Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä

Vierailija
18.06.2024 |

Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja. 

Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava  yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.

Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?

Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊

Kommentit (194)

Vierailija
121/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on saattanut mennä joku aloittajan viesti ohi, onko se jo selvinnyt että miten sä valitset ne joiden kanssa lähdet treffeille? 

Itselläni ei koskaan ollut mitään kriteerilistaa, mulla oli vain ajatus että haluan löytää rakkauden. Käytännössä mun "seula" oli vain se että kun juttu luistaa ja kuvat miellyttää mun silmää niin ilman muuta treffeille. Mun ongelma oli myös pitkään se että kukaan ei kuitenkaan sitten tuntunut miltään. Mä olen tehnyt siitä aloituksenkin tälle palstalle vuosia sitten.  Ajattelin että joku vika mun päässä, tietenkin. Olen nimittäin vuosien varrella tavannut paljon miehiä joissa ei ollut mitään vikaa. Hyviä ja mukavia tyyppejä joilla oli paperilla kaikki mitä ikinä olisin voinut keksiä miehestä haluta. Kukaan ei vaan kuitenkaan tuntunut miltään. Ennen kuin sitten lopulta vuosi sitten yhtäkkiä kohtasinkin miehen, joka tuntui ja tuntuu edelleen. 

Ehkä siis sinäkään et vai

Tässä vielä tää mun aloitus :D

https://www.vauva.fi/keskustelu/2449032/miksi_kukaan_ei_tunnu_miltaan

Vierailija
122/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tinderöin noin vuoden ja löysin uuden miehen.

Vinkkini:

Lue ilmoituksista rivien välit. Jos joku vaikuttaa epäilyttävältä, melko varmasti onkin jotain vikaa. Kukaan ei ole täydellinen, joten hyväksy harmittomat viat.

Tapaile paljon, rennosti ja hyväntuulisesti. Ole reilu ja avoin kaikille (jolleivat käyttäydy huonosti).

Hyvä idea on haastaa miehiä peliseuraksi. Silloin treffit eivät mene hukkaan, vaikkei natsaisikaan.

Anna toiset treffit kunnolliselle tyypille, vaikkei tämä saisikaan sukkia pyörimään jaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa aloituksessa muutama asia mitkä ei juuri kiinnostusta herätä. Vuosien sinkkuus ja hyvätuloisuuden esilletuominen. 

ensimmäinen viittaa siihen että persettä on jaettu siellä ja täällä vai mik on vikana kun ei ole kellekään kelvannut. Naisen tulot ei voisi vähempää miestä kiinnostaa. Paitsi siinä vaiheessa negatiivisesti kun ne tuodaan jalustalle.

Vierailija
124/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?

Tuomalla sitä kuuluisaa sisältöä elämään lapsien kautta.

miksi kukaan mies (poislukien pedofiilit) olisi millään tasolla kiinnostunut toisen miehen lapsista ja haluaisi niiden elättäjäksi ja täyspäiväiseksi kuskiksi kouluun ja harrastuksiin.

Sarkasmitutkasi kaipaa viritystä. Lapsiperheiden vakiovastaus lapsettomille. Miten te saatte sisältöä elämäänne kun teillä ei ole lapsia.

Olin noin vuoden yhdessä yh äidin kanssa ja systemaattisesti kieltäydyin palvelemasta hänen lapsiaan koska hän nimenomaan suhteen

Deittaile autollisia äitejä.

Vierailija
125/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viimeksi tapasit miehen, joka oli sinusta edes alustavasti kiinnostava romanttisessa mielessä? Lähestyitkö tuolloin tätä miestä?

Vierailija
126/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se tästä voidaan päätellä se, että päädyt aina treffeille sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sovellu sinulle. 

Koita tehdä sille asialle jotain.

Sama kuin valittaa siitä, että kaikki mieheni/naiseni ovat osoittautuneet väkivaltaisiksi tai haahuilijoiksi tai ihan miksi vain. Pitäisikö miettiä, voisiko valita toisenlaisia? Tai sitten olla yksin jos ei tunne vetoa muunlaisia kohtaan.

Ei ole yhtään sama asia. AP nimenomaan osaa karsia ne vääränlaiset eikä päädy suhteisiin näiden kanssa. Ja just oikeinhan hän tekeekin - jos kerran mies ei kiinnosta, ei pidäkään jatkaa.

AP ei ole omien

Eihän tuo ole yhtään harvinaista että tehdään yhteisiä lapsia ja mennään naimisiinkin. Toista ei nähdä esineenä.

Vierailija
127/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska viimeksi tapasit miehen, joka oli sinusta edes alustavasti kiinnostava romanttisessa mielessä? Lähestyitkö tuolloin tätä miestä?

Viime vuonna, tapailtiin muutama kuukausi, ihana mies, mutta vähän vielä kiinni edellisessä elämässä (tai sitten en ollut oikea hänelle), olisin itse voinut tapailla ja tutustua pidempään😊 Ehkä tästä vähän siipeeni saaneena siis myös AP

Vierailija
128/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies on sinut hyvin kouluttanut niin siitähän on etua seuraavalle.

Vierailija
129/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon helppo tapaus vaikka mulla lapsia onkin kaksin kappalein niin en ole niitä nähnyt 8 vuoteen kertaakaan, en edes valokuvista. Ex muutti jenkkeihin enkä edes tiedä missäpäin siellä asuvat tai osaavatko muksut edes suomen sanaakaan. Toisaalta en kelpuuta itselleni yh naista koska tiedän jo miten paskoja ne ovat.

Ai yh:t paskoja? Sulla on itselläsi lapsia etkä viitsi olla tekemisissä heidän kanssaan. En tähän hätään keksi mitään alhaisempaa.

Vierailija
130/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi, kuinka viestitellessä varmistat, että kyseessä on samanhenkinen ihminen? Alatko heti juttelemaan syvällisiä, karsiaksesi epäsopivat pois? 

Minulle on erittäin tärkeää samankaltainen elämänkatsomus ja syvällisyys sekä elintyyli. Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan kuinka erottaa jyvät akanoista. 

Eri. 

Oman kokemukseni mukaan se, mitä asioita henkilö kertoo itsestään ja miten puhuu niistä, kertoo jo paljon. Ja elämäntyyliin ja elämänkatsomukseen liittyvistä asioista voi kysyä ihan suoraankin. En tietenkään voi 100% varmistaa, että henkilö on riittävän samanhenkinen, mutta kyllä se, kun ollaan juteltu kiinnostuksenkohteista ja elämästä yleensä, on antanut aika hyvin osviittaa tästä. Kyllä vähän syvällisemmistäkin aiheista voi kysyä ja jutella, ei tarvitse vain heittää hauskaa läppää tai jutella mitään "tulin just uimasta ja nyt menen syömään".

131/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 36v nainen ja olen ollut Tinderissä 2v 3kk ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Eli ei ole hyvin mennyt.

Vierailija
132/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyse on kohtaanto-ongelmasta. Ne ketkä sinua kiinnostavat, kiinnostavat kaikkia muitakin. Ja näillä ketkä muitakin kiinnostavat on valinnanvaraa sen verran paljon, että näillä on 10 vuotta sinua nuorempiakin saatavilla. Yleensä annan neuvon etsiä 15 vuotta itseään vanhempaa miestä, niin mahdollisuudet saada sellainen mies kuin haluaa paranee huomattavasti.

Vierailija
133/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin suosiolla nuorempiin miehiin, kun oman ikäiset ovat niin vaikeita. Tosi moni neljäkymppinen mies ei jaksa edes treffeille lähteä, kun ollaan niin jumiutuneita. Etsivät seuraa, mutta ei jakseta nähdä sitä vaivaa, että liikahdettaisiin sieltä kotisohvan pohjalta ihmisten ilmoille. Lisäksi on kaikenlaista kyynisyyttä, katkeruutta ja kaunaa exiä, naisia ja ylipäätään elämää kohtaan. Nyt seurustelen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja elämäniloa, kuten itsellänikin. N41. 

134/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Eli ei ole hyvin mennyt.

!

135/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt seurustelen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja elämäniloa, kuten itsellänikin. N41. 

no ei se sun nykyinen toyboy varmaan ihan se penaalin terävin kynä ole. Hän ei vaan ole kelvannut kenellekään muulle.

Vierailija
136/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Matcheja tulee, mutta vähän vähän on ollutsittem treffejä. Ei kai siinä auta kuin itse vaan ahkerasti kysyä, että nähdäänkö 

Vierailija
137/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon helppo tapaus vaikka mulla lapsia onkin kaksin kappalein niin en ole niitä nähnyt 8 vuoteen kertaakaan, en edes valokuvista. Ex muutti jenkkeihin enkä edes tiedä missäpäin siellä asuvat tai osaavatko muksut edes suomen sanaakaan. Toisaalta en kelpuuta itselleni yh naista koska tiedän jo miten paskoja ne ovat.

Ai yh:t paskoja? Sulla on itselläsi lapsia etkä viitsi olla tekemisissä heidän kanssaan. En tähän hätään keksi mitään alhaisempaa.

Ja hän yhden naisen otannalla yleistää kaikki yh-naiset paskoiksi :D

Ja hän ITSE teki eksästään yh:n.

Vierailija
138/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Eli ei ole hyvin mennyt.

Saatujen pakkien osuus on yllättävän iso. Onko sulla mahdollisesti tinderissä kuvat, jotka ei vastaa todellisuutta? Yleensä miehet ovat valmiita ainakin kerran panemaan, jos tinder-treffeille saapuva nainen on kuviensa mukainen.

Vierailija
139/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin suosiolla nuorempiin miehiin, kun oman ikäiset ovat niin vaikeita. Tosi moni neljäkymppinen mies ei jaksa edes treffeille lähteä, kun ollaan niin jumiutuneita. Etsivät seuraa, mutta ei jakseta nähdä sitä vaivaa, että liikahdettaisiin sieltä kotisohvan pohjalta ihmisten ilmoille. Lisäksi on kaikenlaista kyynisyyttä, katkeruutta ja kaunaa exiä, naisia ja ylipäätään elämää kohtaan. Nyt seurustelen 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jolla riittää virtaa ja elämäniloa, kuten itsellänikin. N41. 

Itselleni tämäkään ei olisi ratkaisu, koska en saa nuoremman kanssa oikeantuntuista suhdedynamiikkaa. Siinä on aina se "vanhempi nainen -asetelma", joka on ihan erilainen juttu, mistä itse tykkään. Ei jotenkin tule seksiin itseäni kiihottavaa asetelmaa. Mutta kiva, että toimii joillain. Itselläni joku 5-6 vuotta ikäeroa suuntaansa on maksimi, en tykkää ikäerosuhteista.

t. eri

Vierailija
140/194 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole järkeä lukittua vaan samanikäisten etsintään. Itsekin nelikymppisenä miehenä olen huomannut, että mukavinta on reilusti itseäni nuorempien naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan