Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä

Vierailija
18.06.2024 |

Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja. 

Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava  yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.

Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?

Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta eikö tuossa ole ristiriita? Vapaaehtoisesti lapseton joka kuitenkin haluaa lapsiperheen ympärilleen.

En ole itse vela, mutta eihän tuossa ristiriitaa sinänsä ole. Henkilö ei itse ole halunnut lapsia, mutta voi silti tykätä viettää aikaa muiden lasten kanssa. Yksi ystäväni on tällainen. Hänen kumppanillaan on lapsi, josta tämä ystäväni tykkää älyttömästi ja tykkää viettää aikaa sen lapsen kanssa. Omia lapsia hän ei vaan ole koskaan halunnut. Eihän vela tarkoita sitä, että inhoaisi lapsia - no, toki joku vela voi inhota, mutta joku vela voi olla hyvin lapsirakaskin. Yksilöitähän hekin ovat.

On eri asia viettää aikaa lasten kanssa kuin elää lasten kanssa. Moni vela pitää lapsista kunhan ne eivät ole liian iso osa omaa elämää. Kyläilyt, satunnaiset lapsenvahtimiset jne. on mukavia mutta jos pitäisi elää perhe-elämää on liikaa. Joku syy siihen on ettei halua lapsia.

Vierailija
102/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämäntyypisissä ketjuissa ydinongelma on se, että aloittaja saa jatkuvasti pakkeja, ja pyytää neuvoja miten menestyisi jatkossa paremmin. 

Tämä ketju on siitä aika uniikki, että tässä tapauksessa AP ei saa pakkeja, vaan hän itse vaan jostain oudosta syystä käy jatkuvasti treffeillä sellaisten miesten kanssa, joihin ei koe mitään vetoa. 

Eli tässä on pieni "twisti" verrattuna ns. normaaleihin miten löydän itselleni kumppanin -ketjuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että olet aina treffien jälkeen tuntenut että et halua tavata miestä uudestaan. Mitä sinä ajattelit että me voidaan tehdä sille asialle :D ?

Emme me vauvalaiset voi mitään taikasauvaa heiluttamalla saada sinua tykkäämään niistä sun treffikumppaneista 🤷

Ihan hyvä pointti, kyselin, että mitä te, jotka tässä olette onnistuneet, olette tehneet (vinkkejä) eli olisko se yksi vinkki sitten se, että koittais tavata vaikka toisen ja kolmannenkin kerran😊 AP

Oletko päätynyt treffeille vääränlaisten kanssa? Millaista miestä etsit ja millaisten kanssa olet mennyt treffeille? Itselläni kuuluu olennaisimpiin kriteereihin tietynlainen samanhenkisyys, ja tämä auttaa karsimaan jo paljon ihmisiä. Pyrin tapaamaan aika pian, mutta sen verran viest

No enpä tiedä tuosta. Mä halusin aina nopeasti treffeille. Miehet sitten epäilivät mua joko huijariksi (koska eihän naiset halua tavata näin nopeasti), epätoivoiseksi tai todella puutteessa olevaksi. Jos enää Tinderiin eksyn, niin aion viestitellä pidempään ja kysyä kaikilta miehiltä jälkikasvusta mikäli siitä ei ole biossa mitään mainintaa. Ikävä mennä treffeille ja kuulla siellä, että tyypillä onkin lapsia...

Vierailija
104/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tämäntyypisissä ketjuissa ydinongelma on se, että aloittaja saa jatkuvasti pakkeja, ja pyytää neuvoja miten menestyisi jatkossa paremmin. 

Tämä ketju on siitä aika uniikki, että tässä tapauksessa AP ei saa pakkeja, vaan hän itse vaan jostain oudosta syystä käy jatkuvasti treffeillä sellaisten miesten kanssa, joihin ei koe mitään vetoa. 

Eli tässä on pieni "twisti" verrattuna ns. normaaleihin miten löydän itselleni kumppanin -ketjuihin.

Ja siksi moni sotkee vastausten kanssa.

Vierailija
105/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?

Aika kapeakatseinen kommentti. Millä tavalla itse pystyt parantamaan kenenkään elämää jos ajatusmaailmasi on noin rajoittunut?

Mutta usko pois, on meitä nelikymppisiä jotka olemme upean miehen löytäneet vaikka lapsia onkin. 

Ei tarvitse pystyä parantamaan kenenkään elämää väkisin. Jos ajatusmaailma ei kohtaa ei kannata pakottaa. Vapaaehtoisesti lapseton voi parantaa toisen vapaaehtoisesti lapsettoman elämää jakamalla sen omien arvojensa mukaisesti.

Ei tietenkään, mutta ymmärräthän, että on myös vapaaehtoisesti lapsettomia jotka voivat tykätä laps

Arvelinkin, että tähän joku tarttuu. Oman kumppanini kohdalla esim tilanne on se, että hän ei ole tavannut sopivaa kumppania jonka kanssa tehdä lapsia nuorempana vaikka seurustelusuhteita on ollut. Omien lasten saaminen ei ole ollut niin tärkeää. Ei kuitenkaan nelikymppisenä halua enää omia biologisia lapsia, mutta viihtyy hyvin lapsiperhearjessa. 

Vierailija
106/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että olet aina treffien jälkeen tuntenut että et halua tavata miestä uudestaan. Mitä sinä ajattelit että me voidaan tehdä sille asialle :D ?

Emme me vauvalaiset voi mitään taikasauvaa heiluttamalla saada sinua tykkäämään niistä sun treffikumppaneista 🤷

Ihan hyvä pointti, kyselin, että mitä te, jotka tässä olette onnistuneet, olette tehneet (vinkkejä) eli olisko se yksi vinkki sitten se, että koittais tavata vaikka toisen ja kolmannenkin kerran😊 AP

Oletko päätynyt treffeille vääränlaisten kanssa? Millaista miestä etsit ja millaisten kanssa olet mennyt treffeille? Itselläni kuuluu olennaisimpiin kriteereihin tietynlainen samanhenkisyys, ja tämä auttaa karsimaan jo paljon ihmisiä. Pyrin tapaamaan aika pian, mutta sen verran viestittelen sitä ennen, että jonkin verran tulee karsi

Kiinnostaisi, kuinka viestitellessä varmistat, että kyseessä on samanhenkinen ihminen? Alatko heti juttelemaan syvällisiä, karsiaksesi epäsopivat pois? 

Minulle on erittäin tärkeää samankaltainen elämänkatsomus ja syvällisyys sekä elintyyli. Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan kuinka erottaa jyvät akanoista. 

Eri. 

Vierailija
107/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se tästä voidaan päätellä se, että päädyt aina treffeille sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sovellu sinulle. 

Koita tehdä sille asialle jotain.

Sama kuin valittaa siitä, että kaikki mieheni/naiseni ovat osoittautuneet väkivaltaisiksi tai haahuilijoiksi tai ihan miksi vain. Pitäisikö miettiä, voisiko valita toisenlaisia? Tai sitten olla yksin jos ei tunne vetoa muunlaisia kohtaan.

Ei ole yhtään sama asia. AP nimenomaan osaa karsia ne vääränlaiset eikä päädy suhteisiin näiden kanssa. Ja just oikeinhan hän tekeekin - jos kerran mies ei kiinnosta, ei pidäkään jatkaa.

AP ei ole omien sanojensa mukaan kertaakaan päätynyt treffeille s

Yh on aina alinta kastia. Tasoluokan häntäpäästä. Yhtä haluttava kuin tippuri.

Vierailija
108/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?

Aika kapeakatseinen kommentti. Millä tavalla itse pystyt parantamaan kenenkään elämää jos ajatusmaailmasi on noin rajoittunut?

Mutta usko pois, on meitä nelikymppisiä jotka olemme upean miehen löytäneet vaikka lapsia onkin. 

Ei tarvitse pystyä parantamaan kenenkään elämää väkisin. Jos ajatusmaailma ei kohtaa ei kannata pakottaa. Vapaaehtoisesti lapseton voi parantaa toisen vapaaehtoisesti lapsettoman elämää jakamalla sen omien arvojensa mukaisesti.

Ei tietenkään, mutta ymmärräthän, että on myös va

Arvelinkin, että tähän joku tarttuu. Oman kumppanini kohdalla esim tilanne on se, että hän ei ole tavannut sopivaa kumppania jonka kanssa tehdä lapsia nuorempana vaikka seurustelusuhteita on ollut. Omien lasten saaminen ei ole ollut niin tärkeää. Ei kuitenkaan nelikymppisenä halua enää omia biologisia lapsia, mutta viihtyy hyvin lapsiperhearjessa. 

Ei tuo kuulosta siltä, että hän olisi vapaaehtoisesti lapseton sillä tavalla millaisena se yleensä ymmärretään. Hän ei ole vain tavannut kumppania jonka kanssa voisi tehdä lapsia. Vela, niin kuin se yleensä ymmärretään, ei halua lapsia vaikka siihen olisi mahdollisuus. Onko keskustelu menossa väittelyksi erilaisten tulkintojen vuoksi?

Vierailija
109/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et aika monet miehet kaipaa jännitystä elämään jännanaisen kanssa, toki hänen pitää olla hyvännäköinen myös. 

Itse olen rauhallinen nainen jolla paljon kiinnostavia harrastuksia, mutta en esim. juo lainkaan ikinä enkä polta niin olen varmaan lähtökohtaisesti tylsä tai liian kiltti eli ei jaksa miehiä tällainen kiinnostaa. 

"Tylsä" ja kiltti kiva nainen on paras. Jännittävä draamailija ei kiinnosta.

M

Vierailija
110/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon helppo tapaus vaikka mulla lapsia onkin kaksin kappalein niin en ole niitä nähnyt 8 vuoteen kertaakaan, en edes valokuvista. Ex muutti jenkkeihin enkä edes tiedä missäpäin siellä asuvat tai osaavatko muksut edes suomen sanaakaan. Toisaalta en kelpuuta itselleni yh naista koska tiedän jo miten paskoja ne ovat.

Vierailija
111/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku alussa sanoikin, hänelle ei kelpaa tavis. Ap vaatii aina vähän jänskempää, vähän kimaltelevampaa, vähän parempaa.

Vierailija
112/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku alussa sanoikin, hänelle ei kelpaa tavis. Ap vaatii aina vähän jänskempää, vähän kimaltelevampaa, vähän parempaa.

Tuo on sinun tulkintasi. AP itse sanoo että hänelle kelpaisi taviskin. 

Itse en ota kantaa, en lähde spekuloimaan asialla.

Vierailija
113/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et aika monet miehet kaipaa jännitystä elämään jännanaisen kanssa, toki hänen pitää olla hyvännäköinen myös. 

Itse olen rauhallinen nainen jolla paljon kiinnostavia harrastuksia, mutta en esim. juo lainkaan ikinä enkä polta niin olen varmaan lähtökohtaisesti tylsä tai liian kiltti eli ei jaksa miehiä tällainen kiinnostaa. 

Joo, juovana pullukkana oli helpompi löytää seuraa kuin nyt hoikkana & raittiina. Sama ihminen kuitenkin olen, mutta miehet vierastaa, kun en voi lähteä yksille...

Et voi tavata kuin juoppoja? 🙄

Vierailija
114/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen omaavilla on se että he eivät etsi uudesta kumppanista rakkautta, koska he ovat jo löytäneet elämänsä rakkauden.

Vierailija
115/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä jo vinkkasikin, että kannattaa kiinnittää huomiota samanhenkisyyteen. Itse pidän etenkin raskaasta musiikista ja olen hieman kulttuurinörtti, ja on ollut aika helppoa seuloa esiin treffikumppaneita jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista.

