellainen tulee vastaan. Kokemuksesta. Jos mies täsmää muuten, mutta pituus ei, niin se ei tule häiritsemään. Mies ei luultavasti ole muutenkaan sopiva, jos "pituus häiritsee" niin, että jää "muutamasta sentistä kiinni".
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pituuteen kiinnittää huomiota vain ne pölösimmät ja epävarmimmat naiset, jotka eivät muutenkaan kiinnostaisi. Lyhyys miehellä on kuin pienet rinnat naisella - karsii pois sen ääliöporukan.
Pituutta ei paljon pysty leikkauksilla korjaamaan, vähän voi, mutta ei paljoa, tissejä taas voi suurentaa ihan liikaakin. Eikä siinä ole mitään ääliömäistä jos nainen haluaa jonkun tietyn pituisen miehen, ihan samalla tavalla kuin ei ole mitään ääliömäistä jos mies haluaa, että naisella on joku ylä- ja alaraja tissien koossa.
Kyllähän se koko tuossa tarinassa oli melko tärkeä.
Pieni mies ei särje humalassa paikkoja tuusaksi. Pieni mies olisi vain ponnahtanut sohvalta lattialle. Tarinassa iso mies meni sohvan läpi.