Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia

Vierailija
19.06.2024 |

Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.

Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.

Kommentit (394)

Vierailija
261/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin eron.

Onneksi nykyinen naisystäväni tietää miten mies pidetään onnellisena.

Mutta se on avioliitto jossa pannaan pari kertaa vuodessa (hyvällä tuurilla) ja juuri muuta ei sitten tapahdukkaan.

Se on avioliitto, jossa vaimon eropaperit tulevat "yllätyksenä puskista". 

Vierailija
262/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin eron.

Tulee mieleen viimeinen suhdeyritelmän

Miten molemmat saavat mitä haluavat, mutta sitten mies ei kuitenkaan saakaan?

Et taida olla ihan kärryillä niin väännetään rautalangasta. Mies haluaa seksiä ja saa sitä, nainen haluaa parisuhteen ja saa sen. Mies ei halua parisuhdetta mutta antaa sellaisen naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma taso on just sitä mitä on yleensä saatavilla. Jostain syystä minua on suotu lähes aina kauniilla ja fiksuilla naisilla, vaikka luulen että en ole kumminkaan itse ihan sitä parasta A ryhmää. Ihan tavis.

En usko sanaakaan tuosta. Miksi kaunis ja fiksu nainen tyytyisi tavikseen? Jokainen kaunis ja fiksu nainen jota minä tiedän, on yhdessä komean ja fiksun miehen kanssa. 

Vierailija
264/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti oli tutkittu, että useilla ikisinkuilla on välttelevä kiintymystyyli johtuen lapsuuden kokemuksista. Ei se ole niin yksinkertaista, että ovat vain nirsoja tms. Monella ikisinkulla on paremminkin alemmuuskompleksi ja tunne, että ei kelpaa. Ja kokemuksia torjutuksi tulemisesta jne.

Tämä on täydellinen kuvaus minusta!

Onneksi olen hyvin introvertti, enkä ihmeemmin kaipaa parisuhdetta.

Lisäksi tuo alemmuuskompleksini johtaa siihen, että houkutan lähinnä k-päämiehiä, varsinkin, koska näytän hyvin feminiiniseltä.

Helpompaa vain olla ikisinkkuna.

T. Ikisinkkunainen

Vierailija
265/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla ihan kärryillä niin väännetään rautalangasta. Mies haluaa seksiä ja saa sitä, nainen haluaa parisuhteen ja saa sen. Mies ei halua parisuhdetta mutta antaa sellaisen naiselle.

Eihän mies silloin saa mitä haluaa. Hän haluaa irtoseksiä tai vakipanon ja saa parisuhteen.

Vierailija
266/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten mies pettää, koska ei ole omasta mielestään parisuhteessa. Tosi kivaa. 

Vierailija
267/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyinen naisystäväni tiet

Eihän mies silloin saa mitä haluaa. Hän haluaa irtoseksiä tai vakipanon ja saa parisuhteen.

Saahan, sitä seksiä. Se että ei halua jotain ei tarkoita että vastustaa sitä. Esimerkiksi minä en halunnu lemmikkiä, vaimo halus. Nyt meillä on koira.

Vierailija
268/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyinen naisystäväni tiet

Ja sitten mies pettää, koska ei ole omasta mielestään parisuhteessa. Tosi kivaa. 

Miksi pettäisi jos saa seksiä kotonakin? Ja miten niin mies ei ole mielestään parisuhteessa? Jos kerta antaa naiselle parisuhteen.

Vierailija
269/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin

Saahan, sitä seksiä. Se että ei halua jotain ei tarkoita että vastustaa sitä. Esimerkiksi minä en halunnu lemmikkiä, vaimo halus. Nyt meillä on koira.

Oman ikisinkkuuteni syy: miehen logiikka.

Vierailija
270/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin

Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. 

Vierailija
271/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma tasoni on miesten mielestä alkkis tai henkisesti väkivaltainen duunari niin ihan mielelläni olen yksin epärealistisella tasollani.

No sitähän se on jos et paremmille kelpaa. Raaka totuus tuo kysynnän ja tarjonnan laki 

Suomessa saa olla sinkku. Mikään pakko ei ole pariutua.

Kyllä naisten on, että saavat korkean elintason.

Ja miesten, että saavat purkaa paineitaan.

Höpöhöpö. Naiset voivat saavuttaa korkean elintason ilman miestä ja miehillä on yleensä kaksi kättä, joilla voivat paineitaan purkaa. Kumpikaan ei lopulta toista tarvitse.

Vierailija
272/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Vierailija
273/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Miksi mies ei sitten halua sen naisen kanssa parisuhdetta?

Vierailija
274/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisuhdetta mutta ei sellaista halua.

Vierailija
275/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö ihmisistä vaan elää elämäänsä kumppaninsa ja perheensä kanssa, täysin irrallaan ja tietämättöminä näistä vauvalaisten sukupuolisodista ja vastakkaisen sukupuolen solvaamisista ja lyttäämisistä. 

Mikä saa toiset ihmiset elämään elämäänsä, ja toiset imeytymään nettiin riitelemään loputtomiin siitä kummat on enemmän perseest*, miehet vai naiset?

Vierailija
276/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei halua anaaliseksiä mutta antaa sitä silti koska mies haluaa.

Vierailija
277/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei halua anaaliseksiä mutta antaa sitä silti koska mies haluaa.

No niillä naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta eivätkä ymmärrä mitä on kehollinen itsemääräämisoikeus. 

Vierailija
278/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisuhdetta mutta ei sellaista halua.

Ei voi olla tilannetta, että ei halua jotain muttei vastustakaan sitä :D Joko on tai ei ole. Vai onko se joku Schrödingerin parisuhde?

Ei kenellekään itseään kunnioittavalle naiselle kelpaa "ihan sama"-mies, joka ei parisuhdetta halua hänen kanssaan, mutta samaan aikaan selittää, että no ei se parisuhdekaan haittais.

Toiveena siellä päässä lienee nainen kaikilla eduilla ilmaiseksi ilman, että itse tarvitsee pistää itseään siihen likoon täysillä. Vähän kuin Wolttaisi seksiä itselleen omasta kotiosoitteestaan.

Vierailija
279/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kyllä jonkinlainen joustamattomuus, ajatus siitä ettei itse tarvitse muuttua tai tulla vastaan missään. Että "minä olen tällainen ja pitää löytyä minuun sopiva ihminen". Siis sillä tasolla että mietitään parien treffien jälkeen voisinko asua tuon kanssa kun on erilaiset rutiinit tai sisustusmaku jne.

Vierailija
280/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö ihmisistä vaan elää elämäänsä kumppaninsa ja perheensä kanssa, täysin irrallaan ja tietämättöminä näistä vauvalaisten sukupuolisodista ja vastakkaisen sukupuolen solvaamisista ja lyttäämisistä. 

Mikä saa toiset ihmiset elämään elämäänsä, ja toiset imeytymään nettiin riitelemään loputtomiin siitä kummat on enemmän perseest*, miehet vai naiset?

Mä olin yksinäinen ennen nettiäkin. Ei syrjäytyminen netistä johdu. Syitä syrjäytymiseen on esim mt ongelmat, vaikeudet sosiaalisessa kanssakäymisessä (alkaen usein jo alakouluiässä, kenenkään aikuisen kiinnittämättä huomiota), vaikeudet työllistyä (nykyään on hyvin vähän avoimia työpaikkoja) ym ym. Ennen nettiä syrjäytyneet katsoi esim telkkaria ja pelasi. Nyt on tullut lisäksi netti. Musta tää on parempi kuin ei mitään kanssakäymistä muitten kanssa.