Jotenkin ällöjä nuo ylitiukat housut
Kiusallista, kun joutuu altistumaan näiden käyttäjille. Ja turha sanoa, että ei ole pakko katsoa, kun julkisilla paikoilla ja esim. kaupassa on katsottava vähän ympärilleen, jotta ei törmää kehenkään.
Kommentit (13)
Housuhame, 7/8 pituus ! Tai ns.lepattavat housut.
SE , on se joka on nyt IN
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on kiinnittää miesten huomio ;)... Sit nämä naiset on vann silleen "no kun ne on niin mukavat jalassa, siksi käytän...."
No, kyllähän jumppatrikoot onkin aika mukavat jalassa...
Mikä collegehousuissa on vikana, jos haluaa pukeutua rennosti?
Vierailija kirjoitti:
Housuhame, 7/8 pituus ! Tai ns.lepattavat housut.
SE , on se joka on nyt IN
Tuollaiset väljät housut ovat todella mukavat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 10 vuotta muotia JÄLJESSÄ kulkevat BUBI-RUUSUT pukeutuvat legginseihin tai tiukkoihin housuihin.
Nyt pitää olla VÄLJÄÄ ja OHUTTA kangasta housut. Mieluiten housuhame tyyliset.
Joku käppänä tyhmä murmeli saattaa vielä kalsari- leggingsit vetää läski kunttuihinsa.
Ei muut.
Kyllä tuolla kuule teinit vetää pimppahuulet seitinohuissa legginseissä muljuen.
Ja sitten ei muka edes katsoa saisi...
Silloin kun olin teini, kaikilla oli vain 501 levikset ja farkkupaita.
Jäin paljosta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuvottavia nuo tiukkis-legginsit. Toivottavasti poistuu katukuvasta pian. Aatelkaapa jos miehet laittais tuollaiset jalkaan. Jorma pullottaisi seksipöksyissä.
Päivän hauskin kommentti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon nähny jopa sellaista pukeutumista että naisella on "toppi" joka on käytännössä vain tissiliivit, maha paljaana ja niin lyhyeksi leikatut farkkushortsit että perskannikat näkyy. Toinen oli kans tämmönen tissiliivi yläosa, minihame ja stringit oli vedetty ylös. Se oli kyllä varmaan maksullinen. Ei kukaan täysjärkinen noin pukeudu. Yök
"Niillä oli topit, jotka olivat vähän niin kuin rintsikat, mutta eivät sitten kuitenkaan ole rintsikat"
- Brandon Walsh, Beverly Hills 90210
Siis eikö nuo ole normaalit juoksuhousut?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä Tampereen keskustassa näkyy jumppatrikoissa kulkevia nuoria naisia päivittäin, niin noloa. Kaikkiko muka keskustorin kautta salille menossa/tulossa 😂 Perse paistaa läpi ohuesta kankaasta. Missä tyylitaju?
Mahtaako nuo vakoon imeytyneet tekokuituhousut edes olla hygieenisiä, varsinkaan näin kesällä hiotessa? Pahaa tekee.
Oletko varmasti ollut Tampereella? Ei minulla ainakaan pahaa tee, oikeastaan päinvastoin.
Mä pidän täällä mainitunlaisia ja linkattuja legginsejä, mutta puolipitkän tai midihameen alla. Olen mu s li minainen. Ja salilla pidän kans samanlaisia mut väljä minihame lisäksi.
Ekstraällöt on tällaiset marjapuuron väriset, jotka näyttää lähinnä joltain lihapuvulta.
https://www.zalando.fi/nike-performance-one-trikoot-smokey-mauve-n1241e…
Ap