Yksinäiset on nirsoja, oletteko yksinäiset sitä ajatelleet?
Ehkä oletkin nirso että et halua lähellesi ketään etkä halua tutustua kuin niihin parhaimpiin ihmisiin joilla menee hyvin ja jotka on kauniita, komeita ja varakkaita?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kykenen siivoamaan ja tekemään omat ruokani, mihin tarvitsen naista? Paitsi jos victorias secret malli tietenkin.
Ja just tän takia naiset on mieluummin sinkkuja kuin huonojen miesten kanssa. Arvostuksen ja kunnioituksen puute. Miehet ei hae kumppania ja rakkautta, vaan kotiapulaista ja seksiorjaa. Hyviäkin miehiä on, mutta rimahan tietenkin nousee, että saa väistettyä nämä huonot.
Minulle kelpaa vain kaunis nainen. Miksi tyytyisin tavikseen olen kuitenkin aika hyvä saalis itse.
Höpö höpö. Minähän jakelen itseäni kaikille, mutta ei niitä sen enempi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti valituskuori heräsi kun joku pitää teitä nirsoina vaikka itse valitatte yksinäisyyttä.
Se on ihan se ja sama minkälaisena "joku" yksittäinen nettipersoona minua pitää. Ratkaisevaa on, minkälaisena ne potentiaaliset ystävät minua pitävät. Minä valitin yksinäisyyttäni niin kauan kunnes tajusin mikä se vika minussa on. Minä olen joko narsisti tai autistinen, joten nyt kun homma on siltäosin selvä, olen vain opetellut elämään sen yksinäisyyteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kykenen siivoamaan ja tekemään omat ruokani, mihin tarvitsen naista? Paitsi jos victorias secret malli tietenkin.
Ja just tän takia naiset on mieluummin sinkkuja kuin huonojen miesten kanssa. Arvostuksen ja kunnioituksen puute. Miehet ei hae kumppania ja rakkautta, vaan kotiapulaista ja seksiorjaa. Hyviäkin miehiä on, mutta rimahan tietenkin nousee, että saa väistettyä nämä huonot.
Juurihan mies sanoi että kykenee tekemään kotityöt itse. Ei tuo tarvitse mitään kotiapulaista.
Välttääkseni karun ja julman kohtalon olen pyrkinyt välttämään yyhhoo naisia joten en tiedä olenko varsinaisesti nirso vaiko varmanpäälle pelaaja? Fyysinen tai henkinenkään kuolema ei välttämättä ole se kohtalo jonka tieten tahtoen itselleni ennenaikaisesti haluaisin. Jos elämässä haluaa panostaa laatuun, eikä tyydy secondhand tuotteisiin ihmissuhteissaan niin onko silloin nirso vaiko laatutietoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan mies sanoi että kykenee tekemään kotityöt itse. Ei tuo tarvitse mitään kotiapulaista.
Hän silti yhdisti naiset siivoamiseen ja ruoanlaittoon, vaikka itse kykeneekin noita asioita tekemään, kuten aikuisen miehen kuuluukin.
En halua tutustua myöskääb niihin "parhaimpiin" ihmisiin joilla menee hyvin ja jotka on kauniita, komeita ja varakkaita.
Joillakin voi johtua tuosta syystä. Ei kaikilla.
Ap taisi tehdä yksinäisiä syyllistävän aloituksen jo aamulla.
Se taitaa olla yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos sinulta, tai naisilta ylipäätään puuttuu kyky arvostaa ja kunnioittaa miehiä. Meilläpäin sitä kutsutaan ylimielisyydeksi, ei nirsoiluksi.
Rimaa vaan alas niin löydätte kumppanin. Suomi naiset on kyllä maailman nirsoimpia. Suomessa asuu yli miljoona ihmistä yksin ja suurin osa varmaan sinkkuja joten kyllä ihmiset on nirsoja ja naiset ainakin on tosi nirsoja.
Mulla on kavereita kaikenlaisia, mutta siihen circle of trustiin oon kyllä todella, todella nirso päästämään ketään. Eli henkisesti olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti valituskuori heräsi kun joku pitää teitä nirsoina vaikka itse valitatte yksinäisyyttä.
Se on ihan se ja sama minkälaisena "joku" yksittäinen nettipersoona minua pitää. Ratkaisevaa on, minkälaisena ne potentiaaliset ystävät minua pitävät. Minä valitin yksinäisyyttäni niin kauan kunnes tajusin mikä se vika minussa on. Minä olen joko narsisti tai autistinen, joten nyt kun homma on siltäosin selvä, olen vain opetellut elämään sen yksinäisyyteni kanssa.
Monilla narsisteilla ja autisteillakin on ystäviä.
AP, puhutko ystävyys- vai parisuhteista? Parisuhdetta ei kannata muodostaa väärän henkilön kanssa, ja toki on parempi olla sinkkuna kuin yhteensopimattoman kumppanin kanssa parisuhteessa.
Sitten on nämä ystävyyssuhteet. Olen koko aikuisikäni ollut ystävällinen, hyvä kuuntelemaan ja avoin, minkä vuoksi monet sellaiset, joiden kanssa harva haluaa ystävystyä, tarkertuvat minuun ja yrittävät ystävystyä kanssani. He siis pyrkivät läheisiksi ystäviksini. Sellaisiksi, että soittelisimme toisillemme useita kertoja viikossa, kyläilisimme jatkuvasti toistemme luona, auttaisimme toisiamme vaikkapa muutossa yms.
Usein en ole kokenut, että minulla on ollut kovinkaan paljon yhteistä kyseisten henkilöiden kanssa enkä ole siksi voinut alkaa läheiseksi ystäväksi heidän kanssaan. Olen kuitenkin ollut aidosti pahoillani heidän puolestaan, koska he ovat valittaneet yksinäisyyttä ja ystävien puutetta. Siksi olenkin yrittänyt auttaa näitä yksinäisiä ja tutustuttaa heidät toisiinsa, jotta he voisivat ystävystyä keskenään.
Heitä ei kuitenkaan ole juuripa koskaan kiinnostanut ystävystyä muiden yksinäisten kanssa vaan he ovat halunneet ystävystyä juuri minun kanssani (tai jonkun kaltaiseni kanssa, joka on avoin, sosiaalinen ja ystävällinen ja joilla on jo paljon ystäviä). Heitä ei ole kiinnostanut tutustua kaltaisiinsa, jotka ovat hiljaisia ja vakavia, joiden on vaikea tutustua ihmisiin tai jotka ovat jatkuvasti negatiivisia ja tykkäävät puhua vain omista asioistaan.
Jotkut ystäviä vailla olevat ovat siis taatusti nirsoja! Olen kuitenkin varma, ettei tämä koske kaikkia. Jotkut yksinäiset omaavat varmasti hyvät sosiaaliset taidot mutta ovat vaikkapa muuttaneet uudelle paikkakunnalle, jossa on vaikea ystävystyä paikallisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä, sä puhut potaskaa sinkuista. Mä olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Välttääkseni karun ja julman kohtalon olen pyrkinyt välttämään yyhhoo naisia joten en tiedä olenko varsinaisesti nirso vaiko varmanpäälle pelaaja? Fyysinen tai henkinenkään kuolema ei välttämättä ole se kohtalo jonka tieten tahtoen itselleni ennenaikaisesti haluaisin. Jos elämässä haluaa panostaa laatuun, eikä tyydy secondhand tuotteisiin ihmissuhteissaan niin onko silloin nirso vaiko laatutietoinen?
Olen huomannut että yh äitien kanssa on vaikeaa edes keskustella koska he tahtovat useimmiten olla samalla henkisellä tasolla kuin heidän oma elinympäristönsä jonka täyttää vain lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Jos et näe naisessa muuta arvoa, kuin kotiapulaisen, mihinpä sitä naista sitten tarvitset?
Osaan mäkin vaihtaa renkaat autoon ihan itse, en tarvitse siihen miestä. Mutta elämänkumppani olisi siltikin kiva asia. Pärjään yksin, mutta haluaisin elämältä muutakin kuin pärjäämistä.
Äidit ja isät vasta nirsoja ovatkin, me lapsettomat emme kelpaa mihinkään muuhun seuraksi kuin syntymäpäivinä lahjantuojiksi. Kuppi kahvia ja moido! Turha odottaa, että meitä muistettaisiin milloinkaan.
Sama. Mutta kuten joku yllä jo kirjoitti, niin en ole siitostamma enkä sokerideitti, joten nirsouteni ei pitäisi olla kenellekään minkäänlainen ongelma.