Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontula: "kellään ei ole toimivaltaa yli kansainvälisten säädösten"

Vierailija
18.06.2024 |

Näin se menee

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys: miksi juuri vihervasemmisto korostaa kansainvälisiä sopimuksia oman maan lakien yli?

Vierailija
2/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys: miksi juuri vihervasemmisto korostaa kansainvälisiä sopimuksia oman maan lakien yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu totta. Esim. rajan yli ei tulla tosta vaan kävellen.

Vierailija
4/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tää se hullu joka yritti mennä aitojen läpi Gazaan

Vierailija
5/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden aivovammaisten apinoiden pääkopassa täytyy lillua jotain ydinjätettä. Ei voi käsittää.

Vierailija
6/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko laiton rajanylitys ihmisoikeus?

Eipä taida olla.

Vierailija
7/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysymys ole tyhmä. Kansainväliset sopimukset kun vaan sattuvat menemään kansallisen lainsäädännön, ja jopa perustuslain yli. Sitä täytyy näköjään jonkun korostaa, kun ei muuten mene jakeluun. Näin on asiat kaikissa niissä maissa, jotka on noita sopimuksia ratifioineet.

Jos väitteesi siitä, että vain vihervasemmisto korostaa tätä, pitää paikkansa, niin pitäisi kysyä, että miksi muut eivät sitten tiedä tätä? Onko vihervassareissa sitten enemmän oikeusoppineita, vai mistä johtunee? Itse olen aina kuvitellut, että juristeja ym. ketkuja on enemmän kokoomuksessa ja ruåtsalaisissa.

Vierailija
8/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Pers-pyyhkeet luulee elävänsä maailmassa yksin. 

Vierailija
9/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valtio voi itse päättää ketä se päästää maahansa. Mikään kansainvälinen sääntö tai sopimus ei tätä kyseenalaista tai kiellä.

Vierailija
10/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harhainen, ole hyvä ja poistu maailmasta. Heti!

Vierailija
11/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valtio voi itse päättää ketä se päästää maahansa. Mikään kansainvälinen sääntö tai sopimus ei tätä kyseenalaista tai kiellä.

Koska laiton rajanylitys ei ole ihmisoikeus, niin rajalain sijaan käyttäisin resurssit ihan kansainvälisen ja Suomen lain antamaan oikeuteen niittää laittomat rajanylittäjät konekiväärillä kuoliaaksi.

Vierailija
12/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska laiton rajanylitys ei ole ihmisoikeus, niin rajalain sijaan käyttäisin resurssit ihan kansainvälisen ja Suomen lain antamaan oikeuteen niittää laittomat rajanylittäjät konekiväärillä kuoliaaksi.

Ne tulee Venäjältä ja Venäjähän on vallannut monta tuhatta neliökilometria Ukrainaa ihan pelkkien kenttälapioiden kanssa.

Vierailija
13/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas palstan pakollinen persu-jankutus

Vierailija
14/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ja P-Korea voi halutessaan säätää kansainvälisen säädöksen ja meidän on ilmeisesti sitten pakko totella.

Toivottavati Puutin ei hoksaa tätä.

Vierailija
15/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysymys ole tyhmä. Kansainväliset sopimukset kun vaan sattuvat menemään kansallisen lainsäädännön, ja jopa perustuslain yli. Sitä täytyy näköjään jonkun korostaa, kun ei muuten mene jakeluun. Näin on asiat kaikissa niissä maissa, jotka on noita sopimuksia ratifioineet.

Jos väitteesi siitä, että vain vihervasemmisto korostaa tätä, pitää paikkansa, niin pitäisi kysyä, että miksi muut eivät sitten tiedä tätä? Onko vihervassareissa sitten enemmän oikeusoppineita, vai mistä johtunee? Itse olen aina kuvitellut, että juristeja ym. ketkuja on enemmän kokoomuksessa ja ruåtsalaisissa.

Eivät ne mene.

Vierailija
16/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valiokunnan äänestystulos 15-2 (ja nuo kaksi vastustajaa olivat juuri vihervassarit) kertonee kaiken

Vierailija
17/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsulat ja co 

ei välitä Suomesta 

Vierailija
18/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kansainväliset säädökset sitten joku Ukko Ylijumalan pilvien raosta antama ihmisen ulottumattomissa oleva luonnonlaki?

Vierailija
19/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarihuora Neuvostoliiton asialla jo yli sata vuotta.

Vierailija
20/89 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kansainväliset säädökset sitten joku Ukko Ylijumalan pilvien raosta antama ihmisen ulottumattomissa oleva luonnonlaki?

Vihervasemmistolle tuntuu näin olevan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan