Mikä voi olla ajatuksena siinä, että henkilö laittaa someen joka päivä kuvan kasvoistaan?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Sä et nyt tajuu. Sitä kuvaa kuuluu kommentoida: ihana sinä, wautsi wau, rakas, upea sinä tai jotain muuta yhtä kivaa. Jos et halua kommentoida, niin laitat sydän-emojin tai giffin, jossa hauva lähettää sydämiä. Näin tunnistat tosiystävän, joka välittää sinusta ja rakastaa sinua sellaisena kuin olet.
Lakkasin seuraamasta tuollaista henkilöä, lopulta blokkasin.
Ajatuksena on saada huomiota ja kehuja ja koettaa näin buustata heikkoa itsetuntoa.
Ymmärrän sen nuorilta kauniilta ihmisiltä jotka on vähän kuin malleja. Muilta en.
Vierailija kirjoitti:
Itse avoeron myllerryksessä vaihdoin jatkuvasti Whatsapp profiilikuvan. Syynä tietysti myös ihastus mieheen jonka kanssa oltiin paljon tekemisissä whatsapissa. Nyt hävettää moinen käytös aikuiselta ihmiseltä, eli minulta.
Hauskaa tällainen toiminta joillain, kun itse en juuri ikinä katsele toisten whatsap profiilikuvia 😂 ja muutenkin whatsap käytän vain lähimpien kanssa, eli lähinnä perhe yms.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sen nuorilta kauniilta ihmisiltä jotka on vähän kuin malleja. Muilta en.
Kyllä. Eräs odusoga alkaa olla jo out vuotuisine bikinikuvineen..
Mitäs sitten? :D jotkut ei vaihda koskaan. Kuvien vaihtelu kertoo vaihtelunhaluisesta henkilöstä, joka ei jaksa kuukausia samaa vanhaa, oli kyse kuvasta, ruuasta jne.
narsismi
heikko itsetunto
herutus
Miehet tai naisetkin katsoo mielellään tuoreita naamakuvia. Varsinkin treffisivustoilla. Joku 10 v. vanha kuva on aivan liian vanha ;)
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena on saada huomiota ja kehuja ja koettaa näin buustata heikkoa itsetuntoa.
Sitä se nimenomaan on, heikkoa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten? :D jotkut ei vaihda koskaan. Kuvien vaihtelu kertoo vaihtelunhaluisesta henkilöstä, joka ei jaksa kuukausia samaa vanhaa, oli kyse kuvasta, ruuasta jne.
Joka päivä uusi kuva samasta naamasta? Sekö on vaihtelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä uusi kuva samasta naamasta? Sekö on vaihtelua?
No ehkä joka päivä on liikaa. En itse vaihtelisi noin usein.
Kaksi tuttua jotka harrastaa tuota naamakuvien laittoa päivittäin Facebookiin.
Tuttu nro.1 on uskovainen ja erittäin kaunis kohta nelikymppinen nainen. Ensi alkuun tuli tykättyä kuvista, koska mikäs siinä kaunis ihminen. Mutta nyt monen vuoden jälkeen ei jaksa kiinnostaa ja ärsyttää, kun päivitys on oma kasvokuva ja teksti alla "kohta mennään, jee" tai "loma alkakoon" tai "ihana auringonpaiste ulkona tänään" 🤦🏻
Tuttu nro.2 on kohta viisikymppinen nainen. Nuorena ollut kaunis, mutta nyt ehkä vaikeuksia hyväksyä ikääntyminen ja postaa päivittäin vahvasti filtteröityjä ja siloiteltuja kasvo- ja rintavako kuvia. Kuvat on niin muokattuja, että joskus kun on joku hänen kaveri laittanut heistä yhteisen päivityksen ja kuvan tähän, on kaverin kuvissa luomuna kuin eri ihminen.
Huomion hakua tuo minusta on ja jotain itse rakkautta.
Minulla on fb kaveri joka laittaa kerralla 3-5 kuvaa, naamastaan, ja tekstinä on usein miten ihan kiertelemättä: "minä itse".
Ja tämä monta kertaa viikossa
Lisäksi lapsista kuvia "lapset pyöräilee, lapset uimassa, rakas lapsi, ihana teini, lapset silittää kissaa/koiraa.
Ja ei mitään tilannekuvia, vaan lapset pönöttää rivissä kuvan etualalla ja katse tapittaa kameraan.
Vierailija kirjoitti:
Ja toki tissivako samassa kuvassa
Ei ole pakko seurata tissivakoja. Runkkarithan niitä vahtaa. Tiedäthän, ne miehet, joilla ei mene hyvin ihmissuhteissa tai muutenkaan.
Niinpä, ja usein vielä sellainen omahyväinen ilme naamalla. Ilmeisesti pitävät itseään superhyvännäköisenä ja seksikkäänä ja haluavat siksi työntää omaa naamaansa jatkuvalla syötöllä myös muiden silmille.
Kysy ihmiseltä itseltään. Jos et kehtaa, suhteesi häneen on hyvin outo.
Yleensä ihminen jolle oma napa on se tärkein! Yleensä myös ihastuneet, itsestään epävarmat, huomionhakuiset postaavat kuviansa päivittäin, ehkä odotetaan että joku tietty huomaisi... Nyt siis puhun taviksista, en julkimoista jotka tekevät bisnestä..
Taustalla on se, että hän ottaa kuvan joka päivä ja 39 vuoden päästä tekee niistä jonkun "naamajokapäiväkolmenkymmenenvuodenajan" somevideon ja saa miljoonia katsojia ja paljon mainostuloja.l
Itse avoeron myllerryksessä vaihdoin jatkuvasti Whatsapp profiilikuvan. Syynä tietysti myös ihastus mieheen jonka kanssa oltiin paljon tekemisissä whatsapissa. Nyt hävettää moinen käytös aikuiselta ihmiseltä, eli minulta.