Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla ajatuksena siinä, että henkilö laittaa someen joka päivä kuvan kasvoistaan?

Vierailija
17.06.2024 |

Ymm

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa sitten tekoäly ruokaa kerrakseen, jos naama on taltioitu joka kantilta moneen kertaan. Identiteettiivarkaat pääsevät osingoille.

Et  kai laita lapsen kuvia nettiin esim. facebook?

Ei tulisi mieleeni laittaa edes omaa kuvaa, mutta lähinnä erästä tuttavaa seuranneena voisi todeta, että saisi hänestä aika kattavan mallinuksen päivittäisten naamapostausten perusteella.

Vierailija
82/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvien laittamisessa mitään pahaa ole, sen sijaan esim. kaikenlaisessa palstahaukkumisessa on.

Siellä viiskymppinen töröhuuli yrittää selitellä miksi laittaa jatkuvalla syötöllä niitä filtteröityjä kuvia #nofilter

Miksi sulla on live elämässä filttereitä esim. hiusten pidennykset, tekoripset, topatut rintaliivit, rakennekynnet?

Taas väärin kaikki. Koita nyt ymmärtää että joillakin on elämässä muutakin kuin pinnallisia asioita ja niiden mainostaminen somessa. Mun ei tarvitse myydä itseäni. Sun ilmeisesti tarvitsee. Surullista sun kannalta.

Ei tarvi. Mutta sun täytyy kehua omistusasunnolla ja kesämökillä, koska olet ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen nuorilta kauniilta ihmisiltä jotka on vähän kuin malleja. Muilta en. 

Kyllä. Eräs odusoga alkaa olla jo out vuotuisine bikinikuvineen..

Tuli mieleen sama, koska kyseinen henkilö poseeraa taas iltapäivälehden kuvissa uima asussa ryntäät pääosassa. Ja koska henkilö on, sanoisinko pulska, vetää hän hernemaissipaprikat nenään jos joku kommentoi somessa muulla tavoin kuin ihana sinä. Jutun juoni jatkunee siten, jos vanhat merkit paikkansa pitävät, että kohta ilmestyy missikuva vuodelta yksi ja kaksi. Vaikea ymmärtää hänen ajatusmaailmaansa. 🤔

Vierailija
84/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvien laittamisessa mitään pahaa ole, sen sijaan esim. kaikenlaisessa palstahaukkumisessa on.

Niin, sulle eriävät mielipiteet on haukkumista ja  anna mä arvaan, sun mielestä se johtuu vain kateudesta. Toki toki.

Miksi laitat kuvia ulkomaanmatkoilta, että voisit leuhkia.

En laita mitään mistään, mulla ei ole tarvetta huomioh.orata. Ihan itseäni ja perhettäni varten otan kuvia muistoksi :)

Mutta kahvitauolla on tarve leuhkia ulkomaanmatkoilla ja viikonloppuna heilua karaokebaarissa minihameesssa.

On sentään sisältöä elämässään muuta kuin oma naama.

Vierailija
85/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sulle eriävät mielipiteet on haukkumista ja  anna mä arvaan, sun mielestä se johtuu vain kateudesta. Toki toki.

En laita mitään mistään, mulla ei ole tarvetta huomioh.orata. Ihan itseäni ja perhettäni varten otan kuvia muistoksi :)

Mutta kahvitauolla on tarve leuhkia ulkomaanmatkoilla ja viikonloppuna heilua karaokebaarissa minihameesssa.

Vaikka tuo on sinun elämää, se ei tarkoita sitä että kaikki olisivat tuollaisia. Edelleen kerrot vaan itsestäsi kun näitä arvailet, sä et kykene näkemään että kaikki ei ole samanlaisia hh.

Vierailija
86/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakas egoisti ja todennäköisesti nettiriippuvainen.

Vierailija
87/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teitä haittaa, jos joku postaa itsestä kuvia, jos tykkää siitä.

Ei kukaan teitäkään jaksa kuunnella.

Rasittavaa kuunnella armeija juttuja tai moottoripyöristä tai ulkomaanmatkoista. Ei muita kiinnosta teidän jutut.

Vierailija
88/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans tajua. Eräs naispuolinen tuttu laittaa todella usein kuvia itsestään, ja joka kuvassa on se sama opeteltu kamerahymy. Alkuun tykkäsin kuvista ihan kohteliaisuudesta, mutta nyt noin vuoden jälkeen on alkanut tuntumaan aika oudolta tykätä käytännössä samasta kuvasta kerta toisensa jälkeen.

Minustakin se on kummallista. Itse koen, etten tässä iässä juurikaan muutu lyhyessä ajassa enää niin luulisi, että vastaantulija vielä tunnistaa jo olemassa olevien kuvien perusteella. Kun joskus laitan jonkun kuvan, yleensä jostain juhlista niin jostain syystä myös sellaiset ihmiset löytyvät pitämään kuvista, joiden olemassa oloa ei muuten huomaisi lainkaan, vaikka mieluummin laitan kuvia paikoista, joissa olen käynyt. Luontokuvia, vaikkeivät ne tietenkään kunniaa sille maisemalle tee, niin niissä on enemmän katsottavaa kuin itsessäni, vaikka olen ihan mielestäni viehättävän näköinen - en siis huonon itsetunnon tai ulkonäköni vuoksi piiloudu, en vaan koe tarvetta ottaa itsestäni useinkaan kuvia aiemmin mainitusta syystä. Minusta se olisi Hassua katsoa profiilia, jossa on vain mutruhuulta ja sama poseerausilme, jossa kuva teksi "lomalla Pariisissa" eikä kuvista näe yhtään rakennusta tai maisemaa, josta tunnistaisi hänen olevan missään muualla kuin omalla terassilla. Kotoisin mieluummin kuvia Pariisista 😄

Vierailija
89/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä viiskymppinen töröhuuli yrittää selitellä miksi laittaa jatkuvalla syötöllä niitä filtteröityjä kuvia #nofilter

Miksi sulla on live elämässä filttereitä esim. hiusten pidennykset, tekoripset, topatut rintaliivit, rakennekynnet?

