En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä
Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja.
Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.
Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?
Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on se lapsesi. Mieluummin valitaan lapseton
Ai yli nelikymppinen mies haluaa yli nelikymppisen lapsettoman naisen? Enpä usko, että teini-ikäinen lapsi on este, kohtahan se lentää pesästä.
Kyllä se lapsi voi olla este, vaikka hän olisi 30-vuotias. Sillä vain lapseton voi ymmärtää toista samanlaista, näin se vaan menee.
AP kuulostaa todella rasittavalta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
AP kuulostaa todella rasittavalta tapaukselta.
Mikä tekis AP:sta ei-rasittavan?
Ymmärrän. Monen 40+ v. miehen kohdalla olen treffeillä todennut mielessäni, että ex-vaimo tai ex-avopuoliso olisi ansainnut palkinnon siitä, että on jaksanut katsoa mokomaa 10-30 vuotta. Ei ole merkitystä koulutuksella/omaisuulla/ulkonäöllä tms. Henkisesti keskenkasvuisia.
Siksi otinkin nuoremman miehen.😉
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on vapaana vain pohjajämät. Ja jos vapaana onkin joku hyvin koulutettu, hyvätuloinen, normaalipainoinen, liikuntaa harrastava vapaa mies, se haluaa nuoremman naisen
Tässä onse ongelman ydin.
Mies on automaattisesti pohjajämää jossei ole hyvätuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on vapaana vain pohjajämät. Ja jos vapaana onkin joku hyvin koulutettu, hyvätuloinen, normaalipainoinen, liikuntaa harrastava vapaa mies, se haluaa nuoremman naisen
Tässä sinun kirjoituksessa on aika hyvin kiteytetty syyt miksi moni "hyvä" mies on mielummin vaikka sinkku kuin lähtisi huonoon parisuhteeseen. Eikä se hyvinkoulutettu hyvätuloinen mies (jotka olit muuten kirjoittanut ihan ensimmäiseksi mies toiveiksi) etsi tai halua välttämättä nuorempaa, vaan terveen parisuhteen.
Kirjoitus kertoi jo riittävästi sinun arvomaailmasta. Itse väittäisin luodin.
T: riittävästi koulutettu ja ansaitseva, nykyään ukkomies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään näillä kriteereillä oleva mies haluaisi sinut joka et täytä ensimmäistäkään näistä?
Kaikenlisäksi olet jo sen ikäinen ettet voi tarjota tälle miehelle mahdollisuutta lapsiin, joka on se ensisijainen syy tälle miehelle pariutua.
Eikö kukaan näe ristiriitaa AP:n lauseiden "Minulle kelpaa tavis" ja "Olen käynyt sadat treffit ja kukaan ei sytyttänyt" välillä. Minusta näyttää melko selvältä että ei kelpaa. Ei se nyt riitä kelpuutukseen, että suostuu ilmaiselle lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on se lapsesi. Mieluummin valitaan lapseton
Ai yli nelikymppinen mies haluaa yli nelikymppisen lapsettoman naisen? Enpä usko, että teini-ikäinen lapsi on este, kohtahan se lentää pesästä.
No minä olen yli nelikymppinen (vela)nainen, enkä tapailisi lisääntynyttä miestä. Oli ne lapset minkä ikäisiä tahansa. Eli todellakin lapsi voi olla este, miten tämä voi olla niin vaikeaa ymmärtää...
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt seurustelen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja elämäniloa, kuten itsellänikin. N41.
no ei se sun nykyinen toyboy varmaan ihan se penaalin terävin kynä ole. Hän ei vaan ole kelvannut kenellekään muulle.
Ja sä et tunnu saavat treffiseuraa edes maksamalla, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Itse tinderöin noin vuoden ja löysin uuden miehen.
Vinkkini:
Lue ilmoituksista rivien välit. Jos joku vaikuttaa epäilyttävältä, melko varmasti onkin jotain vikaa. Kukaan ei ole täydellinen, joten hyväksy harmittomat viat.
Tapaile paljon, rennosti ja hyväntuulisesti. Ole reilu ja avoin kaikille (jolleivat käyttäydy huonosti).
Hyvä idea on haastaa miehiä peliseuraksi. Silloin treffit eivät mene hukkaan, vaikkei natsaisikaan.
Anna toiset treffit kunnolliselle tyypille, vaikkei tämä saisikaan sukkia pyörimään jaloissa.
Peliseuraksi? Siis mitä ihmettä on peliseura, onko tämä jokin peitenimi seksillä?
Itse olen keski-ikäinen yh-isä, eikä itselle ole ollut esteenä toisen lapset silloinkaan, kun itse olin lapseton. Se että joku on eronnut keski-ikäinen ja on jo lapset saanut ei tarkoita aina sitä, että on ollut jotenkin vastenmielinen ja joku "päässyt" eroon. Eli leimataan turhan helpolla. Eron syynä useammin on se, että suhde on alkanut nuorena ja kasvettu erilleen. Eli nuori on nuori ja jokainen aikuistuu eri tavalla ja silloin jos vanhemmalla iällä elämänkatsomukset risteytyy liikaa on ero paras vaihtoehto.
Itse hain eroni jälkeen ihmistä joka olisi paljolti kaltaiseni, mutta kannattaa katsoa aina peiliin ja miettiä seurustelisinko itseni kanssa. Miettiä kaikki ne virheet ja mielenoikkuudet mitä itsellä on. Aika moinen yhteentörmäys tulisi jos tuleva puolisoni olisi kaltaiseni
En enää edes yritä etsiä kaltaistani, vaan ihmistä jolla perusarvot on samat kuin itsellä. Harrastukset yms saa olla ihan omia. Saa kuunnella iskelmää, vaikka itse kuuntelisin Rockia jne jne. Keskittyä enemmän toisen luonteeseen, se on se ratkaiseva tekijä ja samalla muovata itseään poistumatta kuitenkaan mukavuusalueelta
"Itse olen keski-ikäinen yh-isä, eikä itselle ole ollut esteenä toisen lapset silloinkaan, kun itse olin lapseton. Se että joku on eronnut keski-ikäinen ja on jo lapset saanut ei tarkoita aina sitä, että on ollut jotenkin vastenmielinen ja joku "päässyt" eroon"
Hyvä sulle, mutta on paljon myös meitä jotka ei yksinkertaisesti tykätä lapsista eikä haluta olla niiden kanssa tekemisissä. Eli ne lapset ja lisääntymispäätös itsessään on vastenmielisiä, koska sellaisen elämäntapa ja -arvot ovat ihan liian kaukana omista.
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan tuurista kiinni että satut löytämään henkilön josta viehätyt ja joka viehättyy sinusta. Treffejä treffejä vaan. Nimim Tinderistä löytyi aviomies 42veenä (mies 45).
Tuurin merkitystä tosiaan moni aliarvioi, että ne ketkä ovat löytäneet puolison eivät voi myöntää että kyse on ollut paljon tuurista kiinni.
kärsivällisyyttä vain toivotan tosi runsaasti kaikille ketkä yrittävät löytää puolisoa. Siinä voi mennä vähän aikaa, siinä voi mennä paljon aikaa, voi olla ettei löydy ollenkaan, mutta aina kannattaa yrittää.
hyvää juhannusta kaikille 🤗🌞😊🥛
T. Karvainen setämies
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen keski-ikäinen yh-isä, eikä itselle ole ollut esteenä toisen lapset silloinkaan, kun itse olin lapseton. Se että joku on eronnut keski-ikäinen ja on jo lapset saanut ei tarkoita aina sitä, että on ollut jotenkin vastenmielinen ja joku "päässyt" eroon"
Hyvä sulle, mutta on paljon myös meitä jotka ei yksinkertaisesti tykätä lapsista eikä haluta olla niiden kanssa tekemisissä. Eli ne lapset ja lisääntymispäätös itsessään on vastenmielisiä, koska sellaisen elämäntapa ja -arvot ovat ihan liian kaukana omista.
Tsemppiä sulle, mutta jos tarkkaan luit, niin tuossahan yritettiin oikoa käsitettä, että yh:t olisi yksinhuoltajia sen vuoksi, että olisivat ihmisinä huonompia. Näinhän se ei läheskään aina ole. On niitä "huonoja" lapsettomiakin sitten ihan yhtä paljon
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia "saaliita" on tinder täynnä. Nuorena ei kelpaa kukaan ja nyt luullaan, että vieläkin saa kenet tahansa. 😊
En mä saanut edes nuorena ketä tahansa. Nyt 45-vuotiaana taitaa olla olemattomat mahdollisuudet tavallisen näköisiin kunnollisiin miehiin. En halua miestä joka ei miellytä mua ulkoisesti. Ei tarvitse olla jumalaisen komea vaan tosiaan tavismies kelpaa erittäin hyvin. En anteeksi nyt vain huoli rumiluksia ja järkyttävän lihavia vaikka noita olisikin tarjolla. Etoo ajatuskin, että pitäisi antaa sellaisen miehen koska jota kohtaan en tunne mitään vetoa. Mielummin sitten yksin vaikkakin pahalta se tuntuu jäädä jo tässä iässä yksin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan näe ristiriitaa AP:n lauseiden "Minulle kelpaa tavis" ja "Olen käynyt sadat treffit ja kukaan ei sytyttänyt" välillä. Minusta näyttää melko selvältä että ei kelpaa. Ei se nyt riitä kelpuutukseen, että suostuu ilmaiselle lounaalle.
Eli taviksen täytyy tyytyä siihen joka suostuu treffeillle? Eikä se AP satoja treffejä ollut käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
M
No, 34v. mies,inderissä pari vuotta.
Ensitreffejä 8kpl
Annetut pakit 2kpl
Saadut pakit 6kpl joista 2kpl molemminpuolinen
Oho, miten vähän treffejä kahdessa vuodessa, vain 8!
Kertokaa muutkin treffisaldonne
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä olen 36v nainen ja olen ollut Tinderissä 2v 3kk ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Saatujen pakkien osuus on yllättävän iso. Onko sulla mahdollisesti tinderissä kuvat, jotka ei vastaa todellisuutta? Yleensä miehet ovat valmiita ainakin kerran panemaan, jos tinder-treffeille saapuva nainen on kuviensa mukainen.
Siis noihin pakit antaneisiin miehiin olen laskenut mukaan myös ne miehet, jotka ovat muutamienkin treffien jälkeen halunneet lopettaa tapaamiset. Aika montaa miestä noista 32:sta olen tavannut vähintään kerran uudelleen kunnes jompi kumpi tai molemmat olivat sitä mieltä ettei kannata jatkaa tutustumista.
No, 34v. mies,inderissä pari vuotta.
Ensitreffejä 8kpl
Annetut pakit 2kpl
Saadut pakit 6kpl joista 2kpl molemminpuolinen