Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia

Vierailija
19.06.2024 |

Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.

Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.

Kommentit (394)

Vierailija
21/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma tasoni on miesten mielestä alkkis tai henkisesti väkivaltainen duunari niin ihan mielelläni olen yksin epärealistisella tasollani.

No sitähän se on jos et paremmille kelpaa. Raaka totuus tuo kysynnän ja tarjonnan laki 

Uskon, että kelpaisin lähtökohtaisesti, mutta heitä ei ole riittävästi. Noita luettelemiani kyllä on yli kysynnän.

Tuo on itselleen valehtelua. Olet kuitenkin jäänyt kakkoseksi eli et ihan kelvannut kuitenkaan. 

Olen kyllä kelvannut. Hyvät miehet ovat tässä iässä varattuja.

Vierailija
22/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma tasoni on miesten mielestä alkkis tai henkisesti väkivaltainen duunari niin ihan mielelläni olen yksin epärealistisella tasollani.

No sitähän se on jos et paremmille kelpaa. Raaka totuus tuo kysynnän ja tarjonnan laki 

Uskon, että kelpaisin lähtökohtaisesti, mutta heitä ei ole riittävästi. Noita luettelemiani kyllä on yli kysynnän.

Tuo on itselleen valehtelua. Olet kuitenkin jäänyt kakkoseksi eli et ihan kelvannut kuitenkaan. 

Läheisriippuvaiselle kelpaa kaikki. Henkisesti terve pystyy olemaan yksinäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikisinkku, kun naimisiinkin olen "päässyt" 3 kertaa, ja tähän pääkle avosuhteet ja muut seurustelut.

Mutta olen kumminkin sinkku, eli nämä parisuhteet/-viritykset eivät ole kestäneet. Olen aina suhtautunut elämään ns. tosissani, en ole mikään baaribilettäjä. Miksi sitten suhteet eivät onnistu? Ei, vaikka lapsiakin on tullut.

Vastaus: olen Asperger, mikä todettiin vasta, kun elämäni oli täysin palasina. Nämä parisuhteen toiset osapuolet eivät ole myöskään tajunneet, että en ole tavallinen nainen, koska nähneet vain pinnan. Nätillä naisella on aina vientiä. Vasta arki ja käytännön vaikeudet suhteessa ja vanhemmuudessa ovat räjäyttäneet pankin eli assipiirteet tulleet niin näkyvästi esille, että se toinen osapuoli on halunnut vetäytyä suhteesta.

Sinkkuus varmaan jatkuu tästä eteen päinkin.

Asperger ihmisen kanssa eläminen on kyllä haastavaa. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
24/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Vierailija
25/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kelvannut, mutta sinulla ei ole kumppania? Asia selvä.

Vierailija
26/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa saa olla sinkku. Mikään pakko ei ole pariutua.

Näillä asioillahan ei ole mitään tekemistä keskenään 

Vierailija
27/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti oli tutkittu, että useilla ikisinkuilla on välttelevä kiintymystyyli johtuen lapsuuden kokemuksista. Ei se ole niin yksinkertaista, että ovat vain nirsoja tms. Monella ikisinkulla on paremminkin alemmuuskompleksi ja tunne, että ei kelpaa. Ja kokemuksia torjutuksi tulemisesta jne.

Vierailija
28/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani ihmiset ovat alkaneet ikisinkuiksi 40-60-vuotiaina, kun mitta parisuhteiden osalta on tullut täyteen.

Mä olen itse 40v, ja ainakin omassa lähipiirissä jakopiiri on aivan selkeä: on ihmisiä jotka ovat systemaattisesti harrastaneet seurustelu/parisuhteita koko elämänsä (lyhyitä sinkkujaksoja toki välissä), ja sitten on ikisinkut jotka eivät ole koskaan saaneet ketään. En tunne yhtäkään sellaista ihmistä, joka oli aiemmin "seurustelija" mutta muuttunut ikisinkuksi. 

Täällä yksi. Päätös pitää.

Vierailija
29/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ikisinkku nainen ja seuraillut tätä asiaa omassa tuttavapiirissäni ja työkavereissa. Minusta ei ollenkaan noin. Se mikä useimpia yhdistää on lähinnä introverttiys, joka johtaa siihen ettei tule tavattua kovin paljon ihmisiä, joista löytää se kumppani. Eikä moni, kuten en minäkään, ole koskaan edes erityisesti etsinyt kumppania. Eli ei iole mitään listoja mietitty. Ajateltu vaan, että jos nyt jonkun tapaan niin hyvä, jos en, niin sekin käy.

Kuulostat tosi passiiviselta noin ylipäätään. Miten sellaisesta ihmisestä edes jaksaa innostua jolle asiat on lähestulkoon aivan sama

Niin varmaan kuulostan, mutta juttu on, että olen elämässäni onnellinen, enkä kaipaa ketään. Joten sekin on ihan sama, jos muut ajattelee minusta noin :D Se varmaan juurikin on sisäisen rauhani ja onnellisuuteni salaisuus, että mulla ei ole kauheasti preferenssejä miten asioiden pitäisi olla. Pääosin vaan olen lapsenomaisen tyytyväinen pelkästä olemassaolemisesta, kunhan nyt ei mitään kipuja tai erityisiä akuutteja ongelmia ole päällä. 

Vierailija
30/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämään ei ole astunut ihmistä joka vie jalat alta ja jonka kanssa ajatukset ja elämän arvot passaavat yhteen, niin sitten on mieluummin yksin. 

Vierailija
31/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani ihmiset ovat alkaneet ikisinkuiksi 40-60-vuotiaina, kun mitta parisuhteiden osalta on tullut täyteen.

Mä olen itse 40v, ja ainakin omassa lähipiirissä jakopiiri on aivan selkeä: on ihmisiä jotka ovat systemaattisesti harrastaneet seurustelu/parisuhteita koko elämänsä (lyhyitä sinkkujaksoja toki välissä), ja sitten on ikisinkut jotka eivät ole koskaan saaneet ketään. En tunne yhtäkään sellaista ihmistä, joka oli aiemmin "seurustelija" mutta muuttunut ikisinkuksi. 

Olet niin pysyvän vapaaehtoisen sinkkuuntumisen Ikäjakauman alkupäässä, että onko ihmekään?

Vierailija
32/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Kenenkään ei ole mikään pakko seurustella.

Vierailija
33/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuja jollekin toiselle, ei sinulle

Vierailija
34/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisten on, että saavat korkean elintason.

Ja miesten, että saavat purkaa paineitaan.

Vierailija
35/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvaiselle kelpaa kaikki. Henkisesti terve pystyy olemaan yksinäänkin.

Kaikki tai ei mitään niinkö. Hienoa keskustelua 

Vierailija
36/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kelvannut, mutta sinulla ei ole kumppania? Asia selvä.

Edelleen. Suomessa ei kivitetä sinkkuudesta. Osoita lakikirjasta kohta missä sanotaan pariutumispakosta. Aivan. Etpä löydä.

Vierailija
37/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se seurustelu on niin monesta asiasta kiinni, kemia, samanlaiset arvot, kiinnostukset,

elämäntilanne, ulkonäkö, raha ym, ei ole helppoa

Vierailija
38/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemiani ikisinkkuja yhdistää ainakin rumuus.

Itse tiedän useita ns hyviä saaliita, mutta heillä on aivan mahdottomat kriteerit kumppaniehdokkaille sekä he ovat ihmissuhteissa turhan yksipuolisia. Puhuvat paljon siitä mitä haluavat mutta ei lainkaan siitä mitä antavat.

Moni nainen ohitti lapsentekoiän vaikka perhettä olisi halunnut. Miehet 50+ ei meinaa enää kelvata kolmekymppisille naisille, joiden kanssa perhettä voisi vielä saada.

:D Miksi ihmeessä kolmikymppiset naiset ylipäätään katselisivat 50+ miehiä? Kolmikymppistä naista lähestyy lähinnä 25-35v miehet, ja ne tuntemani kolmikymppiset naiset jotka on viime vuosina pariutuneet, ovat pariutuneet ihan oman ikäisen kanssa. Ei kellään tule mieleenkään tuollainen, että jotain viiskymppisiä katseltaisi, eikä viiskymppiset kyllä edes yritä mun tuttuja kolmekymppisiä. 

Vierailija
39/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemiani ikisinkkuja yhdistää ainakin rumuus.

Joo. Ei oo mulla mitään harhakuvia siitä mitä tarjottavaa on tai ei ole. Kivaa ulkonäköä ei ainakaan. 

Vierailija
40/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Kenenkään ei ole mikään pakko seurustella.

Ei oo pakko seurustella ei, mutta tosiasia on että et edes kelpaisi alkkista kummemmalle. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän