En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä
Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja.
Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.
Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?
Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
M
No, 34v. mies,inderissä pari vuotta.
Ensitreffejä 8kpl
Annetut pakit 2kpl
Saadut pakit 6kpl joista 2kpl molemminpuolinen
Oho, miten vähän treffejä kahdessa vuodessa, vain 8!
Kertokaa muutkin treffisaldonne
Mä olen viimeisen kahden vuoden aikana käynyt 5 naisen kanssa treffeillä. Annoin pakit jokaiselle.
M40
Mistä syistä annoit pakit?
Osaatko pyytää miehiä treffeille, tarjoatko ensimmäisillä treffeillä ja osaatko ilmaista treffien jälkeen, jos haluat tavata uudestaan? Jos noita et tee, tulee heti alkaa opettelemaan. Nuo eivät ole enää hetkeen olleet vain miesten tehtäviä deittaillessa.
Terveisin nussijapro
Itse löysin päälle nelikymppisenä, monen sinkkuvuoden ja lyhyiden netistä löydettyjen suhdekokeiluiden jälkeen (pisimmillään vuosi), kun olin eronnut siis 15 vuoden parisuhteestani, ihanan mieheni uuden harrastuksen parista.
Mietin vain mitä kivaa uutta tekemistä haluaisin elämääni ja valitsin ideoista sen, minkä parissa tapaa myös miehiä. Omat muut harrastukset ja työ oli ja on edelleen naisvaltaisia, joten niiden parista en olisi miehiä tavannut. Ei olisi myöskään ollut järkeä alkaa harrastamaan jotain, mistä ei itse ole aidosti kiinnostunut, koska mitä sitten jos sen parista löytäisi miehen, jonka kanssa ei olekaan yhteistä. Nettitreffit oli ihan ok, mutta rennommin ja paremmin toisiin tutustuu kun puuhailee niitä näitä harrastuksessa tms.
Siinä yhteisessä harrastuksessa meni vuosi, kunnes kipinä syttyi yhden kanssa. Oli mukavaa kun asiat meni omalla painollaan kuin itsestään. Ja harrastus on niin kiva, että tekisin sitä tästä huolimatta.
Sen opin, ettei kannata tuijottaa omia kriteereitä kovin tiukasti. Itselläni melkein ainoa ehdoton kriteeri oli se, etten halua lapsia elämääni, en omia enkä toisen. Eli ei ns. isukkeja. Tämä nykyinen mieheni sitten onkin isä, mutta lapset asuu jo omillaan, eikä hän halua enempää, joten minulta ei odoteta vauvatalkoita. Aivan parasta! Isukki ei silti ole mikään plösö vaan ihana raavas mies omaan makuuni.
Ei kukaan ole kovin hyvin määriteltävissä pelkästään yhdellä ominaisuudella kuten mies, isä, eronnut, työtön, tietty ammattinimike, ikä, ulkonäkö, nainen, äiti jne. Jos jonkun yhden ominaisuuden perusteella tekee oletuksia toisesta, voi mennä monta kultakimpaletta ohi! Me ihmiset olemme monitahoisempia eikä kaikki isät, työttömät, miehet, tietyn ammatin edustajat tms ole toistensa kaltaisia. Tämä mielestäni harmillisen usein unohtuu.
N
^ Pakko kysyä edelliseltä, että miten suhtaudut siihen jos miehesi lapset saavat lapsia? Onko teille vauvat ja lapset tervetulleita? Haluatteko osallistua miehesi lastenlasten elämään, oletteko aktiivisia isovanhempia/bonusisovanhempia? Vai onko teidän ovet heiltä kiinni - ethän halua lapsia elämääsi.
Mieti tarkemmin mitä haluat. Minkälainen mies saa sinut syttymään. Vältä treffejä ihan kivojen tyyppien kanssa, koska ne eivät kuitenkaan johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
^ Pakko kysyä edelliseltä, että miten suhtaudut siihen jos miehesi lapset saavat lapsia? Onko teille vauvat ja lapset tervetulleita? Haluatteko osallistua miehesi lastenlasten elämään, oletteko aktiivisia isovanhempia/bonusisovanhempia? Vai onko teidän ovet heiltä kiinni - ethän halua lapsia elämääsi.
Hyvä kysymys! Mieheni mahdolliset tulevat lapsenlapset ovat erittäin tervetulleita siinä missä lapset itsekin. On elämässäni ilman miestänikin aina ollut sisareni lapsi ja ystävieni lapsia ja he ovat joskus hoidossa ja pisimmillään koko viikonlopun. Siskon lasta hoidin vauva-aikana viikon putkeen, kun äiti oli estynyt. Sen verran lasten kanssa on kiva, tai no, ihan ok touhuta, mutta en siis halua siitä 24/7 omaa arkeani vuodesta toiseen. On iso ilo palauttaa hoidokit takaisin vanhemmilleen ja todeta, että oma lapsettomuus valinta on itselleni edelleen se oikea. En kaipaa lapsielämää jatkuvasti. Ja on mukava voida olla läheisilleen sillä tavalla apuna, tarjota hengähdystaukoa tai mahdollisestaa vaikkapa työreissu, kun lapsille on hoitopaikka.
Se edellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
M
No, 34v. mies,inderissä pari vuotta.
Ensitreffejä 8kpl
Annetut pakit 2kpl
Saadut pakit 6kpl joista 2kpl molemminpuolinen
Oho, miten vähän treffejä kahdessa vuodessa, vain 8!
Kertokaa muutkin treffisaldonne
Mä olen viimeisen kahden vuoden aikana käynyt 5 naisen kanssa treffeillä. Annoin pakit jokaiselle.
M40
Mistä syistä annoit pakit?
Neljälle naiselle annoin pakit, koska en kokenut mitään seksuaalista kiinnostusta heitä kohtaan.
Yhden naisen kanssa sitä seksuaalista kipinää oli todellakin enemmän kuin riittävästi, mutta hän oli perinteinen jännänainen (tatutointeja, värjätyt hiukset, seksuaalisesti hyvin avaramielinen, flirtti ja ekstrovertti luonne), ja tiedän kokemuksesta että en ole hyvä vastinpari tuon tyyppisille naisille parisuhdemielessä.
M40
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Valitettavasti deittimarkkinoilla näkyy että yh:t ei halua deittailla toista yh:ta. Mistähän johtuu hmmm?
Sen sijaan yritetään havitella deittimarkkinoiden kruununjalokiviä eli velamiehiä/-naisia, ja toivotaan että he muuttaisivat mielensä ja haluavat alkaa bonuslapsen vanhemmaksi..... miksi kukaan suostuisi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti deittimarkkinoilla näkyy että yh:t ei halua deittailla toista yh:ta. Mistähän johtuu hmmm?
Sen sijaan yritetään havitella deittimarkkinoiden kruununjalokiviä eli velamiehiä/-naisia, ja toivotaan että he muuttaisivat mielensä ja haluavat alkaa bonuslapsen vanhemmaksi..... miksi kukaan suostuisi siihen?
Lapsettomalla on yleensä enemmän rahaa maksaa isompi osa yhteisistä kuluista, kun toisen rahat menee lapseen. Yleensä se lapsen vanhempi maksaa lapsen kulut, kuten toki kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on vapaana vain pohjajämät. Ja jos vapaana onkin joku hyvin koulutettu, hyvätuloinen, normaalipainoinen, liikuntaa harrastava vapaa mies, se haluaa nuoremman naisen
No miksi sinä itse et ole sitten kelvannut kumppaniksi niille hyville miehille? Pohjajämät sopii hyvin toisilleen, joten siitä vaan niitä alekoreja kaivelemaan, niin löydät vielä tasoisesi.
Ei naisen ole vaikeaa löytää miestä. Tavallisia miehiä on vaikka kuinka paljon. Älä ole nirso ja ota se kiltti kunnon mies. Ne komeat miehet pettää teitä naisia joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon helppo tapaus vaikka mulla lapsia onkin kaksin kappalein niin en ole niitä nähnyt 8 vuoteen kertaakaan, en edes valokuvista. Ex muutti jenkkeihin enkä edes tiedä missäpäin siellä asuvat tai osaavatko muksut edes suomen sanaakaan. Toisaalta en kelpuuta itselleni yh naista koska tiedän jo miten paskoja ne ovat.
Ai yh:t paskoja? Sulla on itselläsi lapsia etkä viitsi olla tekemisissä heidän kanssaan. En tähän hätään keksi mitään alhaisempaa.
Tämä. Lastensa hylkääjä on halveksittavin olento mitä löytyy. Yh kantaa vastuunsa.
Sori vaan, mutta sun lapsellinen mielipide ei ole mikään tosiasia. Sä et päätä muiden asioista varsinkaan tuntematta toisia.
Sä olet luuseri jota kukaan ei huoli joten et ole todellakaan pätevä sanomaan yhtään mitään.