Yksinäiset on nirsoja, oletteko yksinäiset sitä ajatelleet?
Ehkä oletkin nirso että et halua lähellesi ketään etkä halua tutustua kuin niihin parhaimpiin ihmisiin joilla menee hyvin ja jotka on kauniita, komeita ja varakkaita?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kykenen siivoamaan ja tekemään omat ruokani, mihin tarvitsen naista? Paitsi jos victorias secret malli tietenkin.
Ja just tän takia naiset on mieluummin sinkkuja kuin huonojen miesten kanssa. Arvostuksen ja kunnioituksen puute. Miehet ei hae kumppania ja rakkautta, vaan kotiapulaista ja seksiorjaa. Hyviäkin miehiä on, mutta rimahan tietenkin nousee, että saa väistettyä nämä huonot.
Juurihan mies sanoi että kykenee tekemään kotityöt itse. Ei tuo tarvitse mitään kotiapulaista.
Nimenomaan. Jos et näe naisessa muuta arvoa, kuin kotiapulaisen, mihinpä sitä naista sitten tarvitset?
Osaan mäkin vaihtaa renkaat autoon ihan itse, en tarvitse siihen miestä. Mutta elämänkumppani olisi siltikin kiva asia. Pärjään yksin, mutta haluai
Ei voimaantunut nainen ole koskaan tarvinnut miestä.
Vierailija kirjoitti:
AP, puhutko ystävyys- vai parisuhteista? Parisuhdetta ei kannata muodostaa väärän henkilön kanssa, ja toki on parempi olla sinkkuna kuin yhteensopimattoman kumppanin kanssa parisuhteessa.
Sitten on nämä ystävyyssuhteet. Olen koko aikuisikäni ollut ystävällinen, hyvä kuuntelemaan ja avoin, minkä vuoksi monet sellaiset, joiden kanssa harva haluaa ystävystyä, tarkertuvat minuun ja yrittävät ystävystyä kanssani. He siis pyrkivät läheisiksi ystäviksini. Sellaisiksi, että soittelisimme toisillemme useita kertoja viikossa, kyläilisimme jatkuvasti toistemme luona, auttaisimme toisiamme vaikkapa muutossa yms.
Usein en ole kokenut, että minulla on ollut kovinkaan paljon yhteistä kyseisten henkilöiden kanssa enkä ole siksi voinut alkaa läheiseksi ystäväksi heidän kanssaan. Olen kuitenkin ollut aidosti pahoillani heidän puolestaan, koska he ovat valittaneet yksinäisyyttä ja ystävien puutetta. Siksi olenkin yrittänyt auttaa näitä yksinä
Niin no, ethän sinäkään halua olla tuollaisten ystävä, joten miksi muiden pitäisi? Eiköhän useimmat ole sitten mieluummin vaikka yksin.
50% ihmisistä ei kykene elämään parisuhteessa. Ja suurimmalla osalla ihmisistä on niin kamala luonne ettei vaan kukaan halua elää heidän kanssa.
En edes mieti asiaa. Kokemuksesta tiedän, että olen kaikkein onnellisin yksin. En siis etsi mitään. En nirsoile. Haluan vain olla onnellinen.
Havaittu on, muutamilla oli kova kiire selittää, kai on aikasi pitkää ja yksin olo pahasta. Ehkä kannattaa kysyä ensin henkilöltä itseltään.
Ylisosiaalisetkin tarvitsevat joskus rauhaa.
Mies ja nainen ei sovi yhteen eikä ne halua seurustella joten syntyvyys laskee. Tai otetaan ulkomaalaisia suomeen , ne kyllä tekee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti valituskuori heräsi kun joku pitää teitä nirsoina vaikka itse valitatte yksinäisyyttä.
Se on ihan se ja sama minkälaisena "joku" yksittäinen nettipersoona minua pitää. Ratkaisevaa on, minkälaisena ne potentiaaliset ystävät minua pitävät. Minä valitin yksinäisyyttäni niin kauan kunnes tajusin mikä se vika minussa on. Minä olen joko narsisti tai autistinen, joten nyt kun homma on siltäosin selvä, olen vain opetellut elämään sen yksinäisyyteni kanssa.
Monilla narsisteilla ja autisteillakin on ystäviä.
Mahdollisesti, mutta ei minulla.
Vierailija kirjoitti:
Rimaa vaan alas niin löydätte kumppanin. Suomi naiset on kyllä maailman nirsoimpia. Suomessa asuu yli miljoona ihmistä yksin ja suurin osa varmaan sinkkuja joten kyllä ihmiset on nirsoja ja naiset ainakin on tosi nirsoja.
Jos muualla naiset löytää parin, ja Suomessa ei, niin tuleeko mieleen, että vika voikin olla miehissä?
Suomessa miehet äänestää persuja, mikä on ainakin minulle iso punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rimaa vaan alas niin löydätte kumppanin. Suomi naiset on kyllä maailman nirsoimpia. Suomessa asuu yli miljoona ihmistä yksin ja suurin osa varmaan sinkkuja joten kyllä ihmiset on nirsoja ja naiset ainakin on tosi nirsoja.
Jos muualla naiset löytää parin, ja Suomessa ei, niin tuleeko mieleen, että vika voikin olla miehissä?
Ja vasemmistoa äänestävä nainenko ei ole red flag?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vasemmistoa äänestävä nainenko ei ole red flag?
Varmasti on äärioikeistolle, mutta vastasinkin sille, jonka mielestä naiset on nirsoja.
Kyllä olen nirso ja sen vuoksi yksin sekä yksinäinen. Mietityttää, kun haluaisin pois nykyisestä piiristä, joka aiheuttaa yksinäisyyttä jo pelkällä olemassaolollaan. Vielä ei kuitenkaan oma ihmisyys riitä niihin parempiin. Terapiassa ollaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kykenen siivoamaan ja tekemään omat ruokani, mihin tarvitsen naista? Paitsi jos victorias secret malli tietenkin.
Ja just tän takia naiset on mieluummin sinkkuja kuin huonojen miesten kanssa. Arvostuksen ja kunnioituksen puute. Miehet ei hae kumppania ja rakkautta, vaan kotiapulaista ja seksiorjaa. Hyviäkin miehiä on, mutta rimahan tietenkin nousee, että saa väistettyä nämä huonot.
Surullista jos sinulta, tai naisilta ylipäätään puuttuu kyky arvostaa ja kunnioittaa miehiä. Meilläpäin sitä kutsutaan ylimielisyydeksi, ei nirsoiluksi.
Meillä päin sitä kutsutaan feminismiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttääkseni karun ja julman kohtalon olen pyrkinyt välttämään yyhhoo naisia joten en tiedä olenko varsinaisesti nirso vaiko varmanpäälle pelaaja? Fyysinen tai henkinenkään kuolema ei välttämättä ole se kohtalo jonka tieten tahtoen itselleni ennenaikaisesti haluaisin. Jos elämässä haluaa panostaa laatuun, eikä tyydy secondhand tuotteisiin ihmissuhteissaan niin onko silloin nirso vaiko laatutietoinen?
Olen huomannut että yh äitien kanssa on vaikeaa edes keskustella koska he tahtovat useimmiten olla samalla henkisellä tasolla kuin heidän oma elinympäristönsä jonka täyttää vain lapset.
Aijaa? Minulta ne on halunnut vain munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan mies sanoi että kykenee tekemään kotityöt itse. Ei tuo tarvitse mitään kotiapulaista.
Nimenomaan. Jos et näe naisessa muuta arvoa, kuin kotiapulaisen, mihinpä sitä naista sitten tarvitset?
Osaan mäkin vaihtaa renkaat autoon ihan itse, en tarvitse siihen miestä. Mutta elämänkumppani olis
Senkö takia ovat aina katkeria?
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen ei sovi yhteen eikä ne halua seurustella joten syntyvyys laskee. Tai otetaan ulkomaalaisia suomeen , ne kyllä tekee lapsia.
Kelpais!
-Matti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajatus mutta miksi sitten suomalainen mies on niin kysyttyä ulkomailla ja taas suomalainen nainen koetaan liian liberalistiseksi? Suomihan on maailman liberalistisin valtio. Missähän se vika voisi olla?...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajatus mutta miksi sitten suomalainen mies on niin kysyttyä ulkomailla ja taas suomalainen nainen koetaan liian liberalistiseksi? Suomihan on maailman liberalistisin valtio. Missähän se vika voisi olla?...
No ei taida olla tavallinen suomalainen mies olla ulkomailla sen kysytympi. Ehkä toki jossain Thaikuissa jos elättää vaimon ja sen suvun.
Nirsous lisää mahdollisuuksia, ettei tarvitse toista kertaa etsiä neulaa heinäsuovasta.
Minä haluan myös ihmisen joka on minulle sopiva ja minä hänelle. Liian moni tarjokkaista on ollut puheripulisia monologin pitäjiä jotka vain haluaa kuuntelijan itselleen. Ei kiitos. Vastavuoroinen keskustelutaito on yksi edellytys ja taito olla hiljaa seurassakin.
Olen nirso, ja syystä. 20 vuotta tuskallista parisuhdetta pistää kyllä varomaan jatkossa.