Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaissairauden hoito ja asuinpaikkakunnan muutos

Vierailija
18.06.2024 |

Olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle, joka kuuluu eri sairaanhoitopiiriin kuin nykyinen asuinkunta. Minulla on käynnissä sairauden hoito, joka vaatii säännölliset labrat ja vähintäänkin hoitajan tsekkauksen tuloksista. Miten muuttaessa nämä sairaanhoitoon kuuluvat asiat siirtyvät uudelle paikkakunnalle? Olen yrittänyt etsiä tietoa tästä nyt molemmista eri sairaanhoitopiireistä ja ihan geneerisesti googlettamalla, mutta en vain löydä!

Seuraavaksi olisi labratestit tulossa näillä näkymin syksyllä, joiden perusteella lääkäri miettii miten hoitoani jatketaan ja milloin on taas uusi seurantakäynti. Samoihin aikoihin minun pitäisi kuitenkin muuttaa, mutta minulla ei ole vielä osoitetta siirretty uuteen kuntaan, niin en ole heidän sairaanhoidon asiakas enkä siis saa sieltä yksityiskohtaista palvelua näin etukäteen. Tuntuu ihan toivottomalta, sekä sairauden puolesta todennäköisesti olen uupunut, mutta myös sen takia että tämä muutto menee hankalaksi kun mistään ei neuvota! Hoitosuhde on nytkin ollut hankala, kun hoitajat ja lääkärit vaihtuu. Pelottaa etukäteen, jos tieto ei siirry hoitopaikkojen välillä ja lähetteet jää saamatta. Olisiko kellään kokemusta? Kiitos!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi