En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä
Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja.
Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.
Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?
Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊
Kommentit (194)
Juna meni jo.
Sun kriteerit miehelle on liian korkeella ja miehet ei halua vanhoja eukkoja. Sun neuvottelutilanne mikä sulla oli parinvalintaan parikymppisenä ei vaan oo enäää sama. Ne miehet jota sinä kyttäät saa valita nuoremmista ja kauniimmista.
Sama vanha virsi. Millon tää menee jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et aika monet miehet kaipaa jännitystä elämään jännanaisen kanssa, toki hänen pitää olla hyvännäköinen myös.
Itse olen rauhallinen nainen jolla paljon kiinnostavia harrastuksia, mutta en esim. juo lainkaan ikinä enkä polta niin olen varmaan lähtökohtaisesti tylsä tai liian kiltti eli ei jaksa miehiä tällainen kiinnostaa.
Joo, juovana pullukkana oli helpompi löytää seuraa kuin nyt hoikkana & raittiina. Sama ihminen kuitenkin olen, mutta miehet vierastaa, kun en voi lähteä yksille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49-vuotias mies, enkä todellakaan uhraa kahta ajatusta kenellekään naiselle, jolla on kotona asuvia lapsia, olivat nämä minkä ikäisiä hyvänsä. Omillaan olevat lapset on eri juttu, eli ne on ok.
Mites onko sulla omia lapsia?
Eri. Minulla on lapsia mutta ymmärrän kyllä tuon. Ei voi vaatia toista ottamaan elämäänsä myös lapseni. En myöskään halua pakottaa ketään siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49-vuotias mies, enkä todellakaan uhraa kahta ajatusta kenellekään naiselle, jolla on kotona asuvia lapsia, olivat nämä minkä ikäisiä hyvänsä. Omillaan olevat lapset on eri juttu, eli ne on ok.
Mites onko sulla omia lapsia?
Mulla on ja ne menee sinun kakaroidesi edelle. Aina!
Vierailija kirjoitti:
No se on se lapsesi. Mieluummin valitaan lapseton
No eipä tää deittailu ole helppoa lapsettomanakaan. Mä kun en halua isukkia ja näin nelikymppisenä aika monella on lapsia.
Tarkoittaako hyvin koulutettu, että olet kuin koira? Olet alistuva ja seuraat johtajaa? Se voi olla syynä miksei kumppania löydy.
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo.
Sun kriteerit miehelle on liian korkeella ja miehet ei halua vanhoja eukkoja. Sun neuvottelutilanne mikä sulla oli parinvalintaan parikymppisenä ei vaan oo enäää sama. Ne miehet jota sinä kyttäät saa valita nuoremmista ja kauniimmista.
Sama vanha virsi. Millon tää menee jakeluun?
Okei, että yli nelikymppiset ei enää pariudu, en kyllä usko, kun tiedän moniakin pareja, ilman isoa ikäeroa😅
Nyt vaan tosiaan kyselin niiltä vinkkejä, jotka tässä on onnistuneet tässäkin iässä, tässähän on helposti vielä yli puolet elämää jäljellä
Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Et halua tutustua niihin taviksiin vikka olet itse tavis. Tavoittelet sitä komeinta top 10 miestä ja sen takia et saa kumppania vaikka tavikset olisi ihan hyviä kumppaneita. Naisilla on se ongelma että haluavat ulkonäöltään täydellisen miehen ja usein mies onkin sitten pettäjä.
Rekisteröitymisen jälkeen näkee kelle on lapset ok. https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega ja Suomen puoli: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=7cdf4d7a85fd08f89c6de7d…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et aika monet miehet kaipaa jännitystä elämään jännanaisen kanssa, toki hänen pitää olla hyvännäköinen myös.
Itse olen rauhallinen nainen jolla paljon kiinnostavia harrastuksia, mutta en esim. juo lainkaan ikinä enkä polta niin olen varmaan lähtökohtaisesti tylsä tai liian kiltti eli ei jaksa miehiä tällainen kiinnostaa.
Joo, juovana pullukkana oli helpompi löytää seuraa kuin nyt hoikkana & raittiina. Sama ihminen kuitenkin olen, mutta miehet vierastaa, kun en voi lähteä yksille...
Itse vähän kyllä vierastan ehdottomuutta. En todellakaan halua mitään juopottelijaa, mutta en absolutistiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako hyvin koulutettu, että olet kuin koira? Olet alistuva ja seuraat johtajaa? Se voi olla syynä miksei kumppania löydy.
Joo, just sitä tarkoitti!
No jokin sussa on vikana. Miten et osaa päätellä sitä itse? Kukaan sua tuntematon ei voi sitä sanoa, eli kannattaako nyt kysellä anonyyminä foorumilla. Voi olla turn-off että sulla on lapsi, no ehkä ei, jos miehelläkin on. Itse tykkään olla loppuelämän ihan yksin. Mitä pidempään olet sinkku, sitä vähemmän kaipaat toista elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?
Samaa olen pohtinut. Mulla on pakka kasassa. Mitä joku vuoroviikkoisä antaisi mun elämään. N40
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Et halua tutustua niihin taviksiin vikka olet itse tavis. Tavoittelet sitä komeinta top 10 miestä ja sen takia et saa kumppania vaikka tavikset olisi ihan hyviä kumppaneita. Naisilla on se ongelma että haluavat ulkonäöltään täydellisen miehen ja usein mies onkin sitten pettäjä.
Ei pidä kohdallani paikkaansa, pidän itseäni taviksena ja tavis kelpaa itselleni oikein hyvin. Mulle se oikea tavis. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?
Tuomalla sitä kuuluisaa sisältöä elämään lapsien kautta.
miksi kukaan mies (poislukien pedofiilit) olisi millään tasolla kiinnostunut toisen miehen lapsista ja haluaisi niiden elättäjäksi ja täyspäiväiseksi kuskiksi kouluun ja harrastuksiin.
Sarkasmitutkasi kaipaa viritystä. Lapsiperheiden vakiovastaus lapsettomille. Miten te saatte sisältöä elämäänne kun teillä ei ole lapsia.
Olin noin vuoden yhdessä yh äidin kanssa ja systemaattisesti kieltäydyin palvelemasta hänen lapsiaan koska hän nimenomaan suhteen alussa vannoi ja vakuutti ettei ole lapsilleen isää etsimässä vaan miestä itselleen ja hän ja lasten isät kyllä elättävät ja huolehtivat lapsista. Vaan eipä noita ukkoja koskaan näkynyt kun lapsia olisi pitänyt kuskata harrastuksiin ynnä muualle , enkä minäkään lähtenyt niitä heidän puolestaan kuskaamaan yhtään mihinkään. Vaikka nämä yh naiset aina valehtelevatkin miten hyviä heidän lastensa isät ovat ja miten hyvin he huolehtivat yhdessä lastensa tarpeista niin se on pelkkää myynti ja mainos puhetta. Suomeksi sanottuna pelkkää pskaa. Kyllä ne kersat aina lopulta tulevat miehen taakaksi ja kukaan Ei oikeasti halua olla mikään kuhnuri sekä aisuri ja hoitaa toisen miehen jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on hyvin epämielyttävät naiset (Naisten tehtävä ei ole mielyttää ketään. Asia on tehty jo harvinaisen selväksi.)
Naiset on miehille "lohdutuspalkintoja" ja suhteet lopahtaa herkästi ihan vaan siihen, ettei mies jaksa panostaa.
Oot jo lisääntynyt mitä säkin vielä miehellä teet, osta surinavehje.
Hyvin koulutettu tottelevainen nainen tekee mitä mies käskee.
Luulen, että palstan ulkopuolelta löytyy miehiä joille ei naisen lapset ole ylitsepääsemätön ongelma ja mahdollisesti heillä on myös omia lapsia.