IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä pentu kenelle puhut. Sinun kannattaisi nyt pitää se suusi kiinni.
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan huo*at! Vielä te palatte helvetin tulessa!
Mikä olisi ollut vaihtoehto? Sinun kanssa iänkaikkiseen? Ei kiitos.
Ei missään tapauksessa sinun kanssasi samaan sänkyyn. Kuvottava ja iljettävä suomilutca 🔥
Kylläpä nyt menee pienellä miehellä tunteisiin 😂
Niinkö? Kokeile minua jos uskallat. Ja minä vannon että minä satutan sinua silloin. Pidä turpasi kiinni nyt. Minä olen valmis tappamaan minua pilkkaavat. Katsotaan mihinkä sinä olet oikeasti valmis.
Tyypillinen inkkeli taas. Joko suunnittelet kouluampumista?
Tiedän kyllä kenelle puhun. Turhautuneelle rumalle persuinseli-neitsyelle jonka koko elämä on irvokas vitsi.
Eikö sinua yhtään hävetä? Olet täysi luuseri. Haukut naisia netissä ja käytät päiväsi nettipalstoilla. Miksi sinunkaltaisia on edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha ketju ilmoitettu ylläpidolla ja poliisille.
:D
Miesvihassa jotain hauskaa? Eipä yllätä kommenttisi yläpeukut tällä katkerien ja isäongelmaisten femcelien palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tällaisten kyselyiden tarkoitus oikein on?
Lisätä vastakkainasettelua ja ilmeisesti estää ihmisiä pariutumasta missä nyt ei ole logiikkaa.
Hyvin tuntuu toimivan. Syntyvyys alhaisempi, kuin koskaan ennen. Jatkuva kiistely ihmisten (ulkoisista) ominaisuuksista - ja niiden järjestyksestä arvoasteikossa - kaikissa mahdollisissa keskusteluissa. Täysi mulkku kelpaa kenelle tahansa, kunhan on ulkoisesti priimaa, mutta maailman kiltein, vastuuntuntoisin ja kaikin tavoin täydellisin (persoonana ja luonteeltaan) jää automaattisesti ulkopuolelle, jos ulkonäössä on yhtään mitään kritisoitavaa. Ei, en puhu itsestäni. Kertoo tosin kaiken yhteiskunnastamme. Kiiltokuvapinta on ainoa asia, jolla on väliä. Kaikki muu on tyhjää puhetta ilman sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan huo*at! Vielä te palatte helvetin tulessa!
Mikä olisi ollut vaihtoehto? Sinun kanssa iänkaikkiseen? Ei kiitos.
Ei missään tapauksessa sinun kanssasi samaan sänkyyn. Kuvottava ja iljettävä suomilutca 🔥
Kylläpä nyt menee pienellä miehellä tunteisiin 😂
Niinkö? Kokeile minua jos uskallat. Ja minä vannon että minä satutan sinua silloin. Pidä turpasi kiinni nyt. Minä olen valmis tappamaan minua pilkkaavat. Katsotaan mihinkä sinä olet oikeasti valmis.
Tyypillinen inkkel
Sinunkaltaistesi kiusaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva asia ällöttää: on ollut upeakroppaisia mallimiehiä, lentäjälaatikkoleukakirurgeja, tavallisia johtajasmiehiä ja isomahainen ex-poliisi, kaikkien kanssa oli kemiaa, hauskaa sängyssä ja sen ulkopuolella. Ihminen on muutakin kuin jokin juttu ulkonäössä
"tavallisia johtajasmiehiä ja isomahainen ex-poliisi"
Noissa sinua selkeästi kiihotti status joten ulkonäöllä ei ollut väliä.
Tyyppi valehtelee muutenkin minkä kerkiää, tämä ei ole mikään Amerikka. Poliiseilla on kuntokokeet ja vuosittaiset tasokokeet. Ei täällä toimita poliisina jos on iso maha. Ovat suht kovakuntoisia perusväestöön nähden.
No ei kyllä ällötä yhtään mikään paitsi ehkä jos haisee tosi pahalle ja harva haisee. En kyylää muiden ulkonäköä kriittisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta yhtään sen kummemmalta kuin miestenkään pinnalliset vaatimukset.
Onko miehillä muuta vaatimusta kuin se, että nainen hengittää? Kaikilla ei ole edes tuota...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta yhtään sen kummemmalta kuin miestenkään pinnalliset vaatimukset.
Onko miehillä muuta vaatimusta kuin se, että nainen hengittää? Kaikilla ei ole edes tuota...
Huvittaa aina kun miehet sanovat että riittää kun on pulssi. Kun maailmalla on käynyt ilmi niitä tapauksia missä hengissäolokaan ei ole tarpeen (mm. ruumihuoneella). Pahimmat tapaukset jopa kaivaneet maasta naisen mätänevän ruumiin epätoivoissaan 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me suomimiehet otamme mielellämme parempia naisia muista maista. Suominainen on nirppanokka joka valittaa kaikesta ja himoitsee ulkomaiden miehiä. Meillä miehilläkin on oikeus himoita ulkomaiden naisia.
Teillä on vaan se ongelma, että te vain himoitsette, mutta ette lähde sinne ulkomaille. Kunhan netissä fantasioitte ja ulisette. Tietenkin haukkumalla samalla suomalaiset naiset.
Niinkö? Ja sinun ongelmasi on mikä? Isäsi ja esi-isäsi ja äitisi olivat suomalaisia. Miksi vihaat suomalaisia? Niitä karvakäsi muslimeitako himoitset? Sitä uskontoa?
No eivät esi-vanhempani itse asiassa olleet suomalaisia. Mikä sinua nyt risoo? Mene nyt sinne ulkomaille vain, siellä se onnesi on.
Sinun maastasi? Olet harhainen pikkupoju.
Ai että ihan ällöttää? Itseäni ällöttää epähygieenisyys, huonot tavat ja yököttävä käyttäytyminen. Erikseen on asiat, jotka viehättää tai ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan ällöttää? Itseäni ällöttää epähygieenisyys, huonot tavat ja yököttävä käyttäytyminen. Erikseen on asiat, jotka viehättää tai ei viehätä.
Fyysinen piirrekin voi ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.
Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.
166cm nainen nyt ei ole mitenkään pitkä, vaan normaalipituinen nainen.
Olen itse saman pituinen, ja toki on joitain minua lyhyempiä miehiä, mutta kyllä suurinosa miehistä on pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on sika ja ateisti. Tapa ateistinainen. Tapa.
Ota lääkkeesi tai mene takaisin sinne irakilandiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse, jos joku kävisi "puhuttelemassa" Annabellaa ja Henriä. Minkäänlaiseen väkivaltaan en kehoita.
Oletko niin pelkuri että vaan istut ja kehottelet ventovieraita sen sijaan että puhut kellekään kasvotusten?Ei ihme että olet ikineitsyt aikamies jonka elämä on täysin hukkaan heitettyä geenijätettä.
Niinkö? Minulla on kolme täysi-ikäistä lasta. Ja minä olen valmis tappamaan sinut jos vielä auot päätäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on sika ja ateisti. Tapa ateistinainen. Tapa.
Ota lääkkeesi tai mene takaisin sinne irakilandiaan.
Kuole sika. Minä olen suomalainen ja pystyn näyttämään savolaisen sukuni aina 1400 luvulle asti. Mutta minä en hyväksy teitä suomalaisia naisia, jotka vihaatte oman maanne miehiä. Mikä teitä ämmiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse, jos joku kävisi "puhuttelemassa" Annabellaa ja Henriä. Minkäänlaiseen väkivaltaan en kehoita.
Oletko niin pelkuri että vaan istut ja kehottelet ventovieraita sen sijaan että puhut kellekään kasvotusten?Ei ihme että olet ikineitsyt aikamies jonka elämä on täysin hukkaan heitettyä geenijätettä.
Niinkö? Minulla on kolme täysi-ikäistä lasta. Ja minä olen valmis tappamaan sinut jos vielä auot päätäsi.
Ainoat lapset mitä sinulla on, ovat ne mämmipökäleet joita pönttöösi synnytät savolaisessa pirtissäsi joka aamu.
Olet mitätön nolla jonka kuka tahansa nainenkin päihittäisi kaikessa.
Mene nurkkaan häpeämään. Olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnöö... 🤪
Ok femcel