En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä
Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja.
Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.
Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?
Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊
Kommentit (194)
No ainakin se tästä voidaan päätellä se, että päädyt aina treffeille sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sovellu sinulle.
Koita tehdä sille asialle jotain.
Ennen oli helpompaa. Lähiseudulla oli miehiä ja naisia suurinpiirtein yhtä monta. Lähes jokainen löysi omansa. Ei ollut tinderiä eikä liikaa valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Et halua tutustua niihin taviksiin vikka olet itse tavis. Tavoittelet sitä komeinta top 10 miestä ja sen takia et saa kumppania vaikka tavikset olisi ihan hyviä kumppaneita. Naisilla on se ongelma että haluavat ulkonäöltään täydellisen miehen ja usein mies onkin sitten pettäjä.Ei pidä kohdallani paikkaansa, pidän itseäni taviksena ja tavis kelpaa itselleni oikein hyvin. Mulle se oikea tavis. AP
sinä et olekaan tarjoamassa parisuhteeseen naista vaan pakettia, johon kuuluu pakollisena naisen lisäksi toisen miehen lapset. siinä on valtava ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49-vuotias mies, enkä todellakaan uhraa kahta ajatusta kenellekään naiselle, jolla on kotona asuvia lapsia, olivat nämä minkä ikäisiä hyvänsä. Omillaan olevat lapset on eri juttu, eli ne on ok.
Mites onko sulla omia lapsia?
Eri. Minulla on lapsia mutta ymmärrän kyllä tuon. Ei voi vaatia toista ottamaan elämäänsä myös lapseni. En myöskään halua pakottaa ketään siihen.
Ymmärrän, että lapsi on osa mun elämää, en ole vaatimassa ketään ottamaan häntä omaansa, jos tämä on deal breaker, niin sitten se mies ei ole oikea mulle, mutta ymmärrän. Mä elätän, kuskaan ja huolehdin oman lapseni hänen isänsä kanssa, siihen en uutta miestä tarvitse, hämmentävää, että tätä on vaikea ymmärtää. A
kyllä minä sen ymmärrän. uskominen on vaikeampaa. et taida itsekään tuohon uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Et halua tutustua niihin taviksiin vikka olet itse tavis. Tavoittelet sitä komeinta top 10 miestä ja sen takia et saa kumppania vaikka tavikset olisi ihan hyviä kumppaneita. Naisilla on se ongelma että haluavat ulkonäöltään täydellisen miehen ja usein mies onkin sitten pettäjä.Ei pidä kohdallani paikkaansa, pidän itseäni taviksena ja tavis kelpaa itselleni oikein hyvin. Mulle se oikea tavis. AP
sinä et olekaan tarjoamassa parisuhteeseen naista vaan pakettia, johon kuuluu pakollisena naisen lisäksi toisen miehen lapset. siinä on valtava ero.
Mihin nämä kommentit liittyy? Ei ap:n ongelma kai ollutkaan se, kiinnostuvatko miehet hänestä, vaan hänen ongelmansahan oli se, ettei HÄN ITSE kiinnostu niistä miehistä. Vaikka ap:lla olisi ihan erilainen elämäntilanne, niin tuskin ne miehet sen kiinnostavammiksi siitä muuttuisivat.
Itse olen 46 ja minulla on kaksi lasta. Vielä koskaan en ole saanut pakkeja lasten takia, ja toisaalta seuraa on löytynytkin hyvin. Ei lapset estä seuran löytämistä. Joillekin ne toki ovat este, mutta hyvin moni muukin asia voi olla este aina jollekin. Sellaista ihmistä ei olekaan, joka saa enet tahansa. Eikä siihen ole syytä pyrkiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?
Aika kapeakatseinen kommentti. Millä tavalla itse pystyt parantamaan kenenkään elämää jos ajatusmaailmasi on noin rajoittunut?
Mutta usko pois, on meitä nelikymppisiä jotka olemme upean miehen löytäneet vaikka lapsia onkin.
Ei tarvitse pystyä parantamaan kenenkään elämää väkisin. Jos ajatusmaailma ei kohtaa ei kannata pakottaa. Vapaaehtoisesti lapseton voi parantaa toisen vapaaehtoisesti lapsettoman elämää jakamalla sen omien arvojensa mukaisesti.
Miksi velojen pitää väkisin pyrkiä parantamaan jonkun elämää?
Suomalaisen naisen ei ole tarkoitus mielyttää yhtään ketään ja piste! Miksi pitää edes yrittää seurustella sehän sotii kaikkea vastaan.
Vierailija kirjoitti:
hyi olkoon. kuka haluaisi yh:n? nehän on todistetusti parisuhdekelvottomia. eivät kyenneet parisuhteeseen edes sen miehen kanssa, jonka kanssa valitsivat lisääntyä.
Ei niitä lapsia ole rakkaudesta tehty vaan lihan himosta. Yh ei osaa eikä kykene rakastamaan ketään. Miettikää hyvät miehet haluatteko oikeasti naisen joka ei kykene rakastamaan? Naisen jonka lapsetkin on tehty vain kännissä ja läpällä.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se tästä voidaan päätellä se, että päädyt aina treffeille sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sovellu sinulle.
Sama kuin valittaa siitä, että kaikki mieheni/naiseni ovat osoittautuneet väkivaltaisiksi tai haahuilijoiksi tai ihan miksi vain. Pitäisikö miettiä, voisiko valita toisenlaisia? Tai sitten olla yksin jos ei tunne vetoa muunlaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin valittaa siitä, että kaikki mieheni/naiseni ovat osoittautuneet väkivaltaisiksi tai haahuilijoiksi tai ihan miksi vain. Pitäisikö miettiä, voisiko valita toisenlaisia? Tai sitten olla yksin jos ei tunne vetoa muunlaisia kohtaan.
Ei ole yhtään sama asia. AP nimenomaan osaa karsia ne vääränlaiset eikä päädy suhteisiin näiden kanssa. Ja just oikeinhan hän tekeekin - jos kerran mies ei kiinnosta, ei pidäkään jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kapeakatseinen kommentti. Millä tavalla itse pystyt parantamaan kenenkään elämää jos ajatusmaailmasi on noin rajoittunut?
Mutta usko pois, on meitä nelikymppisiä jotka olemme upean miehen löytäneet vaikka lapsia onkin.
Ei tarvitse pystyä parantamaan kenenkään elämää väkisin. Jos ajatusmaailma ei kohtaa ei kannata pakottaa. Vapaaehtoisesti lapseton voi parantaa toisen vapaaehtoisesti lapsettoman elämää jakamalla sen omien arvojensa mukaisesti.
Miksi velojen pitää väkisin pyrkiä parantamaan jonkun elämää?
Suomalaisen naisen ei ole tarkoitus mielyttää yhtään ketään ja piste! Miksi pitää edes yri
Niinhän tuossa vastauksessa sanottiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta ymmärräthän, että on myös vapaaehtoisesti lapsettomia jotka voivat tykätä lapsiperhe-elämästä? Siksi on outoa sanoa, että yksikään yh ei voisi tuoda lapsettoman ihmisen elämään mitään lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään sama asia. AP nimenomaan osaa karsia ne vääränlaiset eikä päädy suhteisiin näiden kanssa. Ja just oikeinhan hän tekeekin - jos kerran mies ei kiinnosta, ei pidäkään jatkaa.
Sama asia se on jos tapaa vain miehiä joita ei halua tavata toista kertaa. Miksi hän valitsee juuri ne mitä valitsee? Joku yhtäläisyys heissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole omien sanojensa mukaan kertaakaan päätynyt treffeille sellaisen miehen kanssa, jonka haluaisi nähdä uudelleen. En tiedä sinusta, mutta minun mielestäni tuo kuulostaa nimenomaan täysin epäonnistuneelta treffikumppanien karsinnalta.
Luulisi että edes kerran olisi tullut vastaan mies jonka AP haluaisi tavata uudelleen. Mutta ei kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta ymmärräthän, että on myös vapaaehtoisesti lapsettomia jotka voivat tykätä lapsiperhe-elämästä? Siksi on outoa sanoa, että yksi
Ohis mutta eikö tuossa ole ristiriita? Vapaaehtoisesti lapseton joka kuitenkin haluaa lapsiperheen ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia se on jos tapaa vain miehiä joita ei halua tavata toista kertaa. Miksi hän valitsee juuri
No ei tuokaan ole sama asia. Eihän sitä itse voi tietää, mitä toisen ihmisen pään sisällä on. Jos mies ei halua tavata, silloin kyse on siitä, että itse ei ole sitä, mitä kyseinen mies on hakemassa. Siihen ei voi vaikuttaa, koska tuntemattoman kohdalla ei voi tällaisia ennustaa. Mutta siihen voi vaikuttaa, että opettelee tiedostamaan ja tunnistamaan, mitä ITSE hakee. Se on jo hyvä lähtökohta, että päätyy treffeille kiinnostavien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole omien sanojensa mukaan kertaakaan päätynyt treffeille sellaisen miehen kanssa, jonka haluaisi nähdä uudel
No onhan se sitä. Itse tuolla aiemmin juuri kyselin, että millaisista miehistä hän pitää ja osaako löytää oikeanlaiset treffeille - kun vaikuttaa, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole omien sanojensa mukaan kertaakaan päätynyt treffeille sellaisen miehen kanssa, jonka haluaisi nähdä uudelleen. En tiedä sinusta, mutta minun mielestäni tuo kuulostaa nimenomaan täysin epäonnistuneelta treffikumppanien karsinnalta.
Luulisi että edes kerran olisi tullut vastaan mies jonka AP haluaisi tavata uudelleen. Mutta ei kun ei.
Tai sitten taso ei riitä sellaisiin, joita hän haluaisi ja ns. pakon edessä on tyytynyt joidenkin kanssa treffeille menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta eikö tuossa ole ristiriita? Vapaaehtoisesti lapseton joka kuitenkin haluaa lapsiperheen ympärilleen.
En ole itse vela, mutta eihän tuossa ristiriitaa sinänsä ole. Henkilö ei itse ole halunnut lapsia, mutta voi silti tykätä viettää aikaa muiden lasten kanssa. Yksi ystäväni on tällainen. Hänen kumppanillaan on lapsi, josta tämä ystäväni tykkää älyttömästi ja tykkää viettää aikaa sen lapsen kanssa. Omia lapsia hän ei vaan ole koskaan halunnut. Eihän vela tarkoita sitä, että inhoaisi lapsia - no, toki joku vela voi inhota, mutta joku vela voi olla hyvin lapsirakaskin. Yksilöitähän hekin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuokaan ole sama asia. Eihän sitä itse voi tietää, mitä toisen ihmisen pään sisällä on. Jos mies ei halua tavata, silloin kyse on siitä, että itse ei ole sitä, mitä kyseinen mies on hakemassa. Siihen ei voi vaikuttaa, koska tuntemattoman kohdalla ei voi tällaisia ennustaa. Mutta siihen voi vaikuttaa, että opettelee tiedostamaan ja tunnistamaan, mitä ITSE hakee. Se on jo hyvä lähtökohta, että päätyy treffeille kiinnostavien kans
AP kertoi kyllä itse hylkäävänsä miehet. Silloin siihen voi vaikuttaa omilla valinnoillaan.
Sama asia se on jos tapaa vain miehiä joita ei ha
Matematiikkaa:
jos asut isossa cityssä, katso maaseudulta. Siellä voi olla kultakimpaleita.