Melkein kaikki treffit joilla olen elämäni aikana käynyt ovat olleet onnistuneita, sillä vaikkei olisi ollut romanttista kipinää, yhteinen kulttuuriharrastus on taannut sen että meillä on ollut mukavaa ja keskusteltavaa on riittänyt. Olen löytänyt myös seurustelukumppaneita ja nykyinen, jo vuosia kestänyt parisuhteenikin on löytynyt tinderistä. Olen nyt nelikymppinen.

En käytä juuri käytä alkoholia enkä tupakoi, mutta en ole kokenut itse että tämä olisi ollut miehille kynnyskysymys. Juon jotain alkoholitonta jos toinen ottaa kaljan, joten ihan hyvin voin lähteä yksille.

Tärkeää on että on ystävällinen ja kiinnostunut toisesta ihmisestä edes sen hetken kun tavataan, tuli siitä suhdetta tai ei. Edellyttäen siis että myös se vastapuoli käyttäytyy asiallisesti. Näin oma keskustelutaito ja kyky kohdata ihmisiä kehittyy eikä treffailu sitten enää jännitä tai ahdista ainakaan niin paljoa.

Vierailija
116/194 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, juovana pullukkana oli helpompi löytää seuraa kuin nyt hoikkana & raittiina. Sama ihminen kuitenkin olen, mutta miehet vierastaa, kun en voi lähteä yksille...

Et voi tavata kuin juoppoja? 🙄

Mieluusti tapaisin sporttisia ja raittiita, mutta harvoinpa sellaisia suomalaismiehiä tulee vastaan.

Vierailija
117/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten taso ei riitä sellaisiin, joita hän haluaisi ja ns. pakon edessä on tyytynyt joidenkin kanssa treffeille menemään.

Mikähän se taso mahtaa nalikymppisellä YH:lla olla?

Max 3-4

Vierailija
118/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin ensimmäinen pitkä suhteeni alkoi. Olin jo päättänyt sanoa, etten ole valmis tapailemaan, mutta lähdin kuitenkin toisille treffeille, kun olin jo luvannut. Meillä oli hirveän mukavaa. 

Erosimme sittemmin ja siitäkin on jo kymmenen vuotta, mutta välimme ovat yhä lämpimät. 

Vierailija
119/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saattanut mennä joku aloittajan viesti ohi, onko se jo selvinnyt että miten sä valitset ne joiden kanssa lähdet treffeille? 

Itselläni ei koskaan ollut mitään kriteerilistaa, mulla oli vain ajatus että haluan löytää rakkauden. Käytännössä mun "seula" oli vain se että kun juttu luistaa ja kuvat miellyttää mun silmää niin ilman muuta treffeille. Mun ongelma oli myös pitkään se että kukaan ei kuitenkaan sitten tuntunut miltään. Mä olen tehnyt siitä aloituksenkin tälle palstalle vuosia sitten.  Ajattelin että joku vika mun päässä, tietenkin. Olen nimittäin vuosien varrella tavannut paljon miehiä joissa ei ollut mitään vikaa. Hyviä ja mukavia tyyppejä joilla oli paperilla kaikki mitä ikinä olisin voinut keksiä miehestä haluta. Kukaan ei vaan kuitenkaan tuntunut miltään. Ennen kuin sitten lopulta vuosi sitten yhtäkkiä kohtasinkin miehen, joka tuntui ja tuntuu edelleen. 

Ehkä siis sinäkään et vain ole tavannut vielä oikeaa ihmistä. Ehkä me jotkut ollaan vain tällaisia ainutlaatuisen rakkauden etsijiä. 

Vierailija
120/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia "saaliita" on tinder täynnä. Nuorena ei kelpaa kukaan ja nyt luullaan, että vieläkin saa kenet tahansa. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi