Minkälainen mies/nainen vie jalat altasi?
Kommentit (43)
Miehekäs, parrakas ja hauska. (eli oma mies :P)
Vierailija kirjoitti:
Silmälasipäinen älykkään olonen nainen jolla on treenatut pakarat.
Oho. Minulta löytyy nuo ominaisuudet ja ajattelin, ettei yhtäkään miestä kiinnosta näin kiltin näköinen nainen..
Vierailija kirjoitti:
Multa on kevään aikana viety jalat alta ihan täysin. Luultavasti ihastus on molemminpuolista, mutta edetään hitaasti. 40+ eronneita ollaan. Mies on keskimittainen, normaalipainoinen (väittää olevansa muutaman kilon ylipainoinen), vaatimaton, empaattinen, rauhallinen ja lapsilleen todella hyvä, erosta huolimatta osallistuva isä. Mies, joka laittaa läheistensä hyvinvoinnin itsensä edelle. Perustasolla hyvännäköinen mies, mutta toi luonne ja se hymy sekä silmät tekee hänestä ihan kuuminta hottia mun silmissä. Ei keuli tuloissa tai statuksessa, oikeastaan päin vastoin.
Hoitoon ->
m
Kaunis, hoikka, iloinen ja itsevarma
Vierailija kirjoitti:
Viisad
Viisas, rohkea, kohtuullinen ja oikeudenmukainen.
Puhutko minusta? Miten olen tänne päätynyt - olen joku Nobody enkä Somebody. Minä puolestani meinasin vastata että SINÄ!
Mua kiinnostaa vaan toisten asiat!
Parrakas, hauska ja huumorintajuinen sekä empaattinen, eläinrakas varsinkin.
"Jalat alta" viittaa neurologiseen reaktioon, joka liittyt naisilla akuuttiin kiihotustilaan - miehet eivät koe vastaavaa reaktiota alaraajoissa.
Vierailija kirjoitti:
"Jalat alta" viittaa neurologiseen reaktioon, joka liittyt naisilla akuuttiin kiihotustilaan - miehet eivät koe vastaavaa reaktiota alaraajoissa.
Tämän reaktion ansiosta nainen estyy ryntäilemästä ympäriinsä kuin kana, joten mies tavoittaa hänet helpommin.
Sellainen joka on rehellinen ja yhden kumppanin ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän reaktion ansiosta nainen estyy ryntäilemästä ympäriinsä kuin kana, joten mies tavoittaa hänet helpommin.
Eräänlainen halvausoire siis. Luonto on viisas! 😌
Ei enää toimi se jalat alta reaktio. Biologinen juttu, vaihdevuodet lähestyy, ei tule sellaisia tuntemuksia enää.
Ja minä pidän kyllä jalkani ihan itselläni, hymph
Painija tai jokin muu pyjamasankari.
Pieni, punatukkainen ja pisamainen!
Nainen joka on antavainen, ei turhia pihtaile.
Näin tänään unessa, kun otin nokoset päivällä, että tutustuin naiseen joka ei ollut just ihanne tyyppiäni vaan oikeastaan päinvastoin, koska oli normaalipainoista hieman laihempi ja lyhyt hiuksinen sekä vaalea. Rakastuin silti ja hullaannuin häneen täysin. Oli ihana tunne kun hän istui sylissäni ja keskustelimme syvällisiä samalla pidimme käsistä toisiamme kiinni hiplasimme toistemme sormia. Harmitti herätä rakkaudella täyttyneestä ihanasta unesta, mutta heräsin myös siihen, että kriteereistä voi joustaa ja löytää sen mitä etsii.
Sellaista ei kauheasti ole. Kaikista paljastuu vikoja ja puutteita aina lisää. Pitää tässä itseäkin aina kehittää lisää.