Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että minkään ikäinen nainen voisi ryhtyä isäksi kenenkään kanssa. Paitsi, jos hän onkin mies, mutta silloin häntä ei ole asiallista sanoa naiseksi.
Pieni kirjoitus virhe, ei tarvitse siihen takertua
Ap
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Lapsesi kärii kun olet jo seniili ennen kuin lapsi on edes täysi-ikäinen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että minkään ikäinen nainen voisi ryhtyä isäksi kenenkään kanssa. Paitsi, jos hän onkin mies, mutta silloin häntä ei ole asiallista sanoa naiseksi.
Ap
Sulla niitä riittää, joten hyvä, että takerrutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
En tunne yhtään lasta joka olisi syntynyt yli 35-vuotiaana.
Murheet ne on pienetkin murheet. Kysymys itsessään on absurdi, minkä ikäisiä lasten vanhemmat sitten mielestäsi pitää olla? Tässä taas näkee nykyajan ihmisten mielikuvituksen se on pahasti vinoutunut. Eikös juuri nämä iät ole ne parhaat lisääntymisvuodet ainakin niin luulen. Taitaa olla kysymys vain siitä että et halua lasta koska se veisi paljon aikaa kun sitä hoidetaan. Ei voisi pilettää eikä ajaa poppiautoa pitkin poikin ja rallia ympäri ämpäri kun mielenkiinto pitäisi olla muutaman vuoden siinä lapsessa. Voi voi sanoisin oi näitä aikoja ja tapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
No älä tee lapsia nuoren naisesi kanssa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Takerrun yhdyssanoihisi. Ei sinusta ole isäksi.
Älä kuuntele kateellisten akkojen valitusta ja marmatusta, oot juuri sopivan ikäinen lastentekopuuhiin.
M46
Harva 18-vuotias haluaa itselleen 20 vuotta vanhempaa miestä. Kun nainen on 30, ukko on 50, ja kun nainen 50, ukko on 70. Vielä harvempi 18-vuotias haluaa lapsia noin vanhan miehen kanssa.
Sitä paitsi sinun siittiösi ovat vanhoja.
Kuule sie ,eiköhän sillä ole ihan oma isä,mutta jos mietit adoptionaista niin suhde saattaa olla vähän sairas.Toinen juttu on jos olisi kyse teidän yhtesestä tulevasta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, kuka on syntynyt 35-vuotiaana? Opettele nyt hiukan suomea.
Ap
Hauskaa, kun kirjoitit väärin sanan kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan samalla tavoin sinä olet seniili kun lapsesi on täysi-ikäinen.
Mun eksä oli 40v. kun se bongasi 28v. naispuolisen kaupan työntekijän. Nyt kaveri on 48v. ja niillä on kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh? 😁
Ap
En tunne yhtään lasta joka olisi syntynyt yli 35-vuotiaana.
Ap
Jos nainen ei jaksa mielestäsi hoitaa lapsia yli 35-vuotiaana, sinun tulee valita 16-vuotias tyttöystävä (huomioi suojaikäraja ja raskauden kesto), jotta lapsi on 18, kun naisesi täyttää 35. Muita vaihtoehtoja ei siis ole.
Mä tulin äidiksi tuossa ikähaarukassa. Eipä sitä edes nähnyt mitään yli kolmekymppisiä saati ajatellut kumppaneina. Sama meno näyttää olevan seuraavalla sukupolvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan samalla tavoin sinä olet seniili kun lapsesi on täysi-ikäinen.
Mies on eri asia, äidin pitää olla nuori koska äiti hoitaa lapsen hoidon ja muut asiat.
Ap
No 18v on ihan liian nuori sulle mut kyl joku 23-25v nainen saattais hyvinkin susta kiinnostua jos oot kunnollinen mies