Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäiset on nirsoja, oletteko yksinäiset sitä ajatelleet?

Vierailija
17.06.2024 |

Ehkä oletkin nirso että et halua lähellesi ketään etkä halua tutustua kuin niihin parhaimpiin ihmisiin joilla menee hyvin ja jotka on kauniita, komeita ja varakkaita?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Yritin tutustua muihin kaltaisiini kun olin esim kuntouttavassa työtoiminnassa, ei onnistunut. 

2/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti! Ei mulle kelpaa kuin se yks tietty 😍 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan löytää samanhenkisiä ihmisiä, jotka eivät ole tiettyjen ihmisten vaikutuspiireissä ja jotka eivät puhu selän takana pas.kaa.

Kaipa se sitten on sitä "nirsoutta". Lol.

Vierailija
4/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä nirsoja, mutta kompromissien tekeminen tulee vaikeammaksi iän myötä. Melkein sama asia.

Vierailija
5/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kyllä pitäisi olla nirsompi.

Vierailija
6/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nirso, mutta täytyy olla minulle sopiva kumppani. Ja minun tietenkin täytyy sopia sille toiselle. Jos se sopivuus puuttuu, niin sitten ei käy. Jos se on nirsoutta niin ei voi mitään. Olen mieluummin yksin kuin sopimattoman kumppanin kanssa. Enkä halua myöskään kiusata muita ihmisiä pakottamalla olemaan kanssani. 

Vierailija
7/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kyllä yksin, mutta en ole yksinäinen. En ole koskaan kaivannut parisuhdetta. Ja iän karttuessa ajatus toisen kanssa asumisesta tuntuu aina vain kaukaisemmalta.

Vierailija
8/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siitostamma tai sokerideitti

Vierailija
9/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole nirso. Muut ihmiset on nirsoja, kun eivät halua minua kaverikseen.

Vierailija
10/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että pidetään huonona asiana sitä, että etsii itselleen sopivaa ihmistä. Sinkkuus ei ole sama asia kuin yksinäisyys. Olen ollut vuosikausia sinkku ja täysin onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Jotta ottaisin jonkun rinnalleni, onnellisuuteni pitäisi lisääntyä suhteen ansiosta. Jos se vähenee yhtään, suhde ei ole sen arvoinen. Ei ole tullut ketään toivomani kaltaista vastaan, joten pysyn sinkkuna. Miksi se on ongelma sinulle, kun se ei ole ongelma minulle?

Vierailija
11/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antisosiaalinen. Tutustuminen ei kiinnosta.

Vierailija
12/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhmä. Oletko ajatellut sitä?

Vierailija
13/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen asioista samalla tavalla ehkä 5% kanssa väestöstä, tai alle, niin ehkä se tekee vähän nirsoksi joo. Olen siis vasemmistolainen vegaani ja antirasisti, joka kuitenkin ärsyyntyy suuresti vihreiden elitismistä ja/tai ylipäätään sellaisesta itsensä ylentämisestä koulutuksen tai muun perusteella. On kyllä kavereita kouluajoilta jne, mutta arvot ja asenteet niin erilaisia, ettei sydänystävyys ole enää mahdollista.

Suurin osa sitten niistä jotka ajattelee samoin kuin minä, ovat joko aikamoisia hippejä, tai sitten semi ihmisvihaajia, koska ovat myös törmänneet siihen, että valtaosa ihmisistä on kuin toiselta planeetalta. Eli emme törmää missään ja jos törmäämmekin, niin emme jaksa ottaa selvää toisistamme, kun todennäköisyydet on niin pienet.

Vierailija
14/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä miettinyt mistä johtuu pakkomielteesti toisten ihmisten parisuhteisiin?

Itse olen nähnyt jo lapsuudessani, mitä perhe-elämä on enkä halua sellaista. Toki sinä saat sanoa minua nirsoksi, ei se minuun vaikuta. Saat myöskin tuskailla yökaudet sitä, miksi minä haluan olla mielummin yksin, sekään ei vaikuta minuun.

Vierailija
15/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen asioista samalla tavalla ehkä 5% kanssa väestöstä, tai alle, niin ehkä se tekee vähän nirsoksi joo. Olen siis vasemmistolainen vegaani ja antirasisti, joka kuitenkin ärsyyntyy suuresti vihreiden elitismistä ja/tai ylipäätään sellaisesta itsensä ylentämisestä koulutuksen tai muun perusteella. On kyllä kavereita kouluajoilta jne, mutta arvot ja asenteet niin erilaisia, ettei sydänystävyys ole enää mahdollista.

Suurin osa sitten niistä jotka ajattelee samoin kuin minä, ovat joko aikamoisia hippejä, tai sitten semi ihmisvihaajia, koska ovat myös törmänneet siihen, että valtaosa ihmisistä on kuin toiselta planeetalta. Eli emme törmää missään ja jos törmäämmekin, niin emme jaksa ottaa selvää toisistamme, kun todennäköisyydet on niin pienet.

Sama minulla mutta olen oikeaa laitaa, syön joka päivä lihaa ja äänestän persuja. Olen myös työnarkomaani ja en voi sietää kelan tuilla loisivia työkykyisiä.

Vierailija
16/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi kriteeri. Samat elämänarvot.

Vierailija
17/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut. Ja kyllä, olen nirso. En saa niitä joita haluan, enkä halua niitä jotka minut kelpuuttaisivat. 

Kyseessä on täysin minusta johtuva ongelma, en sitä kiistä. 

Vierailija
18/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti valituskuori heräsi kun joku pitää teitä nirsoina vaikka itse valitatte yksinäisyyttä.

Vierailija
19/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen, mutta minulla ei ole ystäviä. Tämä ei tosin johdu nirsoudesta, vaan sosiaalisesta laiskuudesta. Minulla on ollut useitakin ystäväksi sopivia ihania ihmisiä elämässäni, mutta olen antanut heidän ajautua pois. Ystävyys vaatii vaivannäköä, enkä ole siihen valmis.

Vierailija
20/62 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenen siivoamaan ja tekemään omat ruokani, mihin tarvitsen naista? Paitsi jos victorias secret malli tietenkin.