Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Lapsesi kärii kun olet jo seniili ennen kuin lapsi on edes täysi-ikäinen
Ap
Ihan samalla tavoin sinä olet seniili kun lapsesi on täysi-ikäinen.
Mies on eri asia, äidin pitää olla nuori koska äiti hoitaa lapsen hoidon ja muut asiat.
Ap
Ja sinä et tee mitään? 😲
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele kateellisten akkojen valitusta ja marmatusta, oot juuri sopivan ikäinen lastentekopuuhiin.
M46
Mistä ne naiset olisivat kateellisia? Siitä, ettei toinen vielä ole edes saanut lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Ap
Mies on eri asia, äidin pitää olla nuori koska äiti hoitaa lapsen hoidon ja muut asiat.
Ap
Ahaa aivan, ei muuta kuin onnea etsintään. Tuohon ei minkään ikäinen nainen lähde, lapsen kun voi hankkia yksinkin, eikä tarvitse hoitaa lapsen lisäksi vielä miestäkin.
Ihan hyvä ikä, mutta isän ikä vaikuttaa enemmän autismissa.
No joo, kyllä olet liian vanha mainitsemiesi iäiselle naiselle puolisoksi. Metsään menisi vaikka pääsisit yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele kateellisten akkojen valitusta ja marmatusta, oot juuri sopivan ikäinen lastentekopuuhiin.
M46
Mistä ne naiset olisivat kateellisia? Siitä, ettei toinen vielä ole edes saanut lapsia?
Ap on tosiaan harhainen ikisinkku, itsellänikin on jo lapset tehtynä. Ap ei saa naista eikä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä, koska et tule ikinä joutumaan tilanteeseen, jossa tarvisi päättää teetkö lapsen tuon ikäisen naisen kanssa.
Mutta saahan aina haaveilla, en minä sitä. Joskus haaveet on ainoat mitä sinulla on.
Miksi te naiset peilaatte tämänkin asian itsenne kautta? Tuon ikäiselle miehelle joku alle 25-vuotias nainen on just sopiva toisin kuin teille saman ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Eli äidin tulee hoitaa seniili mies ja lapsi samaan aikaan. Todella upea diili naiselle, kukapa kieltäytyisi :D
18-25 vuotiaat eivät halua sinun ikäistä miestä, ap. Suomessa pariskunnat ovat samanikäisiä. Suurten ikäerojen pariskunnat ovat erittäin harvinaisia, niitä on pariskunnista alle 0.5 %.
Et tietenkään. Itse olen 33 v ja seurustelen 18-vuotiaan tytön kanssa. Ollaan puhuttu paljonkin yhteisestä tulevaisuudesta sekä lasten hankkimisesta. Mutta ei kannata kysellä tällaisia asioita keski-ikäisten naisten kansoittamalla palstalla. :D Et tule saamaan ystävällisiä tai rehellisiä vastauksia.
Niin taas ei lueta oikein aloitusta ja täällä jauhetaan paskaa pilkuista..-hänen isäksi, vai heidän tulevan lapsen.???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei. VANHEMMAT HOITAA LAPSEN. ÄLÄ TEE LAPSIA. SINÄ ET OLE ISÄMATERIAALIA. ONNEKSI KUKAAN EI OLE HALUNNUT NIITÄ KANSSASI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ja sinä et tee mitään? 😲
Tottakai teen mutta nainen hoitaa 80-90% lapsen hoidosta ja asioista.
Ap
Miksei yli 30-vuotias nainen voisi olla ensiäiti? Mielestäni tuo on vai tekosyy olla nuorten naisten kanssa. Et vain viehäty vanhemmista.
18 vuotiaan kanssa? Kyllä
25 vuotiaan kanssa? Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ja sinä et tee mitään? 😲
Tottakai teen m
Ei. Sinulla ei näköjään ole mitään hajua, mitä perhe -elämä on, ja mitä lasten kanssa oleminen vaatii. Älä edes haaveile lapsista. Sinusta ei selvästikään ole siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä, koska et tule ikinä joutumaan tilanteeseen, jossa tarvisi päättää teetkö lapsen tuon ikäisen naisen kanssa.
Mutta saahan aina haaveilla, en minä sitä. Joskus haaveet on ainoat mitä sinulla on.
Miksi te naiset peilaatte tämänkin asian itsenne kautta? Tuon ikäiselle miehelle joku alle 25-vuotias nainen on just sopiva toisin kuin teille saman ikäinen mies.
Parisuhde syntyy vain molempien osapuolten tahdosta. Jos naisten mielestä noin paljon vanhempi mies on ehdottomasti ei, parisuhdetta ei synny, vaikka kaikkien maailman miesten mielestä ap:lle sopisi nuori nainen. Se on vain miesten hyväksyttävä, vaikka leuka tuntuu teillä väpättävän ja jalkaa polkee kiukkuisena lattiaa.
Miksi 18 vuotias tyttö, joka ei edes ole valmistunut koulusta miksikään, haluaisi lapsen? Ja vieläpä yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa? Haluta voit mitä haluat, mutta on epärealistista toivoa että nuori nainen ottaisi suuren riskin kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
18 vuotiaan kanssa? Kyllä
25 vuotiaan kanssa? Ei
Mikä ero näissä on? 25-vuotias on täysin kykenevä hoitamaan lasta, itsekin sain esikoisen vasta 26-vuotiaana.
On. Nainen parhaassa lisääntymisiässä.