Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?
Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista ja väljähtänyttä jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.
Kommentit (55)
Minä en anna koiralle mitään sellaista, mitä en itsekin syö. Pois lukien koiran nappulat, niitä en syö. Ja suklaa ja sipuli, jota taas koiralle ei tarjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emmä ainakaan jaksaisi joka päivä tehdä vain pientä annosta itselleni ruokaa. Mieluummin teen isomman satsin, jota sitten saan töihin evääksi ja syön myös illalla kotona. Varmaan sitten teen niin hyvää ruokaa, ettei se mihinkään yhdessä eikä kahdessakaan yössä väljähdä.
Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista ja väljähtänyttä jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.
Väljähtänyt ja väljähtänyt. Ainut väljähtänyt taitaa olla sun aivotoimintas jollet osaa ruokaasi oikealla tavalla säilyttää.
Ootko miettinyt, että joillekin ruoka saattaa olla vaan pakollinen polttoaine? Maulla ei niin väliä, kunhan se menee. Läskikasat tätä tuskin ymmärtää kun ruoka ja syöminen on se päivän koho kohta. Mulle ruoka on nimenomaan vaan polttoainetta, mua kiinnostaa niin monet muut asiat enemmän ku joku mässytys :D
laittaa nakkikeiton jämät paistinpannulle ja kuumentaa niin siitä vasta hyvä tulee, nam nam
Oikeasti esim. lasagne, monet tomaattipohjaiset kastikkeet/muhennokset ja keitot ovat kaikkein parhaimmillaan vasta parin päivän jälkeen. Maut syvenevät huimasti, ja esim. yhtä ihanaa spagettivuokaa yritän nykyisin tarkoituksella tehdä niin, ettei sitä tarvitsisi syödä tuoreeltaan lainkaan, koska ei tosiaan ole puoleksikaan niin hyvää heti kuin seuraavana päivänä.
Miksi te menette mukaan tähän iänikuiseen, lähes päivittäiseen trollaukseen? Kaikki osalliset ilmeisesti yhtä tyhmiä kuin ap.
Tee kahta, niin ei tartte syödä peräkkäin samaa! Problem solved.
Ruoka on polttoainetta. Makrojakauma ja valmistamisen nopeus/helppous on paljon tärkeämpi kuin maku. Olemme ehkä ap:n kanssa asteikon eri päissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane ruoka heti sen jäähdyttyä pakastimeen. Silloin se ei mene hukkaan. Maanviljely ja esim. puuvillan viljely kuluttavat valtavia määriä maapallon vesivaroja. Sen takia ruokaa ei saisi heittää pois. Se on myös perustelu sille, että ihmisten olisi hyvä syödä kasvisruokaa ainakin pari kertaa joka viikko.
Miksi pitäisi pakastaa jos parina seuraavana päivänä syö. Puhtaasti käsitelty ruoka säilyy jääkaapissa monta päivää
Vaikka siksi, jos ei tykkää syödä samaa ruokaa monta päivää putkeen. Ei ruuan laittaminen edes välttämättä tule kalliiksi, vaikka kokkaisi joka päivä eri sapuskaa. Ihan turha yrittää pakottaa ihmisiä syömään samaa ruokaa jatkuvasti. Kiva, jos sinä ja moni muu tykkää tehdä niin, mutta ette te sen parempia ihmisiä ole kuin nekään, jotka kaipaavat vaihtelua.
Ap toki on trolli tai typerys, jos heittää ruokaa roskiin eikä kykene sitä pakastamaan tai jalostamaan toista (erimakuista) ateriaa varten. .
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeasti ihmisiä jotka kysyy tällaista netissä? Mitä ihmettä?
Hänellä on maailma täynnä toinen toistaan ihmeellisempiä asioita. Kun elämä on kovin pieni, ei voi käsittää esimerkiksi sitä, että me kaikki emme syystä tai toisesta valmista joka päivä ruokaa, emme ainakaan kahdesti.
Keittoruoat vain paranee lämmittäessä mm jauhelihakeitto ja makkarakeitto kylkeen jälkiuunileipää missä voita päällä.