Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kovaääninen kantapäätamppaus normaalia elämisen ääntä?

Vierailija
17.06.2024 |

Klo 22 jälkeen.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Valitat isännöitsijälle tai vuokranantajalle. Mitä luultavammin jonkinlaisia seuraamuksia tosta tulee asukkaalle tai ainakin pitää varmistaa onko lattian eristykset tehty oikein. Kävelyn ei kuulu kuulua muihin asuntoihin eli jossakin on vikaa.

Ei tule omassa asunnossa kävelystä mitään seuraamuksia.

Tulee jos meluhaittaa esiintyy öisin. Jos eristykset on tehty väärin niin koko asunto voidaan ottaa haltuun. Ap voi olla yhteydessä myös terveysviranomaisiin. Tuo meluhaitta voi nimittäin aiheuttaa myös terveydellisiä ongelmia.

Aina klo 23.30 alkaa raivokas kävely, sen lisäksi tietysti tömistellään pitkin päivää.

Ap

Vierailija
62/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Toi et noin kävellään on suurta itsrkkyyttä. Aina voi joustaa, olla huomaavainen.

Jos mulla ois kantapääkävely niin olisin tietoinen siitä ja kävelisin hiljaa.

Toi et kävellään noin on luonnollinen ja terveellisin tapa liikkua ihmiselle. Ihminen on kanta-astuja

Jos sinulla ei ole kantapääkävelyå et edusta ihmislajia tai et pysty kävelemään😅

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kanta-astuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varoitin 3 kertaa yläkerran töms töms juntti poikaa ei mennyt perille sit paloi pinna otin pampun mukaan  kyllä tehos ei muka ollut tajunnut lattia äänien kuulumista. missä lie maa montussa kasvanut mustialan opiskelija.

Sitten heräsit voimafantasiastasi ja tajusit ettet sinä reppana uskalla tehdä mitään muuta kuin mennä nettiin uhoamaan😅😂🤣

Vierailija
64/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varoitin 3 kertaa yläkerran töms töms juntti poikaa ei mennyt perille sit paloi pinna otin pampun mukaan  kyllä tehos ei muka ollut tajunnut lattia äänien kuulumista. missä lie maa montussa kasvanut mustialan opiskelija.

Ai se olit sinä joka luikki karkuun dildo kourassa kun avasin oven😁

Vierailija
65/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös asuu kantapäiden paukuttelija yläpuolella. Kunnon jyske kuuluu ja tämä ihminen ravaa pitkin asuntoa eestaas päivät ja yöt. 

Joo, ihminen on edelleen kanta-astuja, mutta omaa askellustaan voi pehmentää niin, ettei se kantapää pamahda lattiaan ihmisen koko painolla.

Vierailija
66/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin äsken itkemään, kun oon koko illan kuunnellut tömistelyä. On todella stressaavaa.

Ap

Muuta pois. Ei mölyapinoista valitettavasti muuten pääse eroon, eikä todellakaan kannata kiduttaa itseään sellaisen naapurina.

Vierailija
67/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, on sallittua kävellä raskaasti kantapää tömähtäen. Joillekin se on vain luontaista ja ainoa tapa liikkua. Tiedän siitä, että itse kävelen hipihiljaa (useiden vuosien balettiharrastus taustalla, ja siinä lajissa pitää pystyä hypytkin tekemään niin, että alastulo ei aiheuta ääntä). Mutta mun lapset! En ole saanut menemään perille, että älä jyskytä (tai vaihtoehtoisesti laahaa) jalkojasi kun kävelet. Asumme omakotitalossa, joten sinänsä tämä ei nyt haittaa. Mutta kun menemme vaikka hotelliin, pitää joka kerta huomauttaa, että alapuolella on muita ihmisiä, nyt vähän rotia tuohon jynttäämiseen.

Vierailija
68/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasujilla pitäisi olla pakollinen sipsutuskävelykortti. Kortti suoritetaan virallisella sipsutuskävelykurssilla, eikä kerrostaloon saa muuttaa, jollei ole suorittanut korttia.

Vierailija
69/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman alko kiinnostamaan että mitä sä sillä pampulla teit, et kai vaan kirnunnu poikaa perssiisseen. Siinä voi käydä niin että poika pääsee pampun makuun eli huomenna jytisee taas. 

Vierailija
70/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran höyhenellä kumoon työnnettävä 80 vee mummeli on kanta-astuja TÖMPS TÖMPS TÖMPS. Meluongelma liittyy enemmänkin lattian rakenteeseen eli ylöspäin irralleen kuivunut parketti joka kopsahtaa allaan olevan riittämättömään tai kovettuneeseen vaimennusmateriaaliin.

Vierailija
71/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valitettavasti tällainen kantapääastuja :D Oman kävelytyylin muuttaminen ei tosin ole niin helppoa kuin täällä sanotaan - yritin yhden naapurin huomauttamisen jälkeen opetella kotona kävelemään enemmän päkiöillä ja sen seurauksena sain ihan järkyttävän kivuliaan penikkataudin toiseen sääreen eli sääri tulehtui. Sen jälkeen opin ottaa rennommin ja suosin esim. villasukkien käyttöä tai muuten hiljaisempaa tepastelua illas-aikaan ja yöllä.

Vierailija
72/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös asuu kantapäiden paukuttelija yläpuolella. Kunnon jyske kuuluu ja tämä ihminen ravaa pitkin asuntoa eestaas päivät ja yöt. 

Joo, ihminen on edelleen kanta-astuja, mutta omaa askellustaan voi pehmentää niin, ettei se kantapää pamahda lattiaan ihmisen koko painolla.

Joo tai sitten voi muutta pois kerrostalosta ettei muiden tarvitse hiippailla omassa kodissaan sinun ongelmiesi takia.

Vierailija
73/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kanta-astujalle ok

EI kai siellä yksin muinaiseläin asu?

Vierailija
74/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen valitettavasti tällainen kantapääastuja :D Oman kävelytyylin muuttaminen ei tosin ole niin helppoa kuin täällä sanotaan - yritin yhden naapurin huomauttamisen jälkeen opetella kotona kävelemään enemmän päkiöillä ja sen seurauksena sain ihan järkyttävän kivuliaan penikkataudin toiseen sääreen eli sääri tulehtui. Sen jälkeen opin ottaa rennommin ja suosin esim. villasukkien käyttöä tai muuten hiljaisempaa tepastelua illas-aikaan ja yöllä.

Riittää kun kävelee vähän hitaammin ja vähemmän tarmokkaasti, ei tarvitse sipsutella.

Vierailija
75/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää. Kirjallinen valitus isännöitsijälle, taloyhtiön hallitukselle ja asukkaalle jokaisesta tamppauskerrasta kunnes tamppo saa häädön tai muuttaa pois.

Vierailija
76/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NE pirijonkat on tollasia. Ravaavat eestaas 24-48 tuntia nukkumatta helposti putkeen.

Vierailija
77/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tai sitten voi muutta pois kerrostalosta ettei muiden tarvitse hiippailla omassa kodissaan sinun ongelmiesi takia.

Tai sitten kantapäiden paukuttelijat voisivat opetella sen pehmeämmän tyylin, edelleen kantapää edellä (ei päkiä edellä, se ei ole luonnollinen liikerata meidän jaloille) tai sitten pitää jonkinlaisia sisätöppösiä missä on pehmeä pohja. Katsos, voi ajatella muidenkin kotirauhaa.

Vierailija
78/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire sitä kantapää-ääntä aiheuttaa. Yritetään liikkua nopeammin, pitemmillä askelilla, kuin olisi normaali askelen pituus.

Vierailija
79/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kanta-astujalle ok

EI kai siellä yksin muinaiseläin asu?

Homo sapiens sapiens lajin muinaiseläin? Minö ainakin asun yksin niin miksei hänkin?

Vierailija
80/97 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kantapäiden paukuttelijat voisivat opetella sen pehmeämmän tyylin, edelleen kantapää edellä (ei päkiä edellä, se ei ole luonnollinen liikerata meidän jaloille) tai sitten pitää jonkinlaisia sisätöppösiä missä on pehmeä pohja. Katsos, voi ajatella muidenkin kotirauhaa.

Onko hän käynyt vaatimassa sinua muuttamaan liikkumis ym tapojasi? Valittajat voivat myös opetella käyttämään kuulosuojaimia tai asentaa ännieritystä kattoonsa.

Katsos voi ajatella muitakin eikä vain mitä minä haluan ja mitä muiden pitää muuttaa minun takia.