Mikä voi olla ajatuksena siinä, että henkilö laittaa someen joka päivä kuvan kasvoistaan?
Kommentit (129)
Itserakkaus, omahyväisyys, tykkäysten kalastelu tai huomio huo**us
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kuin kovaääninen moottoripyörä.
Jep. Nää on niitä ketkä on joutuneet pienenä hokemaan äiti kato mua, kato mua äiti, äiti kato ny ja se äiti ei ole siltikään katsonut.
Ei kuvien laittamisessa mitään pahaa ole, sen sijaan esim. kaikenlaisessa palstahaukkumisessa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvien laittamisessa mitään pahaa ole, sen sijaan esim. kaikenlaisessa palstahaukkumisessa on.
Ne arvostelevat jotka on kateellisia esim. eivät ole itse hyvännäköisiä.
Laittaa osa kuvia myös leipomisjutuista leuhkimismielessä tai sisustus tai matkakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sulle eriävät mielipiteet on haukkumista ja anna mä arvaan, sun mielestä se johtuu vain kateudesta. Toki toki.
Miksi laitat koirasta kuvia, ei muut ole kiinnostuneita sun koirasta?
Siinä saa sitten tekoäly ruokaa kerrakseen, jos naama on taltioitu joka kantilta moneen kertaan. Identiteettiivarkaat pääsevät osingoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sulle eriävät mielipiteet on haukkumista ja anna mä arvaan, sun mielestä se johtuu vain kateudesta. Toki toki.
Miksi laitat kuvia ulkomaanmatkoilta, että voisit leuhkia.
Vierailija kirjoitti:
Siinä saa sitten tekoäly ruokaa kerrakseen, jos naama on taltioitu joka kantilta moneen kertaan. Identiteettiivarkaat pääsevät osingoille.
Et kai laita lapsen kuvia nettiin esim. facebook?
Se on kuulkaa hyväksynnän hakeminen ja ihmisen syvä toive kokea yhteyttä laumaan ja turvaa.
Jos ihminen kokee alitajuisesti olevansa jatkuvassa hälytystilassa ja vaarassa, hän kokee jatkuvasti yhteyden muihin katkeavan. Tällöin ihminen koettaa hakea hyväksyntää ja yhteyttä (huomiota) mitä merkillisimmillä keinoilla. Hän ei ole turvassa koskaan ja kokeakseen turvaa, hän hakee varmistusta muilta autopilotilla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä viiskymppinen töröhuuli yrittää selitellä miksi laittaa jatkuvalla syötöllä niitä filtteröityjä kuvia #nofilter
Niin, joku voi ottaa kuvakaappauksia vaikka mistä kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita mitään mistään, mulla ei ole tarvetta huomioh.orata. Ihan itseäni ja perhettäni varten otan kuvia muistoksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä viiskymppinen töröhuuli yrittää selitellä miksi laittaa jatkuvalla syötöllä niitä filtteröityjä kuvia #nofilter
Miksi sulla on live elämässä filttereitä esim. hiusten pidennykset, tekoripset, topatut rintaliivit, rakennekynnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on live elämässä filttereitä esim. hiusten pidennykset, tekoripset, topatut rintaliivit, rakennekynnet?
Hääkuvaan hiusten pidennykset eli tekotukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita mitään mistään, mulla ei ole tarvetta huomioh.orata. Ihan itseäni ja perhettäni varten otan kuvia muistoksi :)
Mutta kahvitauolla on tarve leuhkia ulkomaanmatkoilla ja viikonloppuna heilua karaokebaarissa minihameesssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hääkuvaan hiusten pidennykset eli tekotukka.
Hääkuvaan hiusten pidennykset eli tekotukka, rakennekynnet ja tekoripset.
Tosi aito hääkuva.
Toi on järkkyä, että 50-vuotias on karaokebaarissa minihameessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas väärin kaikki. Koita nyt ymmärtää että joillakin on elämässä muutakin kuin pinnallisia asioita ja niiden mainostaminen somessa. Mun ei tarvitse myydä itseäni. Sun ilmeisesti tarvitsee. Surullista sun kannalta.
Sama juttu kuin kovaääninen moottoripyörä.