Taas väärin kaikki. Koita nyt ymmärtää että joillakin on elämässä muutakin kuin pinnallisia asioita ja niiden mainostaminen somessa. Mun ei tarvitse myydä itseäni. Sun ilmeisesti tarvitsee. Surullista sun kannalta.

Ei tarvi. Mutta sun täytyy

Sulla on pahoja vaikeuksia ymmärtää lukemaasi. Mun ei tarvitse mainostaa mitään missään. 

Vierailija
90/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttava alkoi laittaa selfieitä päivittäin. Myöhemmin selvisi että hän oli ihastunut (avioliiton ulkopuolella). Ilmeisesti toivoi että ihastus tykkäisi kuvista. Jäätyään kiinni puolisolle tuosta ihastuksesta loppui selfiet kuin seinään. 

Niin, useamminhan se on varmaan sitä että toivotaan jonkun tietyn huomioivan, kuin pelkästään jotain yleistä tykkäysten kalastelua.

Vierailija
91/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikk

En käy karaokebaarissa.

Itse olette rasittavia. Kukaan ei jaksa kuunnella, kun lässytätte lapsenlapsistanne töissä.

Vierailija
92/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ei tarvitse mainostaa.

No ole sitten kahvitauolla hiljaa, ei kiinnosta sun kesämökit ja lapsenlapset eikä asunnon remontit.

Vierailija
93/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa kuunnella armeija juttuja tai moottoripyöristä tai ulkomaanmatkoista. Ei muita kiinnosta teidän jutut.

Miksi te kaiken jakajat kuvittelette että muutkin jakavat kaiken? Mua ei vois vähempää kiinnostaa kertoilla tuollaisille elämästäni. Jotlut vielä arvostavat yksityisyyttään. Mutta teille jakelijoille se ei mene perille, vaan sitten tentataan. Jakakaa rauhassa mut antakaa yksityisyyttään arvostavienkin elää rauhassa.

Vierailija
94/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää enemmän jatkuva bikinikuvien postiluukusta. Miksi jotkut haluavat esitellä itseään?

Vaikka olisikin kroppaa. Eikö 1-2 kuvaa riitä?

Vierailija
95/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kans tajua. Eräs naispuolinen tuttu laittaa todella usein kuvia itsestään, ja joka kuvassa on se sama opeteltu kamerahymy. Alkuun tykkäsin kuvista ihan kohteliaisuudesta, mutta nyt noin vuoden jälkeen on alkanut tuntumaan aika oudolta tykätä käytännössä samasta kuvasta kerta toisensa jälkeen.

Minustakin se on kummallista. Itse koen, etten tässä iässä juurikaan muutu lyhyessä ajassa enää niin luulisi, että vastaantulija vielä tunnistaa jo olemassa olevien kuvien perusteella. Kun joskus laitan jonkun kuvan, yleensä jostain juhlista niin jostain syystä myös sellaiset ihmiset löytyvät pitämään kuvista, joiden olemassa oloa ei muuten huomaisi lainkaan, vaikka mieluummin laitan kuvia paikoista, joissa olen käynyt. Luontokuvia, vaikkeivät ne tietenkään kunniaa sille maisemalle tee, niin niissä on enemmän katsottavaa kuin itsessäni, vaikka olen ihan mielestäni viehättävän

Joku voi tykätä laittaa meikkikuvia, korukuvia, vaatekuvia.

Ihmiset on erilaisia ja tykkää eri asioista.

Kaikki ei ole kiinnostuneita mistään retkikuvista, ne maisemat alkaa näyttää samalta, kun niitä paljon postaa.

Vierailija
96/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos pidän henkilöstä ja sanoo jotain henkistä tai shamanistista, voisi jonkun kasvoja tuijottaa usein. Jos sillä pääsee eteenpäin jonnekin koko ihmiskunta. Jos ei oikein nappaa niin jätän väliin. :D

Vierailija
97/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kaiken jakajat kuvittelette että muutkin jakavat kaiken? Mua ei vois vähempää kiinnostaa kertoilla tuollaisille elämästäni. Jotlut vielä arvostavat yksityisyyttään. Mutta teille jakelijoille se ei mene perille, vaan sitten tentataan. Jakakaa rauhassa mut antakaa yksityisyyttään arvostavienkin elää rauhassa.

No, jos sua ei kiinnosta niin miksi sulla on facebook jne.

Laita ne kokonaan pois.

Vierailija
98/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän taukoni kaukana tuollaisista juoruakoista. Vaikka sä pölötät kaikkea turhanpäiväistä muille, kaikki ei tee niin.

Vierailija
99/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää enemmän jatkuva bikinikuvien postiluukusta. Miksi jotkut haluavat esitellä itseään?

Vaikka olisikin kroppaa. Eikö 1-2 kuvaa riitä?

Postiluukusta=postailu 

Vierailija
100/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tämä Suomi.

Jos te ette tykkää laittaa kasvokuvia niin muutkaan ei saa laittaa.

Pitää mennä naimisiin, rakentaa omakotitalo, 2 lasta ja koira, jos teet jotain erilailla niin olet outo lintu jota haukutaan.

Miksi Suomessa voidaan pahoin, just siksi kun muut on koko ajan määrämässä miten muiden tulisi elää ja mitä saa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän