Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on selluliittia jopa nilkoissa?

Vierailija
10.06.2026 |

Mun koko kroppa on yhtä appelsiini-ihoa enkä käsitä miksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro mitat.

Vierailija
2/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namskis, kikulini kovettuu ajatuksesta :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libödeema

Vierailija
4/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä

Vierailija
5/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, mutta on näin 161-senttisellä naisella painoakin 110 kg. Jossain 100 kg jälkeen tuli nilkkoihinkin läskiä.

Vierailija
6/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko sä mitään liikuntaa?

Vierailija
7/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko sä mitään liikuntaa?

Kävelen kaikkialle, teen lihaskuntotreeniä painoilla useamman kerran viikossa ja liikkuvuusharjoituksia päivittäin, venyttelen ja putkirullailen. En tiedä onko tuo sitten "mitään".

Ap

Vierailija
8/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo, mutta on näin 161-senttisellä naisella painoakin 110 kg. Jossain 100 kg jälkeen tuli nilkkoihinkin läskiä.

Sitten täällä haukutaan kauniita hoikkia ja normaalipainoisia naisia jatkuvasti. Kokeilepas elää hyvänä ihmisenä ja katso mitä tapahtuu mutta muista että tie valoon saattaa olla pitkä ja kivikkoinen. Voimia itsesi kanssa.

Vierailija
9/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma. Luulin että oli perinnöllistä kun mummollani oli samanlaiset jalat. Rupesin sitten harrastamaan juoksua 25 km aamuin ja illoin ja kas kummaa selluliitti lähti. Siihen meni kyllä 7 vuotta, mutta nyt on normaalit jalat. 50 km se vaatii päivässä. Kaikilla ei ole helposti poistettavaa selluliittia.

Vierailija
10/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perinnöllinen juttu, eikä sille todellakaan voi mitään.  Lipödeema on oikea nimitys, ei libödeema.

Minulla on sama juttu, jo 12-vuotiaana ihmettelin epätasaista ihoani alavartalossa.  

Laihana pysytteleminen auttaa vähän, mutta valitettavasti tämän vaivan omaavat ihmiset ovat niitä, joille kiloja kertyy selvästi herkemmin kuin muille.  

Olen saanut tämän perintönä isäni suvun naisilta.  Näin tässä joku aika sitten miespuolisen serkkuni tyttärensä kanssa kun olivat täällä käymässä.  Tytär n. 15-vuotias ja oli huokaistava syvään.  Sama vartalonmalli ja samat selluliitit.  Toinen tyttäristään on ihan eri mallinen, eikä selluliitin häivääkään, tulee selvästi äitiinsä.  Näin se vaan kohtalo meille lahjojaan jakaa.

Nuorena hankasin ahkerasti ihoani sillä Helancyl-saippualla ja -kintaalla.  Ajoin pitkiä pyörälenkkejä, jumppasin jne.  Turhaa se kaikki oli tai mistäpä minä tiedän jos vaikka olisin ollut vielä muhkuraisempi ilman sitä.  En tiedä onko nykyään siihen jotain oikeasti tehoavaakin ainetta.  Minä luovutin jo ajat sitten.  Olen koittanut vain pitää itseni hoikkana, niin sitä ei niin selvästi huomaa.  Mutta kyllä tosiaan nuo selluliittiset nilkat ärsyttää.  En ole koskaan voinut käyttää pieniä balleriinakenkiä, koska ne näyttäisi naurettavilta paksujen nilkkojen kanssa.  On pidettävä sellaisia vahvapohjaisia kenkiä, jotka antaa sopivan vastapainon jalalle, ei näytä niin epäsuhtaiselta.

Nyt vanhempana en enää välitä.  Sain hyvän aviomiehen selluliiteista huolimatta ja kivoja ihmissuhteita muutenkin.  Mutta tsemppiä!  Ehkä joku jalkahoitaja tai kosmetologi voisi tietää jotain keinoja auttaa asiaa.

Vierailija
11/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lipödeemalle.

Vierailija
12/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena kävin aerobicissa ja ohjaajillaoli samat pukuhuoneet. Sillä kovakuntoisella ohjaajalla oli eniten selluliittiä, mitä ikinä olen nähnyt. 

Itse olen bmi 27 eikä selluliittiä. Jossain vaiheessa oli vähän, mutta se hävisi, kun puolitim hiilarit. Pyrin syömään hiilareita päivässä max 70.

Vierailija
13/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuorena kävin aerobicissa ja ohjaajillaoli samat pukuhuoneet. Sillä kovakuntoisella ohjaajalla oli eniten selluliittiä, mitä ikinä olen nähnyt. 

Itse olen bmi 27 eikä selluliittiä. Jossain vaiheessa oli vähän, mutta se hävisi, kun puolitim hiilarit. Pyrin syömään hiilareita päivässä max 70.

Kovakuntoinen ohjaaja oli varmaan vähärasvainen? Silloin se vähäinenkin selluliitti näkyy, kun rasva ei ole pehmentämässä näkymää.

Vierailija
14/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti

Vierailija
15/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksini on 20,6 (165cm/56kg) ja treenaan ja silti minulla on selluliittia perseessä ja reisissä. Olen ollut aina normaalipainoinen tai hoikka. Helposti myös nilkat turpoaa päivän aikana, eikä koskaan ole sellaiset tosi kapeat ja kauniit, vaikka jalkani eivät ole mitenkään paksut.

Selluliittia alkoi tulla jo 20v. iässä ja nyt olen 40.

Tämä on perinnöllistä ja häpeän selluliittiani, vaikka olen sitä treenillä saanut paremmaksi.

Onneksi mieheni rakastaa peppuani siltikin.

Vierailija
16/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
17/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rakastaa myös sinua eikä pelkkää peppua.

Vierailija
18/18 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti rakastaa myös sinua eikä pelkkää peppua.

No tottakai!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan