Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäiset on nirsoja, oletteko yksinäiset sitä ajatelleet?

Vierailija
17.06.2024 |

Ehkä oletkin nirso että et halua lähellesi ketään etkä halua tutustua kuin niihin parhaimpiin ihmisiin joilla menee hyvin ja jotka on kauniita, komeita ja varakkaita?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nirso, mutta täytyy olla minulle sopiva kumppani. Ja minun tietenkin täytyy sopia sille toiselle. Jos se sopivuus puuttuu, niin sitten ei käy. Jos se on nirsoutta niin ei voi mitään. Olen mieluummin yksin kuin sopimattoman kumppanin kanssa. Enkä halua myöskään kiusata muita ihmisiä pakottamalla olemaan kanssani. 

Olen ihan samoilla linjoilla. Itse olen joutunut monesti selittämään tätä samaa, että mieluummin olen yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa en halua olla. Joillekin tämä vaan on ilmeisesti yli ymmärryskyvyn menevä asia. Mieluummin ollaan vaikka kuinka surkeassa parisuhteessa, kunhan ei tarvitse olla yksin, ja samalla kuvitellaan, että muut tuntevat ja ajattelevat samoin. Tai kuten yksi ystäväni minulle selitti, että on jokaisen ihmisen velvollisuus olla avioliitossa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa ja tehdä lapsia. Tässä hänellä on kyllä oma lehmä ojassa; kun ei itse saa ketään, niin vika on niissä moraalittomissa sinkuissa, jotka ei häntä huoli.

Vierailija
62/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rimaa vaan alas niin löydätte kumppanin. Suomi naiset on kyllä maailman nirsoimpia. Suomessa asuu yli miljoona ihmistä yksin ja suurin osa varmaan sinkkuja joten kyllä ihmiset on nirsoja ja naiset ainakin on tosi nirsoja.

Jos muualla naiset löytää parin, ja Suomessa ei, niin tuleeko mieleen, että vika voikin olla miehissä?

Suomessa miehet äänestää persuja, mikä on ainakin minulle iso punainen lippu.

Hyvä ajatus mutta miksi sitten suomalainen mies on niin kysyttyä ulkomailla ja taas suomalainen nainen koetaan liian liberalistiseksi? Suomihan on maailman liberalistisin valtio. Missähän se vika voisi olla?...

No ei taida olla tavallinen suomalainen mies olla ulkomailla sen kysytympi. Ehkä toki jossain Thaikuissa jos elättää va

On kysytympi koska suomalainen mies on iso kokoinen. Esim. italialaiset naiset on ihan hulluna varsinkin kun suomalainen on luotettavampi kuin välimeren miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla