Miten jotkin voivat vaihtaa kumppania tuosta vain?
Siis että tyyliin kymmenen vuotta jonkin kanssa ja sitten taas uuteen erosta vasta esim. kaksi viikkoa? En tajua, tulee tunne ettei suhteissa osaa olla tosissaan koska jos ero tulee on exä korvattavissa milloin vain. En voi käsittää sitä ettei kehenkään kiinny niin paljoa että kumppanin vaihto on niin helppoa. Olen itse sen tyylinen ihminen että jos olen tosissani rakastunut toiseen en pysty rakastumaan enää uudelleen. Eli jos vaikka olisi yksi ihminen jolle annan koko sydämeni, se on hänen. Jos ero mahdollisesti tulee, en etsi enää uutta. En vain pysty siihen. Menneisyys on aina mukanani.
Kommentit (49)
Mitäs tuo ny on, muslimeilla voi olla yhtä aikaa 4 " vaimoa" 🙂. Meikä mannen pitää tyytyä yhteen. Pistä.
Kumppania vaihdetaan kun edellinen oli huono. Naisilla se menee niin että nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella ja sitten 6 kk päästä miehen luonne osoittautuu pettäjäksi joten nainen eroo ja ottaa seuraavan komean miehen. jos naiset kiinnittäis luonteeseen enemmän huomiota niin ei tarttis niitten pettäjien kanssa seurustella ja erota usein.
Ei nämä ihmiset kiinny. Kaikki ei koskaan.
Kaikilla ei ole oikeita ja aitoja tunteita. Kumppani pitää olla seksin takia ja joillakin jopa vain kuluja jakamassa. Itse kuulun siihen kastiin, että ensin pitää käsitellä edellinen ero ja sitten vasta valmis uuteen vakavaan parisuhteeseen.
Muistan kun jossain sisustuslehdessä esiteltiin jonkun lapsiperheen unelmakotia. Jutun lopussa oleva maininta sai karvat pystyy. Artikkeli on tehty vuosi sitten ja nykyään perheen äiti asuu uudessa unelmakodissa uuden perheen kanssa! Tosta noin vaan voi vaihtaa perhettä lennosta! Järjetöntä!
Tuollaisessa tilanteessa se tunne on sammunut jo kauan ennen eroa. Eropäätöstä on saattanut kypsytellä vuosikausia, jolloin kaikki siihen liittyvä henkinen työ on jo tehty. Ei ole enää mitään, mistä pitäisi päästä yli. Silloin eropäätös on helpotus. On kuin villi hevonen, joka pitkän talven jälkeen pääsee taas laitumelle.
Kumppani on käyttötavara siinä missä risainen kumpoari, kun se on käytettyloppuun se nakataan pois ja vaihtoon.