En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä
Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja.
Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.
Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?
Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊
Kommentit (194)
Itse tinderöin noin vuoden ja löysin uuden miehen.
Vinkkini:
Lue ilmoituksista rivien välit. Jos joku vaikuttaa epäilyttävältä, melko varmasti onkin jotain vikaa. Kukaan ei ole täydellinen, joten hyväksy harmittomat viat.
Tapaile paljon, rennosti ja hyväntuulisesti. Ole reilu ja avoin kaikille (jolleivat käyttäydy huonosti).
Hyvä idea on haastaa miehiä peliseuraksi. Silloin treffit eivät mene hukkaan, vaikkei natsaisikaan.
Anna toiset treffit kunnolliselle tyypille, vaikkei tämä saisikaan sukkia pyörimään jaloissa.
Onhan tuossa aloituksessa muutama asia mitkä ei juuri kiinnostusta herätä. Vuosien sinkkuus ja hyvätuloisuuden esilletuominen.
ensimmäinen viittaa siihen että persettä on jaettu siellä ja täällä vai mik on vikana kun ei ole kellekään kelvannut. Naisen tulot ei voisi vähempää miestä kiinnostaa. Paitsi siinä vaiheessa negatiivisesti kun ne tuodaan jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?
Tuomalla sitä kuuluisaa sisältöä elämään lapsien kautta.
miksi kukaan mies (poislukien pedofiilit) olisi millään tasolla kiinnostunut toisen miehen lapsista ja haluaisi niiden elättäjäksi ja täyspäiväiseksi kuskiksi kouluun ja harrastuksiin.
Sarkasmitutkasi kaipaa viritystä. Lapsiperheiden vakiovastaus lapsettomille. Miten te saatte sisältöä elämäänne kun teillä ei ole lapsia.
Olin noin vuoden yhdessä yh äidin kanssa ja systemaattisesti kieltäydyin palvelemasta hänen lapsiaan koska hän nimenomaan suhteen
Deittaile autollisia äitejä.
Koska viimeksi tapasit miehen, joka oli sinusta edes alustavasti kiinnostava romanttisessa mielessä? Lähestyitkö tuolloin tätä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se tästä voidaan päätellä se, että päädyt aina treffeille sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sovellu sinulle.
Koita tehdä sille asialle jotain.
Sama kuin valittaa siitä, että kaikki mieheni/naiseni ovat osoittautuneet väkivaltaisiksi tai haahuilijoiksi tai ihan miksi vain. Pitäisikö miettiä, voisiko valita toisenlaisia? Tai sitten olla yksin jos ei tunne vetoa muunlaisia kohtaan.
Ei ole yhtään sama asia. AP nimenomaan osaa karsia ne vääränlaiset eikä päädy suhteisiin näiden kanssa. Ja just oikeinhan hän tekeekin - jos kerran mies ei kiinnosta, ei pidäkään jatkaa.
AP ei ole omien
Eihän tuo ole yhtään harvinaista että tehdään yhteisiä lapsia ja mennään naimisiinkin. Toista ei nähdä esineenä.
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi tapasit miehen, joka oli sinusta edes alustavasti kiinnostava romanttisessa mielessä? Lähestyitkö tuolloin tätä miestä?
Viime vuonna, tapailtiin muutama kuukausi, ihana mies, mutta vähän vielä kiinni edellisessä elämässä (tai sitten en ollut oikea hänelle), olisin itse voinut tapailla ja tutustua pidempään😊 Ehkä tästä vähän siipeeni saaneena siis myös AP
Jos joku mies on sinut hyvin kouluttanut niin siitähän on etua seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon helppo tapaus vaikka mulla lapsia onkin kaksin kappalein niin en ole niitä nähnyt 8 vuoteen kertaakaan, en edes valokuvista. Ex muutti jenkkeihin enkä edes tiedä missäpäin siellä asuvat tai osaavatko muksut edes suomen sanaakaan. Toisaalta en kelpuuta itselleni yh naista koska tiedän jo miten paskoja ne ovat.
Ai yh:t paskoja? Sulla on itselläsi lapsia etkä viitsi olla tekemisissä heidän kanssaan. En tähän hätään keksi mitään alhaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi, kuinka viestitellessä varmistat, että kyseessä on samanhenkinen ihminen? Alatko heti juttelemaan syvällisiä, karsiaksesi epäsopivat pois?
Minulle on erittäin tärkeää samankaltainen elämänkatsomus ja syvällisyys sekä elintyyli. Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan kuinka erottaa jyvät akanoista.
Eri.
