Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
321/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan ällöttää? Itseäni ällöttää epähygieenisyys, huonot tavat ja yököttävä käyttäytyminen. Erikseen on asiat, jotka viehättää tai ei viehätä.

Fyysinen piirrekin voi ällöttää.

No joo. Minua vähän ällöttää jotkin tietyt kasvonpiirteet tai kehon muodot. Sitä en ymmärrä miten joku tietty pituus voi ällöttää, tai pienimunaisuus, vaikka valitettavaa onkin. Sen sijaan oudon näköinen tai muotoinen penis saattaa etoa. Kaljuus ei häiritse jos on hyvän muotoinen pää. Pitkä letti ällöttää useammin, mutta sekin riippuu henkilöstä. Joillain sellainen on ällö, joillain hot.

Vierailija
322/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaat hiukset pahemmat kuin kalju. Ne vanhentaa enemmän. Samoin kuin läski, huono ryhti, huonot hampaat, epäsopivat vaatteet. 

On kai miehilläkin vaatimuksia naisille! Ei saa olla liian pitkä, liian laiha, lihava, sänkitukkainen, kalju, pitää olla muodokas peppu, nätti naama, isot rinnat...

No ei todellakaan ole. Mielummin kauniisti harmaantuneet hiukset kuin kalju. En edes tiedä, minkäväriset hiukset mun miehellä on olleet, kun harmaantui kuulemma jo 30-vuotiaana. Sporttinen, sopusuhtainen kroppakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin typeriä artikkeleita.

Vierailija
324/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että "vastaanottavilla" h1ntt1mie hillä tukka on yleensä hyvin pysynyt, testotasot matalammat kuin oikeilla miehillä ...päätelkää siitä

Vierailija
325/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.

Ei se minusta liity ulkonäköön suoranaisesti. Sitä paitsi varakkaat miehet käyttävät korttia, eli lompakko ei ole paksu.

Huvittaa kuinka nykyaikana ei ymmärretä metaforia ja kielikuvilla leikittelyä. Tai ne ymmärretään tahalleen väärin.

Huvittaa, kuinka nykyaikana miehet jankkaavat tätä kulunutta fraasia 1950-luvulta, että nainen on aina miehen rahojen perässä.

Varsinkin kun mieslokit on ainakin Suomessa yleisempiä. Aina kuulee juttua täälläkin kuinka mies maksattaa naisella kaiken, jopa avioliitoissa nainen käyttää kaiken tienaamansa kotiin ja lapsiin, koska ukon

Vauvamaailmassa toki "mieslokit on Suomessa yleisempiä", jotka "maksattaa naisella kaiken".

Vierailija
326/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsiisti rehuparta

Siitä saa heti sellaisen vaikutelman, että äijä varmaan haisee pahalle ja kulkee risoissa sukissa ja paskasissa kalsareissa. Sellainen lattialle kuseksija.

Millainen ensivaikutelma sulle tulee sonalimiehestä? 

Vierailija
327/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista kehosheimausta. Pieni muna on just hyvä, kun ei oma römpsänikään mikään valtava ole. Liian iso sattuu.

Silti otat Jamalin 25cm jättimeisseliä sisääsi kun miehesi katsoo vierestä ja runkkaa.

Vierailija
328/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehan se loppujen lopuksi ratkaisee. Jos miehen seurassa on hyvä olla, niin ei siinä kaljut ja puuttuvat sentit haittaa. Mulla oli aikoinaan autokoulunopettaja, joka oli nätisti sanottuna hassun näköinen, mut niin kiva mies, että olisin lähtenyt heti kahville, jos olisi pyytänyt. Tälleen 30 vuoden jälkeen muistan vielä hänen nimensäkin. 

Mutta. Itselleni todellinen kiinnostuksentappaja on nää mukametsuripartaäijät, jotka oikeassa elämässä ei edes tiedä, mistä päästä moottorisaha pannaan käyntiin. Vielä jos kyseessä on joku mainostoimistojannu, joka perustelee partansa uskottavuudella, kuten eräs kerran sanoi ("on pakko olla parta, kun muillakin on") niin eipä ole erityisen omaperäinen kaveri. Parrassa on tosin se hyvä puoli, että sen voi aina ajaa pois. Ilkeyttä tai tylsyyttä on vaikeampi poistaa. 

Vierailija
329/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tällaisten kyselyiden tarkoitus oikein on?

Lisätä vastakkainasettelua ja ilmeisesti estää ihmisiä pariutumasta missä nyt ei ole logiikkaa.

On siinä logiikkaa kun ymmärtää maailman olevan Saatanan leikkikenttä.

Vierailija
330/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsiisti rehuparta

Siitä saa heti sellaisen vaikutelman, että äijä varmaan haisee pahalle ja kulkee risoissa sukissa ja paskasissa kalsareissa. Sellainen lattialle kuseksija.

Millainen ensivaikutelma sulle tulee sonalimiehestä? 

Mikä on sonali?

Vierailija
331/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen miehen muna lyhyt ja kalju?

Vierailija
332/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voihan se olla noinkin. Valitettavasti Suomessa varsinkin on melko vähän varakkaita miehiä. Kaipa me naiset sitten olemme tyytyneet kohtaloomme ja menneet töihin tienataksemme."

Menitte töihin voimaantumisen vuoksi. Nyt on hyvä muistaa, että Suomi on yksi maailman liberaaleimmista ja feministisimmistä maista. Saihan täällä naiset äänioikeuden ensimmäisten maiden joukossa.

En ymmärtänyt kommenttiasi. Toki töihin meno ja oman elannon tienaaminen voimaannuttaa ketä tahansa. Mitä äänioikeudella on tämän asian kanssa tekemistä?

Taidat olla ihan aito kehitysvammainen vai oletko vain normaali tippaleipäaivoinen nainen jonka on mahdotonta nähdä asioita yksinkertaisesti ja vääntää asioista mahdollisimman monimutkaisia?

Vierailija
333/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkääpä sukupuolet toisin päin:

IL: Miehet kertovat, mikä naisen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää.

Ketju ei eläisi kauaa, vaan poistettaisiin naisvihana, seksisminä ja bodysheimauksena.

Vierailija
334/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan huo*at! Vielä te palatte helvetin tulessa!

Mikä olisi ollut vaihtoehto? Sinun kanssa iänkaikkiseen? Ei kiitos.

Ei missään tapauksessa sinun kanssasi samaan sänkyyn. Kuvottava ja iljettävä suomilutca 🔥

Kylläpä nyt menee pienellä miehellä tunteisiin 😂

Niinkö? Kokeile minua jos uskallat. Ja minä vannon että minä satutan sinua silloin. Pidä turpasi kiinni nyt. Minä olen valmis tappamaan minua pilkkaavat. Katsotaan mihinkä sinä olet oikeasti valmis. 

Olet mitätön pikkumies jonka pieni nainenkin tönäisisi kumoon. Kaltaisesi inselimiehet pitäi

Helppohan se on ruudun takaa kirjoitella. Tosielämässä et uskalla vahvempaa sukupuolta uhmata.

Vierailija
335/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tällaisten kyselyiden tarkoitus oikein on?

Lisätä vastakkainasettelua ja ilmeisesti estää ihmisiä pariutumasta missä nyt ei ole logiikkaa.

En minä parittelisi rumanaamaisen kaljun miehen kanssa vaikka kyselyitä ei olisi olemassakaan.

Huo-ra

Vierailija
336/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annabellaan sattuu pian. Hän ei ole turvassa 

Vierailija
337/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan huo*at! Vielä te palatte helvetin tulessa!

Mikä olisi ollut vaihtoehto? Sinun kanssa iänkaikkiseen? Ei kiitos.

Ei missään tapauksessa sinun kanssasi samaan sänkyyn. Kuvottava ja iljettävä suomilutca 🔥

Kylläpä nyt menee pienellä miehellä tunteisiin 😂

Niinkö? Kokeile minua jos uskallat. Ja minä vannon että minä satutan sinua silloin. Pidä turpasi kiinni nyt. Minä olen valmis tappamaan minua pilkkaavat. Katsotaan mihinkä sinä olet oikeasti valmis. 

Tyypillinen inkkeli taas. Joko suunnittelet kouluampumista?

Voimaannutko tuon sanan käytöstä? Miten teet jos kohtaat miehen joka ei himoitse naisia tai yhtään ketään? Mikä toimii aseena jos pimpistäsi tulee hyödytön?

Vierailija
338/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minulle pituus ei ole mikään juttu, tai oikeastaan parempi vaan ettei ole hujoppi. Tunnen monia n. 170cm miehiä ja kaikki heistä on löytänyt parisuhteita, joten en taida olla ainoa joka näin ajattelee. Hiuksillakaan ei niin väliä, jos kaljuuntuu niin kaljuuntuu, minkäs teet. 

Mutta jos on lihava niin sitä ei kyllä korjaa mikään mukava luonne. 

Vierailija
339/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sittenkun "heikko" otus suolestaa feminassen niin jopas ollaan kyynelehtimässä että mitenkäs näin kävikään."

Juurikin näin. Naiset ovat oikeasti niin tyhmiä, ettei heillä ole mitään itsesuojeluvaistoa. Miestä tykätään ärsyttää vaikka se koituisi viimeiseksi teoksi.

Vierailija
340/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei kannattaisi aukoa liikaa päätään.