Mikä voi olla ajatuksena siinä, että henkilö laittaa someen joka päivä kuvan kasvoistaan?
Kommentit (129)
Nykyään saa tosi hyviä meikkivoiteita, millä 60-70-vuotiaskin saa sileän ihon. Kyllä oli ihmettelemistä, kun työkaveri tuli ilman meikkiä töihin ja iho oli ihan ryppyinen.
Puhutte filttereistä, mutta ette voi lähteä ilman meikkiä töihin 🤣.
Yks mun kaveri, liki seitenkymppinen laittaa aina kuvan naamastaan kun käy kampaajalla. Jotenkin helvetin lapsellista. Tuon ikäinen huomioh-ra. Ja sitten laittaa kuvia itestään kun käy pyöräilemässä ja kaupassa. Kaipaa kehuja että ootpas reipas. En kommentoi mitään, mutta laitan muka tykkäyksen.
Marinointi. 😏. Köyhät on elämän eväät, jos haluaa naamansa jatkuvasti julkisuuteen. Noloa.
Ennen toi olis ollut noloa! Ihan norm nykyään, ihailla omaa pärstää vaikka näyttäis tamma hevosen tuhmalta paikalta. Minä, Minä, Minä,....
Miksei sehän on some? Toiset tarvii kehuja ja elää niistä.
Mun broidi on tuommoinen kuvan laittaja. Kyllä hän itseään tykö tekee, että tämmönen komistus jne.Hän ei niinkään saa kehuja, lähinnä kettuilua. Huomiota sekin.
Yksi naispuolinen kaveri myös kuvailee itseään, kun on kaunis. Haluaa myös näyttää sen muille ja nauttii kehuista.
Itse taas mietin, että voishan sitä joskus olla kuva edes toisesta kulmasta, tai eri ilmeellä... Vaihtais huulipunaa!
Nuo ovat keski-ikäisiä. Nuoremmilla selfieiden ottaminen ja jakaminen on tätä päivää. Se on lähinnä tapa.
Mielenkiintoinen keskustelu. Edelleenkään kukaan ei ole kertonut, miksi postaa omia pärstäkuviaan jatkuvalla syötöllä. Sen sijaan nämä postaajat hyökkäävät mielikuvituksellisine syytöksineen muiden kimppuun.. Jatkakaa, tämä on hyvää viihdettä!
Monista kommenteista paistaa myös sellainen ajatus, että vain kauniit ihmiset saavat ottaa kuvia itsestään ja julkaista niitä. Miksi rumat eivät ansaitse tulla kuvatuiksi?
Vierailija kirjoitti:
Monista kommenteista paistaa myös sellainen ajatus, että vain kauniit ihmiset saavat ottaa kuvia itsestään ja julkaista niitä. Miksi rumat eivät ansaitse tulla kuvatuiksi?
Enemmän näyttäis siltä, että "kauniit" ihmisten kuvat saavat sarkastista hyväksyntää, kun kuvittelevat olevansa kauniita.
Sun suonikohjut on rumia ja selluliitti. Pistä kuumalla ilmalla pitkä hame päällä. Muut ei halua nähdä sun rumia jalkoja.