Oman kokemukseni mukaan se, mitä asioita henkilö kertoo itsestään ja miten puhuu niistä, kertoo jo paljon. Ja elämäntyyliin ja elämänkatsomukseen liittyvistä asioista voi kysyä ihan suoraankin. En tietenkään voi 100% varmistaa, että henkilö on riittävän samanhenkinen, mutta kyllä se, kun ollaan juteltu kiinnostuksenkohteista ja elämästä yleensä, on antanut aika hyvin osviittaa tästä. Kyllä vähän syvällisemmistäkin aiheista voi kysyä ja jutella, ei tarvitse vain heittää hauskaa läppää tai jutella mitään "tulin just uimasta ja nyt menen syömään".
Mä olen 36v nainen ja olen ollut Tinderissä 2v 3kk ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Eli ei ole hyvin mennyt.
Yleensä kyse on kohtaanto-ongelmasta. Ne ketkä sinua kiinnostavat, kiinnostavat kaikkia muitakin. Ja näillä ketkä muitakin kiinnostavat on valinnanvaraa sen verran paljon, että näillä on 10 vuotta sinua nuorempiakin saatavilla. Yleensä annan neuvon etsiä 15 vuotta itseään vanhempaa miestä, niin mahdollisuudet saada sellainen mies kuin haluaa paranee huomattavasti.
Itse siirryin suosiolla nuorempiin miehiin, kun oman ikäiset ovat niin vaikeita. Tosi moni neljäkymppinen mies ei jaksa edes treffeille lähteä, kun ollaan niin jumiutuneita. Etsivät seuraa, mutta ei jakseta nähdä sitä vaivaa, että liikahdettaisiin sieltä kotisohvan pohjalta ihmisten ilmoille. Lisäksi on kaikenlaista kyynisyyttä, katkeruutta ja kaunaa exiä, naisia ja ylipäätään elämää kohtaan. Nyt seurustelen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja elämäniloa, kuten itsellänikin. N41.
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Eli ei ole hyvin mennyt.
!
Vierailija kirjoitti:
Nyt seurustelen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja elämäniloa, kuten itsellänikin. N41.
no ei se sun nykyinen toyboy varmaan ihan se penaalin terävin kynä ole. Hän ei vaan ole kelvannut kenellekään muulle.
Mulla vähän sama tilanne. Matcheja tulee, mutta vähän vähän on ollutsittem treffejä. Ei kai siinä auta kuin itse vaan ahkerasti kysyä, että nähdäänkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon helppo tapaus vaikka mulla lapsia onkin kaksin kappalein niin en ole niitä nähnyt 8 vuoteen kertaakaan, en edes valokuvista. Ex muutti jenkkeihin enkä edes tiedä missäpäin siellä asuvat tai osaavatko muksut edes suomen sanaakaan. Toisaalta en kelpuuta itselleni yh naista koska tiedän jo miten paskoja ne ovat.
Ai yh:t paskoja? Sulla on itselläsi lapsia etkä viitsi olla tekemisissä heidän kanssaan. En tähän hätään keksi mitään alhaisempaa.
Ja hän yhden naisen otannalla yleistää kaikki yh-naiset paskoiksi :D
Ja hän ITSE teki eksästään yh:n.
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Eli ei ole hyvin mennyt.
Saatujen pakkien osuus on yllättävän iso. Onko sulla mahdollisesti tinderissä kuvat, jotka ei vastaa todellisuutta? Yleensä miehet ovat valmiita ainakin kerran panemaan, jos tinder-treffeille saapuva nainen on kuviensa mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse siirryin suosiolla nuorempiin miehiin, kun oman ikäiset ovat niin vaikeita. Tosi moni neljäkymppinen mies ei jaksa edes treffeille lähteä, kun ollaan niin jumiutuneita. Etsivät seuraa, mutta ei jakseta nähdä sitä vaivaa, että liikahdettaisiin sieltä kotisohvan pohjalta ihmisten ilmoille. Lisäksi on kaikenlaista kyynisyyttä, katkeruutta ja kaunaa exiä, naisia ja ylipäätään elämää kohtaan. Nyt seurustelen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja elämäniloa, kuten itsellänikin. N41.
Itselleni tämäkään ei olisi ratkaisu, koska en saa nuoremman kanssa oikeantuntuista suhdedynamiikkaa. Siinä on aina se "vanhempi nainen -asetelma", joka on ihan erilainen juttu, mistä itse tykkään. Ei jotenkin tule seksiin itseäni kiihottavaa asetelmaa. Mutta kiva, että toimii joillain. Itselläni joku 5-6 vuotta ikäeroa suuntaansa on maksimi, en tykkää ikäerosuhteista.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei ole järkeä lukittua vaan samanikäisten etsintään. Itsekin nelikymppisenä miehenä olen huomannut, että mukavinta on reilusti itseäni nuorempien naisten kanssa.
Tässä vielä tää mun aloitus :D
https://www.vauva.fi/keskustelu/2449032/miksi_kukaan_ei_tunnu_miltaan