Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?

Vierailija
19.06.2024 |

Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?

M38

Kommentit (214)

Vierailija
61/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään. Itse olen 33 v ja seurustelen 18-vuotiaan tytön kanssa. Ollaan puhuttu paljonkin yhteisestä tulevaisuudesta sekä lasten hankkimisesta. Mutta ei kannata kysellä tällaisia asioita keski-ikäisten naisten kansoittamalla palstalla. :D Et tule saamaan ystävällisiä tai rehellisiä vastauksia. 

Inccelin iltafantasia🤣 

Vierailija
62/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 18 vuotias tyttö, joka ei edes ole valmistunut koulusta miksikään, haluaisi lapsen? Ja vieläpä yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?  Haluta voit mitä haluat, mutta on epärealistista toivoa että nuori nainen ottaisi suuren riskin kanssasi.

No,mutta kun ap tahtoo, ap tahtoo, haluaa, haluaa. Ap polkee jalkaa maahan. Byyy, yyy, nyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda lapsihaaveet, olet keskenkasvuinen ja kykenemätön isäksi. 

Vierailija
64/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
65/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on, mutta noin ap oikeasti haluaa. 

Vierailija
66/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät 18-25 vuotiaan naisen joka haluaa tehdä lapsen kanssasi ja sinä haluat tehdä hänen kanssaan sekä tiedätte molemmat mitä olette tekemässä. Lisäksi jos teillä on suhde vakaalla ja toisianne kunnioittavalla pohjalla, niin et ole liian vanha.

Vierailija
67/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paapa hakee nuorta kaunotarta itsensä ja tulevan yhteisen lapsensa äidiksi. Paapa haluaa naiselta myös seksiä, elatuksen ja kotityöpalvelut. 

Vierailija
68/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään. Itse olen 33 v ja seurustelen 18-vuotiaan tytön kanssa. Ollaan puhuttu paljonkin yhteisestä tulevaisuudesta sekä lasten hankkimisesta. Mutta ei kannata kysellä tällaisia asioita keski-ikäisten naisten kansoittamalla palstalla. :D Et tule saamaan ystävällisiä tai rehellisiä vastauksia. 

Inccelin iltafantasia🤣 

Jos todellisuudenpako rauhoittaa ahdistustasi, usko toki mitä haluat. <3

Vierailija
69/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 18 vuotias tyttö, joka ei edes ole valmistunut koulusta miksikään, haluaisi lapsen? Ja vieläpä yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?  Haluta voit mitä haluat, mutta on epärealistista toivoa että nuori nainen ottaisi suuren riskin kanssasi.

No,mutta kun ap tahtoo, ap tahtoo, haluaa, haluaa. Ap polkee jalkaa maahan. Byyy, yyy, nyyh.

No nyt meni jollain tunteisiin. :D Älä ota niin vakavasti.

Vierailija
70/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...

Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.

Ap

Hei. Sinun ikäsi on se vammaisuuden aiheuttaja, ja se naisen nuori ikä ei edes poista sitä lapsen vammaisuutta. Tämä on tutkittu asia. Se vammaisuuden lapsen todennäköisyys alkaa miehillä lisääntymään 30 ikävuoden jälkeen. 

Ilisit tehnyt ne lapset ajoissa. Nyt on turha itkeä asiaa.

Se että sinä olet perinyt suvustasi vammaisuuden, ei tarkoita että kaikista muistakin tulisi vammaisia.

Vierailija
71/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuori nainen ihastuu ikiajoiksi, kun näkee hopeaketun isot karvaiset hikiset pallit!

Ap

Vierailija
72/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo riitaa joka asiasta,miettikää jos muurahaiset olisivat erimieltä kaikesta...niin kerro.

Vierailija
73/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...

Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.

Ap

Paskaa jauhat.Itse olen saanut 40 v.lapsen.Taidat vain kuvitella olevasi paremman ja nuoremman näköinen kuin olet.Siksi haet itseäsi nuorempia koska olet epäkypsä ihmisenä.

Vierailija
74/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.

Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.

Lapsesi kärii kun olet jo seniili ennen kuin lapsi on edes täysi-ikäinen

Ap

Ihan samalla tavoin sinä olet seniili kun lapsesi on täysi-ikäinen. 

Mies on eri asia, äidin pitää olla nuori koska äiti hoitaa lapsen hoidon ja muut asiat.

Ap

Ja sinä et tee mitään? 😲

Tottakai teen m

Miten hulppea juttu naiselle, rutkasti vanhempi laiska mies ja lapsi jonka joudut hoitamaan yksin! Pakko olla provo, tai sitten et tosiaan ole kovin älykäs.

Vierailija
75/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.

Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.

Mulla on kokemusta tuollaisesta tilanteesta. Olin tuolloin 40v ja oltiin samassa työpaikassa. Nainen kysyi minua johonkin bileisiin, koska meillä meni jutut yhteen ja tultiin muutenkin hyvin toimeneen duunissa ja duunin jälkeen. Piti kyllä heti huomauttaa että olen sinä vuona täyttämässä nelkyt. Hän ajatteli että olisin 28v tai lähelle. Ei edes uskonut minua.

Sivuutti koko ikä kommenttini. Kysyi sitten myöhemminkin, niin totesin iästä taas että en ole sulle sopivan ikäinen ja mula on perhettäkin. Näytin siinä vaiheessa lasten kuvia.

Siinä vaiheessa järkyttyi että olenko tosiaan nelkyt kun piti sitä vitsinä. Ehkä olin liian kiltti tai ystävällinen ja oli ajatellut minut väärin, koska en tietääkseni flirttaillut mitenkään.

Olen hyvin hymyileväinen ja positiivinen kaveri, niin ehkä sitten kiihottui minun hymystä liikaa. Tän jälkeen oli paljon kylmempi minua kohtaan töissä ja työtkin sujui tosi hyvin. Oli helpompi ollakin kun ei jutellut niin paljon. Nuoret voi helposti ihastua vähän vanhempiin miehiin tai ainakin ihastua siihen itsevarmuuteen mitä meillä on, mutta ei meidän pidä sitä käyttää mitenkään hyväksi.

En silti koe järkeväksi että pitää jotain ikätaulukkoa t-paidassa. Joskus aikoinaan törmäsin samaan ongelmaan opiskeluaikoina. Totesin että olen jo kohta kolket, niin nuoret naiset oli että no hyi.

Ehtivät ilmeisesti kiihottua minusta ajatuksena (mutta olinkin piilopappa) ja sitten se ikä olikin liikaa ja ällö juttu. Ymmärrän kyllä. Minä en ole koskaan ollut sopivan ikäinen naamaltani kenellekään paitsi puolisolleni.

Vierailija
76/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä, koska et tule ikinä joutumaan tilanteeseen, jossa tarvisi päättää teetkö lapsen tuon ikäisen naisen kanssa. 

Mutta saahan aina haaveilla, en minä sitä. Joskus haaveet on ainoat mitä sinulla on.

Miksi te naiset peilaatte tämänkin asian itsenne kautta? Tuon ikäiselle miehelle joku alle 25-vuotias nainen on just sopiva toisin kuin teille saman ikäinen mies.

Parisuhde syntyy vain molempien osapuolten tahdosta. Jos naisten mielestä noin paljon vanhempi mies on ehdottomasti ei, parisuhdetta ei synny, vaikka kaikkien maailman miesten mielestä ap:lle sopisi nuori nainen. Se on vain miesten hyväksyttävä, vaikka leuka tuntuu teillä väpättävän ja jalkaa polkee kiukkuisena lattiaa.

Tuollaisia parisuhteita kuitenkin syntyy vaikka palstakantturat kuinka polkevat sorkkiaan mudassa kaulaheltat hulmuten.

Vierailija
77/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena vanhemman miehen kanssa, ei tullut kyllä koskaan mieleenkään lapsenhankinta. Suhde oli muutenkin ongelmia täynnä. Liian suuri ikäero ja eikä omassa tapauksessa miehen ikä ainakaan kertonut mitään henkisestä kypsyydestä, lähinnä vertaili minua jatkuvasti exiinsä.

Vierailija
78/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kovinkaan moni 18-25-vuotias nainen halua ryhtyä isäksi 

Vierailija
79/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin nuorena vanhemman miehen kanssa, ei tullut kyllä koskaan mieleenkään lapsenhankinta. Suhde oli muutenkin ongelmia täynnä. Liian suuri ikäero ja eikä omassa tapauksessa miehen ikä ainakaan kertonut mitään henkisestä kypsyydestä, lähinnä vertaili minua jatkuvasti exiinsä.

Ikävä kokemus mutta ei tämän perusteella voi tehdä yleistyksiä.

Vierailija
80/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo! Olet wanha setä, keskity ikäisiisi naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän