Enpä päässytkään uimaan.
Ajattelin että lähden uimaan. Keräsin rohkeutta ja lähdin ajamaan rannalle. Ranta täynnä ihmisiä, joten lähdin pois. Menin hieman syrjäisemmälle rannalle kun ajattelin ettei siellä ole ketään. No, olihan sielläkin ihmisiä.
Enpä sitten päässytkään uimaan. Nyt istun autossa ja harmittelen etten päässyt uimaan kun vihdoin sain kerättyä rohkeutta mennä.
Mietin että lähdenkö yöllä yrittämään uudestaan. Harmi vaan et aamulla pitää herätä 5.30 ja lähteä töihin.
Eipä ole tää lihavan elämä kivaa. Joo, toki voisin laihduttaa mutta ei se varmaan tule ikinä onnistumaan.
Kommentit (45)
Jaa. Minä kävin justiinsa. Ei sinne pääsekuin menemällä. Autossa istuminen ei auta.
En pysty näyttäytymään muiden läsnäollessa uimapuvussa. Häpeä on liian suuri.
Ap
Puistatti oikein kun satuin menemään yhden Hgin suositun lapsiuimapaikan ohi, siis valtavasti porukkaa, mahtaa olla kun puoli kaupunkia lilluu samassa lammikossa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kävin justiinsa. Ei sinne pääsekuin menemällä. Autossa istuminen ei auta.
Kuten sanoin niin en pysty näyttäytymään puolialasti uimapuvussa muiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Asutko Helsingissä?
Mitä asuinpaikka tähän vaikuttaa?
Ap
Läskeille omat uimarannat, onhan koirillekin.
Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa ne muut rannalla olijat eikä heidän elopainonsa. Sinne vaan sekaan!
Mukavampihan se on olla vaan läski
No luulis että tuossa tilanteessa olis motivaatiota korjata ne omat elämäntavat jotka tähön tilanteeseen on johtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin niin en pysty näyttäytymään puolialasti uimapuvussa muiden nähden.
Kokeile lahkeellista uimapukua ja sellaista, jossa selkä ei ole avoin. Ehkä siinä olo ei tunnu yhtä alastomalta
Mene vaan!
Nyt on KESÄ.
Nauti. Nukut sitten huomenna töitten jälkeen päikkärit.
Jospa ensi kerralla katselet, että onko siellä muita lihavia. Jos on, sekaan vain. Ja onhan niitä.
Äh. Menet vaan.
Ei sun napas ole muitten keskipiste.
Yks ei kehdannut mennä uimaan, kun oli pyllyssä finni.
Ei sua jakseta kyylätä.
Mene.
Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia, osaan uida virallisten uimarantojen ulkopuolellakin
No täällä rannoilla on hyvinkin lihavia miehiä ja naisia, ja ihan rohkeasti seisoivat vedessä välittämättä katseista.
Itse olen ehkä heihin verrattuna laiha, mutta silti yritän olla huomaamaton. Ja käytän uimapukua jossa on helmaa, ettei reidet näkyisi.
Pyrin menemään aina vähän syrjempään ettei kukaan pällistelisi. Vaikka tuskin ketään kiinnostaa edes katsella minua. Ihmiset tuijottaa niitä jotka on lähes alastomia.
No, tekosyyt sulla ainskin on oivat.
Rantoja ja uimapaikka autoilevalle kyllä takuulla löytyy.
Ajattele vaikka niin, että et ole sen rannan päähenkilö. Ketään ei kiinnosta ulkomuotosi. Rannalla käy kaiken kokoisia ihmisiä.