Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.
Mä oon ap:n ikäinen mies ja minua kehuu monet noin 50v naiset, että olen komia mies. Kolmekymppiset on sitä mieltä että saatan olla vähän liian iäkäs, vaikka olen itsekin kolmekymppinen teoriassa. Vaikeeta keskustella viisikymppisten tai vähän alle olevien naisten kanssa Dingosta esimerkiksi. Kun itse olin juuri liian nuori ymmärtääkseni Dingon suuruutta.
m38
On kyllä tosi teoriassa. Käytännössä olet nelikymppinen.
Tosiasiassa et ole nähnyt montaa kolmekymppistä naista.... Kertoo kokemuksen puutteesta ja arkuudesta kohdata naisia. Uskoisin että monet 30-vuotiaat kelpuuttaisivat 38-vuotiaan miehen jos kemiaa ja yhteyttä on. Tuo iäkkyyden ottaminen esiin on vain tekosyy sille ettei mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ap:n ikäinen mies ja minua kehuu monet noin 50v naiset, että olen komia mies. Kolmekymppiset on sitä mieltä että saatan olla vähän liian iäkäs, vaikka olen itsekin kolmekymppinen teoriassa. Vaikeeta keskustella viisikymppisten tai vähän alle olevien naisten kanssa Dingosta esimerkiksi. Kun itse olin juuri liian nuori ymmärtääkseni Dingon suuruutta.
m38
Tosiasiassa et ole nähnyt montaa kolmekymppistä naista.... Kertoo kokemuksen puutteesta ja arkuudesta kohdata naisia. Uskoisin että monet 30-vuotiaat kelpuuttaisivat 38-vuotiaan miehen jos kemiaa ja yhtey
Mä olen jopa ollut kolmekymppinen nainen. Menin silloin toisen kerran naimisiin, vuoden vanhemman miehen kanssa. Seuraava hääpäivä on 15. Kyllä jotkut tykkäävät vähän vanhemmista, ei moni.
Tämähän on Konalan jauhelihamies, joka ei kykene elättämään edes itseään. Toivon mukaan ei löydy sellaista naista, joka haluaisi tällaisen miehen kanssa tehdä lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
Vähän sama juttu. Olen nyt 50v ja monet kuuskymppiset rouvat ja neidit kehuskelee että näytän ihan nuorelta Dannylta.
Däni oli ilmeisesti heidän nuoruudessa kova jausaa ja timangi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 18-25 vuotias ei halua lastensa isäksi vanhaa ukkelia ellei tule jostain köyhästä maasta.
Harva 18-25-vuotias edes haluaa vielä lasta.
Sehän se tässä onkin huolestuttavaa. Ensisynnyttäjien ikä vanhenee ja vanhenee. Ihanne on nuori äiti ja myös edellytykset terveeseen lapseen.
Ihanne on isä, joka on emotionaalisesti terve ja sitoutuu lastensa kasvatukseen ja hoivaan SEKÄ rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan.
Ap:n kaltaisia ruikkuja ei kukaan pidä miehinä.
M 42, kolme lasta
Mut toisaalta ap voittaisi sut tappelussa. Se vähän ihmetyttää että mikä saa vanhan ukon noin uhmaamaan ap:ta?
Kun hän voittaa sut tappelussa, niin miksi ukkomies soittelee suutaan tohon malliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva 18-vuotias haluaa itselleen 20 vuotta vanhempaa miestä. Kun nainen on 30, ukko on 50, ja kun nainen 50, ukko on 70. Vielä harvempi 18-vuotias haluaa lapsia noin vanhan miehen kanssa.
Sitä paitsi sinun siittiösi ovat vanhoja.
Ja tuskin kukaan 18 v. haluaa vielä mitään lapsia kun on juuri ja juuri itse aikuinen mutta vailla riittävää elämänkokemusta että kannattaisi lasten hankkimista vielä edes ajatella. Lasten hankinta on ajankohtainen aikaisintaan 25 vuotiaana ja silloinkin koulutus ja työpaikka pitää olla hankittuna että lasten elatus onnistuu.
Kyllä nyt pahasti näyttää vähän tyhmältä ja lapselliselta tämä Ap. Näitähän on joiden ÄO on jossain lapsen tasolla vaikka aikuisia virallisesti ovatkin. Sellaiset ovat juuri niitä jotka riekkuvat lasten ympärillä aikuisina vanhoina setinä.
Otatte liian tosissanne ap:n. Petelius teki aikoinaan sketsiä herra 47 kommeluksista ja yrityksistä.
Se kuuluu miehen harhamaailmaan ja sehän on juuri hauskaa paitsi kun herra 47 lähentelee ja yrittää ottaa kontaktia herkillä tuntosarvillaan.
Olisi hyvä jos miehet kokisi samalaista vaikka toisilta miehiltä, niin oppisivat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että jos olisin 18v tai vähän päälle 20v, ja mies olisi 38v ja haluaa lapsen. Ei kiinnostaisi. Kyllä minä tuossa iässä halusin opiskella, matkustella, viettää kavereiden kanssa aikaa. Tuon ikäiset miehet kelpasi tarjoamaan drinkin baarissa, mutta ei muuten kiinnostanut🤭
Minäpä tiedän tuon ja en koskaan tarjoisi alkoholijuomia tuon ikäisille. Olen sellainen että kun töpsöttelen tanssilattialle ja tanssin Michael Jacksonia, niin minua silmäillään varpaista niskavilloihin ja minulle tarjotaan SE juoma, mutta ei, maksan omani. Olen vain pitämässä hauskaa ja en etsi epätoivoisesti seuraa. Seurasta ei ole pulaa ja sitä löytyy enemmän kuin nöyhtää navastani.
Hopeinen aurani saa aina huomiota osakseen. Vaikka olen hopea, niin on minua kehuttu kolmekymppiseksi ja verrattu Dannyyn nuorempan.
t, M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
Tosiasiassa et ole nähnyt montaa kolmekymppistä naista.... Kertoo kokemuksen puutteesta ja arkuudesta kohdata naisia. Uskoisin että monet 30-vuotiaat kelpuuttaisivat 38-vuotiaan miehen jos kemiaa ja yhtey
Olen kolmekymppinen nainen ja en tod. ottaisi tai seurustelisi noin vanhan kanssa. Siinä on 10 vuotta ikäeroa. Joidenkin miesten kohdalla se 8 vuotta voi olla käytännössä 15v. Tosi monet rupsahtaa naamasta ennen neljääkymppiä.
Jos tuossa iässä alkaa äidiksi, niin ei tule saamaan töitä myöhemmin. Työllistyminen kärsii ja opinnot menee pieleen.
Tulee kotiorjaksi ja turvattomuus lisääntyy naiselle jos tuossa iässä alkaa äidiksi.
Isänä en hyväksyisi tyttärelleni noin vanhaa ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Paskaa jauhat.Itse olen saanut 40 v.lapsen.Taidat vain kuvitella olevasi paremman ja nuoremman näköinen kuin olet.Siksi haet itseäsi nuorempia koska olet epäkypsä ihmisenä.
Annat tuolla kielenkäytöllä erittäin huonoa esimerkkiä kakarallesi.
Jos olet ap. niin itse annat vielä huonompaa esimerkkiä kakarallesi jota toivottavasti et saa kun haluat kakaran kanssa kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Taidat olla varsinainen expertti näissä asioissa.
Millä voimilla sinä jaksat hoitaa lasta?
En olisi kelpuuttaisi ikäistäsi. N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
Lapset syntyvät aina nollavuotiaina, joten tuo huoli on turha.
Spede-elokuvassa Koeputkiaikuinen Simo syntyi aikuisena
Ihan yhtä todellinen, kuin minun haave pariutua Daniel Craigin kanssa ( olen ruma, läski 56- vuotias nainen)
Daniel taitaa olla jo 60v ruma läski
Mutta entäs jos olisi tosi karismaattinen ja supliikki huomaavainen nappisilmä?